Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
The Strokes op BKS waren ze niet eens zó slecht hoor, de muzikanten speelden op zeer hoog niveau. Het was echter Casablancas die minder presteerde en vooral de vaart uit de set haalde.
The Strokes op BKS waren ze niet eens zó slecht hoor, de muzikanten speelden op zeer hoog niveau. Het was echter Casablancas die minder presteerde en vooral de vaart uit de set haalde.
Te dure boekingsprijs in verhouding tot het aantal tickets dat ze verkopen. StuBru kan ze ook moeilijk de hele dag door draaien, hoewel ik dat zou aanmoedigen.
The Strokes @ Ziggo Dome, Amsterdamzo 11 okt '26 [garage rock, indie rock, alternative roc...] Thievery Corporation @ Paradiso, Amsterdam(€35,00)wo 29 jul '26 [trip hop, downtempo, acid jazz, lounge...] TVAM @ Paradiso, Amsterdam(€15,00)zo 13 sep '26 [neo-psychedelic...]
tis weer maandag! yay! alvast een waarschuwing. wemmie gaat vanaf volgende week woensdag er een paar dagen tussenuit. ik weet het vroege aankondiging, maar beter dat jullie er langzaam aan kunnen wennen. het goede nieuws is dat ik 7 mei weer terug ben, dus het is maar een anderhalve week
Te dure boekingsprijs in verhouding tot het aantal tickets dat ze verkopen. StuBru kan ze ook moeilijk de hele dag door draaien, hoewel ik dat zou aanmoedigen.
Eens. Vond dat gelul van hem tussendoor echt irritant, maar de muziek was daarentegen zo sterk. Ik heb dat gelul gelukkig redelijk uit mijn herinnering kunnen verdrijven en daarom staat dit nu wel als een van mijn favoriete BKS optredens te boek! Is This It een van mijn top 5 platen aller tijden en The New Abnormal ook ijzersterk, maar dat nieuwe nummer word ik echt niet warm van. Dat doet me toch twijfelen. Als dat hele nieuwe album zo wordt en ze daar veel van gaan spelen...zucht.