Concertaankondigingen

Haha denk dat we anders in het leven staan, ik ben niet zo impressed meer als iemand de Ziggo Dome uitverkoopt ;)
Nee ik ook niet hoorrrr. ik vind het gewoon mooi dat de 'Ouwe Rockers' zulke trouwe fans hebben.

Inderdaad, binnenkort staan Mel & Den ook nog in de ziggo. Alles komt er voorbij.

Psychonaut doet op 20 oktober een try out show in Mechelen voor de release shows van de nieuwe plaat. Ook in Gent en Hasselt nog try out shows tussen 20 en 31 oktober maar weet de data niet meer van buiten. 19 euro voor een ticket in Mechelen

• Leuk
Waarderingen: johanra
Psychonaut doet op 20 oktober een try out show in Mechelen voor de release shows van de nieuwe plaat. Ook in Gent en Hasselt nog try out shows tussen 20 en 31 oktober maar weet de data niet meer van buiten. 19 euro voor een ticket in Mechelen

21/10 in Trefpunt - Gent
22/10 in Café Café - Hasselt

Bedankt voor de tip, ik ga wel eens gaan kijken denk ik!

• Leuk
Waarderingen: won666
Stygian Bough @ Doornroosje, Nijmegen (€23,00) vr 13 feb'26
Zit na een tijd hier niet geweest te zijn de lijstjes weer door te kijken, maar ik denk dat weinigen zich hebben gerealiseerd dat dit de samenwerking van Bell Witch en Aerial Ruin is. 40 Watt Sun staat ook nog eens in het voorprogramma, dus dat is geen misselijk affiche.

Ook de samenwerking van Mars Red Sky en Monkey3 in Doornroosje (Monkeys on Mars) is een enorm vette! Ze zijn wel aardig bezig in Nijmegen de laatste tijd!

Zit na een tijd hier niet geweest te zijn de lijstjes weer door te kijken, maar ik denk dat weinigen zich hebben gerealiseerd dat dit de samenwerking van Bell Witch en Aerial Ruin is. 40 Watt Sun staat ook nog eens in het voorprogramma, dus dat is geen misselijk affiche.

