Concertaankondigingen

Nieuwe data voor de shows van Beyond The Black die uitgesteld moesten worden. 24 september in Doornroosje Nijmegen en 25 september in Trix Antwerpen. Supportact is Setyoursails

BEVESTIGD: The Black Crowes komt op 30 juni én 1 juli terug naar 013 voor twee exclusieve avonden! Sinds de Robinson Brothers de band nieuw leven inbliezen, klinkt The Black Crowes als een hongerige liveband die draait op frictie, groove en een diepgewortelde liefde voor rock ’n roll met een soulvolle onderlaag. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf 13 februari om 10:00 uur via 013.nl

Wil jij als eerste tickets bemachtigen? Meld je aan voor het 013 On Sale Alert via 013.nl/theblackcrowes-1 en 013.nl/theblackcrowes-2. Vlak voordat de tickets in de verkoop gaan, ontvang je een herinnering via de mail, zodat jij op tijd klaar zit voor de start van de kaartverkoop.

Events:
The Black Crowes (show #1) // 013 Tilburg
The Black Crowes (show #2) // 013 Tilburg
Benieuwd hoe snel deze nog gaan.
Screenshot_20260209_173230_Facebook.thumb.jpg.941063a0dce935950c1825fc6101b6ea.jpg

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Kanye West / Ye staat 6 juni in de Gelredome

Pff wie wil daar nog heen. Zullen we een weddenschap doen hoeveel weken het duurt voordat hij de boel weer cancelt?

• Leuk
Waarderingen: Dante
Kanye West / Ye staat 6 juni in de Gelredome

Voor degene die nog niet doorheeft dat de eigenaar van het Gelredome een raar ventje is, bewijsstuk 100. Als je daar heengaat heb je ook wel een flinke plaat voor je kop.

Voor degene die nog niet doorheeft dat de eigenaar van het Gelredome een raar ventje is, bewijsstuk 100. Als je daar heengaat heb je ook wel een flinke plaat voor je kop.
Ik twijfel. Ergens is het een once-in-a-lifetime ding waardoor ik een ticket overweeg. Aan de andere kant is het natuurlijk niet meer de oude Kanye West, wat gegarandeerd een teleurstelling oplevert. Dit even los van het hele morele vraagstuk.

• Verdrietig
Waarderingen: emmers met glijmiddel
Ik twijfel. Ergens is het een once-in-a-lifetime ding waardoor ik een ticket overweeg. Aan de andere kant is het natuurlijk niet meer de oude Kanye West, wat gegarandeerd een teleurstelling oplevert. Dit even los van het hele morele vraagstuk.
Niet doen joh. De Kanye van jaren terug ga je daar niet krijgen.

Jaren terug had ik zonder twijfelen een ticket gekocht.... maar geen haar op mn hoofd die daar nu nog aan denkt.

1 show in Gelredome met de Mexico stijl is natuurlijk niet groot genoeg. Alleen zitplekken stel je heel veel mensen teleur mee. Had Arena moeten zijn. Hopelijk meer shows

Zal vergelijkbaar zijn met
Ik had gelogen als ik had gezegd dat het er niet gaaf uitziet. Zo met die maan als podium, de nogsteeds wel goede muziek en de visuals over het algemeen. De dingen die kanye gedaan heeft zijn alleen erg te betreuren waardoor dit concert zijn glans verliest.

Users who are viewing this thread