Concertaankondigingen

Helaas kan het concert dat AVATAR vanavond (20 februari 2026) zou geven niet doorgaan wegens ziekte binnen de band
En als gevolg daarvan staat Witch Club Satan vanavond in ACU (met Teardrinker) en morgenavond in Amsterdam. Daarvoor is de locatie nog onbekend. Die hebben snel gehandeld!

En als gevolg daarvan staat Witch Club Satan vanavond in ACU (met Teardrinker) en morgenavond in Amsterdam. Daarvoor is de locatie nog onbekend. Die hebben snel gehandeld!
Ik gok de OCCII, hebben morgen nog niks staan zo te zien en toch een beetje de Amsterdamse evenknie van de ACU geloof ik. Mooi dat ze dit zo snel hebben kunnen regelen inderdaad!

• Leuk
Waarderingen: Jamel en wenteldave
Accept 🇩🇪 @ 013, Tilburg (€65,80) wo 16 dec '26 [heavy metal, speed metal, metal, thrash ...]
Bad Breeding 🇬🇧 @ Occii, Amsterdam wo 6 mei '26 [noise rock, egg punk, hardcore punk...]
CHICCO 🇿🇦 @ Paard, Den Haag (€21,00) do 10 sep '26 [kwaito, south african jazz...]
Complexity Fest 2026 @ Patronaat, Haarlem (€39,00) za 15 aug '26
Foy Vance 🇬🇧 @ Doornroosje, Nijmegen (€32,50) not sure [singer songwriter, classic pop and rock...]
Spot, Groningen zo 13 sep '26
Frenzee + MARCH! @ Phoenix, Breda (€15,00) vr 1 mei '26
Gruppo Sportivo 🇳🇱 @ Willem Twee, Den Bosch (€24,50) za 31 okt '26 [dutch rock, nederpop...]
Hatsune Miku @ AFAS, Amsterdam 2026-11-15
Heather Nova 🇧🇲 @ Doornroosje, Nijmegen (€37,50) ma 12 okt '26 [ectofolk, lilith...]
Honey I'm Home 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) wo 30 dec '26 [shoegaze...]
KRS-One @ Mezz, Breda (€42,49) za 18 jul '26
PRIKKELDRAAD | Tiffany Kills + Wildeboer @ Phoenix, Breda (€16,00) za 25 apr '26
Philip Sayce 🇨🇦 @ Cacaofabriek, Helmond zo 4 okt '26 [blues rock, modern blues, blues...]
Sunn O))) 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€35,00) do 25 jun '26 [drone metal, drone, doom metal, sludge m...]
Surf Trash @ Paradiso, Amsterdam (€13,00) ma 25 mei '26 [australian surf rock, newcastle nsw indi...]
Tommy Gazer @ De Kroepoekfabriek, Vlaardingen not sure
Turn Of Phrase 🇬🇧 @ Occii, Amsterdam do 21 mei '26 [melodic hardcore, hardcore...]
Wende 🇳🇱 @ Vera, Groningen not sure [dutch indie, dutch pop, dutch rock...]
Werckmeister Harmonies 🇯🇵 @ Vera, Groningen di 24 mrt '26
junXion 🇳🇱 @ Effenaar, Eindhoven za 4 jul '26 [progressive rock...]

beetje later wegens kroegbezoek! goed weekend tot maandag!

Volgend jaar top 2 spot op Graspop zeker?
Graspop is niet vies van een beetje herhaling maar ze mogen toch wel een keer ergens anders staan na 22, 23 en 25 op graspop gespeeld te hebben

Een keer pukkelpop, werchter, lokerse of alcatraz

Dan gaan ze toch wat aan hun show moeten werken, want qua aankleding en/of spektakel was dat de laatste keren allemaal nogal low key. Persoonlijk heb ik geen probleem met bands die vinden dat het om de muziek gaat en geen belang hechten aan vlammen, lichtshows en een paar dozijn props op het podium, maar de organisatoren van festivals lijken dat wel essentieel te vinden.

Gaat vandaag in de verkoop.
Dublin krijgt ook een concert deze week. Geen idee of ze ook naar NL komen.
IMG_2538.thumb.jpeg.c2c9201cefffc6acd99a894451f8dc34.jpeg

Tenminste zo zie ik het, wat last minute optredens in kleinere zalen.
Zou wat zijn als ze Paradiso aan doen op deze manier....

Laatst bewerkt:
Dan gaan ze toch wat aan hun show moeten werken, want qua aankleding en/of spektakel was dat de laatste keren allemaal nogal low key. Persoonlijk heb ik geen probleem met bands die vinden dat het om de muziek gaat en geen belang hechten aan vlammen, lichtshows en een paar dozijn props op het podium, maar de organisatoren van festivals lijken dat wel essentieel te vinden.
Dat valt toch mee. Bands als Volbeat en korn hebben ook geen extreme show productie mee.

Users who are viewing this thread