Concertaankondigingen

Witch Club Satan @ Occii, Amsterdam za 21 feb '26 [black metal...]
omdat de lijst mij steeds meer tijd kost, probeer ik wat dingetjes uit. dus het kan zijn dat de lijst wat minder is (af en toe een film erin, of een feest) maar laat het dan vooral even weten. Ik check op dit moment alleen waar ik twijfels over heb en de rest zou enorm automatisch moeten gaan :D
zoals wanneer er een concert in de lijst staat dat al heeft plaatsgevonden? :)

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal
Link presale Rush Ziggo geplaatst in presale topic. Toch vreemd dat ze die ticketprijzen niet bekend maken.... Vrees ervoor....

En als gevolg daarvan staat Witch Club Satan vanavond in ACU (met Teardrinker) en morgenavond in Amsterdam. Daarvoor is de locatie nog onbekend. Die hebben snel gehandeld!
Ik gok de OCCII, hebben morgen nog niks staan zo te zien en toch een beetje de Amsterdamse evenknie van de ACU geloof ik. Mooi dat ze dit zo snel hebben kunnen regelen inderdaad!
Nou, ik ben toch blij nog even bevestiging te lezen dat ik het goed gegokt had, dus toch nuttige informatie dit ;)

En alle gekheid op een stokje: bovenstaande geeft ook de verklaring hoe een concert wat al geweest is nog in de nieuwe aankondigingenlijst van afgelopen weekend terecht is gekomen, lijkt me :)

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Albumrelease Phoenix Reborn @ De Kroepoekfabriek, Vlaardingen (€10,00) za 23 mei '26
Breda Grind 2026 | Brutal Sphincter + Perianal Abscess + Bluewaffle Sauerkraut @ Phoenix, Breda (€10,00) vr 15 mei '26
Grace Ives @ Paradiso, Amsterdam (€13,00) zo 14 jun '26 [indie pop...]
Jett Rebel @ Altstadt, Eindhoven vr 17 apr '26 [dutch indie, dutch pop, dutch rock...]
Philip Sayce 🇨🇦 @ Cacaofabriek, Helmond zo 4 okt '26 [blues rock, modern blues, blues...]
Portugal. The Man 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€35,80) wo 2 dec '26 [experimental, progressive, math rock, in...]
YUNA 🇲🇾 @ Patronaat, Haarlem za 28 mrt '26 [malay, malaysian pop...]
Jeffrey Halford & The Healers @ 't Beest, Goes (€18,25) zo 11 okt '26 [roots rock, americana, modern blues...]
Allie Sherlock 🇮🇪 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) ma 21 sep '26 [pop...]
Ben Kweller 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) di 2 jun '26 [power pop...]
Bill Callahan 🇺🇸 @ Spot, Groningen (€40,00) zo 11 okt '26 [alt country...]
Melkweg, Amsterdam za 10 okt '26
Bjørn Riis 🇳🇴 @ Cacaofabriek, Helmond vr 22 jan '27 [progressive rock, art rock, progressive ...]
Escuela Grind 🇺🇸 @ Dynamo, Eindhoven (€19,50) wo 17 jun '26 [grindcore...]
Isak Danielson 🇸🇪 @ Paradiso, Amsterdam (€26,00) zo 10 mei '26 [swedish singer-songwriter...]
Janne Schra 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€20,00) wo 30 sep '26 [dutch indie, dutch pop...]
Mezz, Breda do 1 okt '26
Rotown, Rotterdam za 26 sep '26
Paradiso, Amsterdam vr 2 okt '26
Spot, Groningen do 15 okt '26
Modernlove. @ Spot, Groningen (€20,00) zo 14 jun '26
Myrath 🇹🇳 @ Doornroosje, Nijmegen (€29,00) za 3 okt '26 [progressive metal, folk metal, power met...]
NAV 🇨🇦 @ Melkweg, Amsterdam (€29,90) ma 4 mei '26 [melodic rap...]
Nectar Woode with NOTION @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) za 23 mei '26
Nnelg 🇳🇱 @ 013, Tilburg (€19,80) vr 19 jun '26
OGENE @ Nieuwe Nor, Heerlen (€32,50) za 12 sep '26
Luxor, Arnhem do 24 sep '26
Melkweg, Amsterdam za 5 sep '26
RUSH 🇨🇦 @ Ziggo Dome, Amsterdam di 23 feb '27 [progressive rock, classic rock, hard roc...]
Rosewood + Turmoil @ Phoenix, Breda za 7 mrt '26
Spiritbox 🇨🇦 @ AFAS, Amsterdam 2026-10-03 [canadian metalcore...]
Western AF 🇺🇸 @ Spot, Groningen (€18,50) do 7 mei '26 [country, americana, alternative country...]
modernlove. @ Rotown, Rotterdam (€22,50) ma 15 jun '26

omdat de lijst mij steeds meer tijd kost, probeer ik wat dingetjes uit. dus het kan zijn dat de lijst wat minder is (af en toe een film erin, of een feest) maar laat het dan vooral even weten. Ik check op dit moment alleen waar ik twijfels over heb en de rest zou enorm automatisch moeten gaan :D

in ieder geval tot morgen!
Bill Callahan in Groningen? Poah

Dat had meer te maken met dat het vrijdag om 20:41 binnenkwam, maar nooit naar de datum gekeken want wie plant er nou wat voor de dag erop. ik was al bijna een datumchecker aan het inbouwen... maar niet nodig denk ik 😂

Users who are viewing this thread