Concertaankondigingen

Vreselijke man, maar zijn muziek heb ik vroeger altijd wel kunnen diggen.

Maar vind de Gelredome weer kut, en de ticketprijzen zullen er ook niet om liegen. Dus laat het toch aan mij voorbij gaan denk ik.

Poah... Dit is toch wel een groot dilemma, want hij was tot een paar jaar geleden mijn absolute favoriet. Daarom wil ik zijn excuses ook iets te graag geloven denk ik. Nog maar even een nachtje over slapen.

Eens, zeker bij grote shows, van wat ik er van meekrijg.
Maar niet helemaal mijn genre, dus niet veel ervaring mee.
Gaap. "Het is bijna altijd met autotune meerappen(?), maar ik ga eigenlijk nooit" 🤷‍.... Die "grote shows" van vanavond zijn Dave in de Ziggo Dome en Earl Sweatshirt in Tivoli. Vast niet je ding, maar live is het wel.

De rij van AFAS Live moeten ze echt wat aan doen. Is zo niet optimaal. Altijd zo’n lange strook van 2-3 man breed
Als die eenmaal loopt, is die ook zo weg. Maar indeed, een keer met Tame Impala stond de rij tot bij ons hotel. Mooi gezicht wel.

Baby Keem is terug na 3.5 jaar afwezigheid en brengt een album uit volgende week vrijdag. Gaan we een eigen headlineshow zien? In de zomer staat hij hier en daar al in festivals door Europa

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Als die eenmaal loopt, is die ook zo weg. Maar indeed, een keer met Tame Impala stond de rij tot bij ons hotel. Mooi gezicht wel.

Toevallig security hierop vanavond aangesproken. Ik meen dat het pas zo erg is sinds in The Smile heb bezocht, maar het is iedere keer. Security gaf aan dat ze strenger controleren dan voorheen. We moeten het ermee doen....

Toevallig security hierop vanavond aangesproken. Ik meen dat het pas zo erg is sinds in The Smile heb bezocht, maar het is iedere keer. Security gaf aan dat ze strenger controleren dan voorheen. We moeten het ermee doen....
En waarvoor die strenge controle. Mensen hebben echt niks bij zich

Gaap. "Het is bijna altijd met autotune meerappen(?), maar ik ga eigenlijk nooit" 🤷‍.... Die "grote shows" van vanavond zijn Dave in de Ziggo Dome en Earl Sweatshirt in Tivoli. Vast niet je ding, maar live is het wel.
Kanye staat ook wel.live mee te rappen, maar er loopt wel een band.
Laatst bij Sticks niet nee.
Maar bv bij Eminem weer wel gezien. Of die heeft dan een extra rapper bij zich.

Users who are viewing this thread