Concertaankondigingen

🎸
RUSH komt volgend jaar naar Nederland met hun Fifty Something Tour! De Canadese rockband uit de jaren 60 treedt op in Ziggo Dome. De band is bekend van hits zoals Tom Sawyer en The Spirit Of Radio.
📆
23 februari 2027
📍
Ziggo Dome, Amsterdam
🎫
De ticketverkoop start vrijdag 27 februari om 10:00 uur via Ticketmaster https://bit.ly/RU26-FB

🎸
RUSH komt volgend jaar naar Nederland met hun Fifty Something Tour! De Canadese rockband uit de jaren 60 treedt op in Ziggo Dome. De band is bekend van hits zoals Tom Sawyer en The Spirit Of Radio.
📆
23 februari 2027
📍
Ziggo Dome, Amsterdam
🎫
De ticketverkoop start vrijdag 27 februari om 10:00 uur via Ticketmaster https://bit.ly/RU26-FB
Nu al hyped! Mocht er een presale zijn, dan houd ik mij van harte aanbevolen 😄.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
David Guetta komt op 8 augustus naar het strand van Zeebrugge voor een show.

Mechelen, 23 februari 2026 – Na een volledig uitverkochte eerste editie in 2025 keert On The Beach deze zomer terug naar het strand van Zeebrugge met een iconische dj-naam. David Guetta brengt 'The Monolith Tour' op zaterdag 8 augustus 2026 naar de Belgische kust voor een adembenemende live-ervaring. Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 27 februari om 10u via livenation.be en onthebeach.events.

Rush doet al sinds de jaren '80 optredens in zalen van die grootte (eerst Ahoy, later Ziggo Dome). Enige reden om naar een kleinere zaal uit te wijken zou zijn als hun fans eerder doodgaan dan zijzelf.

• Haha
Waarderingen: ChrisV en AngieH
Lijkt me geen probleem dat ze de zaal gaan vullen, zeker aangezien er geen show in Belgie is. Met mijn begin 30 zal ik vast ver onder de gemiddelde leeftijd gaan liggen.. Hopelijk geen exorbitante prijzen voor een kaart.

Niet ik die dacht dat de zanger van Rush ook de drummer was (Neil Peart) en me afvroeg hoe ze in godsnaam nog onder die bandnaam op konden traden...

Albumrelease Phoenix Reborn @ De Kroepoekfabriek, Vlaardingen (€10,00) za 23 mei '26
Breda Grind 2026 | Brutal Sphincter + Perianal Abscess + Bluewaffle Sauerkraut @ Phoenix, Breda (€10,00) vr 15 mei '26
Grace Ives @ Paradiso, Amsterdam (€13,00) zo 14 jun '26 [indie pop...]
Jett Rebel @ Altstadt, Eindhoven vr 17 apr '26 [dutch indie, dutch pop, dutch rock...]
Philip Sayce 🇨🇦 @ Cacaofabriek, Helmond zo 4 okt '26 [blues rock, modern blues, blues...]
Portugal. The Man 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€35,80) wo 2 dec '26 [experimental, progressive, math rock, in...]
Witch Club Satan @ Occii, Amsterdam za 21 feb '26 [black metal...]
YUNA 🇲🇾 @ Patronaat, Haarlem za 28 mrt '26 [malay, malaysian pop...]
Jeffrey Halford & The Healers @ 't Beest, Goes (€18,25) zo 11 okt '26 [roots rock, americana, modern blues...]
Allie Sherlock 🇮🇪 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) ma 21 sep '26 [pop...]
Ben Kweller 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) di 2 jun '26 [power pop...]
Bill Callahan 🇺🇸 @ Spot, Groningen (€40,00) zo 11 okt '26 [alt country...]
Melkweg, Amsterdam za 10 okt '26
Bjørn Riis 🇳🇴 @ Cacaofabriek, Helmond vr 22 jan '27 [progressive rock, art rock, progressive ...]
Escuela Grind 🇺🇸 @ Dynamo, Eindhoven (€19,50) wo 17 jun '26 [grindcore...]
Isak Danielson 🇸🇪 @ Paradiso, Amsterdam (€26,00) zo 10 mei '26 [swedish singer-songwriter...]
Janne Schra 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€20,00) wo 30 sep '26 [dutch indie, dutch pop...]
Mezz, Breda do 1 okt '26
Rotown, Rotterdam za 26 sep '26
Paradiso, Amsterdam vr 2 okt '26
Spot, Groningen do 15 okt '26
Modernlove. @ Spot, Groningen (€20,00) zo 14 jun '26
Myrath 🇹🇳 @ Doornroosje, Nijmegen (€29,00) za 3 okt '26 [progressive metal, folk metal, power met...]
NAV 🇨🇦 @ Melkweg, Amsterdam (€29,90) ma 4 mei '26 [melodic rap...]
Nectar Woode with NOTION @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) za 23 mei '26
Nnelg 🇳🇱 @ 013, Tilburg (€19,80) vr 19 jun '26
OGENE @ Nieuwe Nor, Heerlen (€32,50) za 12 sep '26
Luxor, Arnhem do 24 sep '26
Melkweg, Amsterdam za 5 sep '26
RUSH 🇨🇦 @ Ziggo Dome, Amsterdam di 23 feb '27 [progressive rock, classic rock, hard roc...]
Rosewood + Turmoil @ Phoenix, Breda za 7 mrt '26
Spiritbox 🇨🇦 @ AFAS, Amsterdam 2026-10-03 [canadian metalcore...]
Western AF 🇺🇸 @ Spot, Groningen (€18,50) do 7 mei '26 [country, americana, alternative country...]
modernlove. @ Rotown, Rotterdam (€22,50) ma 15 jun '26

omdat de lijst mij steeds meer tijd kost, probeer ik wat dingetjes uit. dus het kan zijn dat de lijst wat minder is (af en toe een film erin, of een feest) maar laat het dan vooral even weten. Ik check op dit moment alleen waar ik twijfels over heb en de rest zou enorm automatisch moeten gaan :D

in ieder geval tot morgen!

• Leuk
Waarderingen: Black Lies en Bert

Users who are viewing this thread