Ook de samenwerking van Mars Red Sky en Monkey3 in Doornroosje (Monkeys on Mars) is een enorm vette! Ze zijn wel aardig bezig in Nijmegen de laatste tijd!
Altijd wel, Fortarock heeft vaak ook leuke dingen en sinds Sonic Whip/soulcrusher(en ook Zeitgeist) beide zo grote successen zijn geworden krijgen die team(s) ook duidelijk steeds meer ruimte in de Doornroosje en vooral Merleyn agenda om toffe shows te boeken. In januari, normaal de doodste maand, nog Green Milk From The Planet Orange op een random vrijdag in Merleyn bijvoorbeeld, echt zo band die anders alleen in iets als de OCCII of (vroeger) worm zou spelen.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Esko 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€25,00) do 12 mrt '26
Reverend Beat Man 🇨🇭 @ Patronaat, Haarlem (€7,00) do 30 okt '25 [blues, rockabilly, rock and roll, psycho...]
Masta Ace 🇺🇸 @ Grenswerk, Venlo wo 15 okt '25 [dance and electronica, hip hop...]
Rio Kosta 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€14,00) di 2 dec '25
The 113 🇬🇧 @ Willem Twee, Den Bosch (€14,00) za 1 nov '25 [post-punk, noise rock...]
Acda en de Munnik 🇳🇱 @ Ziggo Dome, Amsterdam za 10 okt '26 [dutch cabaret, dutch pop, dutch rock...]
Amsterdam Klezmer Band 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€20,00) do 26 mrt '26 [balkan brass, klezmer...]
Anouk Wolf @ Doornroosje, Nijmegen (€18,50) do 19 mrt '26
Bente 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€27,50) wo 18 mrt '26 [dutch pop...]
Effenaar, Eindhoven do 12 mrt '26
Spot, Groningen zo 19 apr '26
Paard, Den Haag (€27,50) do 26 mrt '26
Conor McLain @ Luxor, Arnhem (€28,50) do 9 okt '25
Melkweg, Amsterdam do 2 okt '25
Paard, Den Haag wo 7 okt '26
The Cradles EP Release show @ Burgerweeshuis, Deventer (€11,00) do 22 jan '26
Crippled Black Phoenix 🇬🇧 @ Doornroosje, Nijmegen (€26,50) ma 4 mei '26 [post-rock, progressive rock, space rock,...]
Descartes A Kant 🇲🇽 @ dB's Studio, Utrecht wo 3 dec '25 [mexican indie, mexican rock...]
Dream Nails 🇬🇧 @ Willem Twee, Den Bosch (€15,00) do 12 mrt '26 [riot grrrl, queercore...]
ESKO 🇳🇱 @ Paard, Den Haag vr 20 feb '26
Eric Andersen 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€22,00) za 21 feb '26 [folk rock, folk, singer-songwriter...]
Spot, Groningen do 12 feb '26
Fatma Turgut 🇹🇷 @ Melkweg, Amsterdam (€49,90) ma 22 dec '25 [turkce slow sarkilar, turkish alternativ...]
Grails 🇺🇸 @ Patronaat, Haarlem (€23,50) za 7 mrt '26 [post-rock, space rock, drone...]
JADE 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€35,00) ma 9 mrt '26 [ambient, experimental...]
Magazines @ Luxor, Arnhem (€15,00) do 8 jan '26
Mies Luid @ Paard, Den Haag vr 31 okt '25
Mitch Julius 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€13,00) za 22 nov '25
RAVEN 🇬🇧 @ Nieuwe Nor, Heerlen (€25,00) do 14 mei '26 [speed metal, heavy metal, thrash metal...]
Rain City Drive 🇺🇸 @ Dynamo, Eindhoven (€24,50) vr 23 jan '26 [post-hardcore, metalcore...]
Ruben Hoeke Band 🇳🇱 @ Iduna, Drachten vr 10 apr '26 [blues rock, blues, nederpop...]
Sacred Reich 🇺🇸 @ Nobel, Leiden (€29,90) za 22 nov '25 [thrash metal, speed metal, groove metal,...]
Sean Rowe 🇺🇸 @ Patronaat, Haarlem (€20,00) do 14 mei '26 [albany ny indie...]
The Smiths Presumably 🇧🇪 @ De Helling, Utrecht za 12 dec '26 [the smiths presumably, the smiths, morri...]
Nobel, Leiden do 10 dec '26
Sorry 🇬🇧 @ Paard, Den Haag do 13 nov '25 [indie rock, post-punk 2k, shoegaze...]
TJE 🇧🇪 @ Rotown, Rotterdam (€14,00) za 2 mei '26
Tame Impala 🇦🇺 @ Ziggo Dome, Amsterdam ma 4 mei '26 [neo-psychedelic, indie...]
Turbobier 🇦🇹 @ Luxor, Arnhem (€22,50) do 7 mei '26
Windup Space @ Mezz, Breda (€12,50) za 10 jan '26
Yin Yin @ Doornroosje, Nijmegen (€25,50) vr 20 feb 26 [dutch indie...]
Paradiso, Amsterdam do 12 feb '26
Vera, Groningen do 19 feb '26
Rotown, Rotterdam wo 18 feb '26

en de vrijdag en donderdag lijst. gister wegens agendatechnische redenen niet kunnen posten, maar bij deze de complete lijst. veel plezier ermee, en een goed weekend!

tehcnische issues vandaag en niet op tijd opgelost. morgen een extra lange lijst met iig:
Gipsy Kings in Afas op 23 mei
Joe Bonemassa in Ahoy op 24-04,
Ensiferum in doornroosje op 31-01, Patronaat op 14-01
Peter hook in de melkweg op 17 mrt
excusus voor dit issue...
Je bent ons niks verschuldigd, elk lijstje is al fijn en mooi meegenomen. Dank voor de moeite die je er uberhaupt in steekt.

Ja echt ronduit belachelijk ditm was superblij met de aankondiging. Wil hem al lang weer eens zien en dan om de hoek. Maar die prijzen... echt nooit!

Zelfs mijn moeder appte mij hierover. Dan weet je dat het hek van de dam is.

Users who are viewing this thread