Daadwerkelijke aankondiging zal dan ook nog wel even duren denk ik, gezien die verkoopdatum. Ondertussen hebben ze met o.a. Acid Mothers Temple nog wel een aardige aankondiging voor het gratis zijprogramma Bridge Around Town gedaan.Dinosaur Jr op 30 mei naar de Effenaar (als onderdeel van Bridge Festival). Verkoop 9 januari 16.00. Weg hoop van iedereen, haha.
Die kun je er prima bij hebben als support. We zijn dat weekend toevallig in Antwerpen en op zoek naar een show op de vrijdag of zaterdag, dus dit is een goede mogelijkheid.Voor België:
Årabrot is support bij Spidergawd in Kavka Oudaan (26 januari).
Hmms valt me toch wel tegen voor dat geld. Had toch gehoopt op een Bad Religion o.i.d., of een Less Then Jake of The Dwarves (zie Brakrock).Circle Jerks, Talco, Sream, Versus the World, The Meffs en Clowns zijn support bij de eerste show van NOFX op het Ketelhuisplein (Eindhoven) (18 mei), Circle Jerks, Negative Approach, Itchy en The Last Gang zijn dat bij de tweede show (19 mei). Bij die laatste
Voor de achttiende is dat alles, voor de negentiende komen er nog twee bij. Volgens de poster zitten die tussen Circle Jerks en Negative Approach in. Inderdaad, voornamelijk kwantitatief en niet echt kwalitatief.Hmms valt me toch wel tegen voor dat geld. Had toch gehoopt op een Bad Religion o.i.d., of een Less Then Jake of The Dwarves (zie Brakrock).
Is dit gelijk alles of kan er nog wat bijkomen?
Ah ik ben er de 18e bij. Had eerlijk gezegd voor een last tour wel wat groters verwacht. Ik ben in Köln naar hun tour geweest en toen stonden er Less Then Jake, Bad Relgion, Lagwagon, Anti-Flag en The Bompops. En de laatste keer in Boom stonden Me First and The Gimme Gimmes op het affiche.Voor de achttiende is dat alles, voor de negentiende komen er nog twee bij. Volgens de poster zitten die tussen Circle Jerks en Negative Approach in. Inderdaad, voornamelijk kwantitatief en niet echt kwalitatief.
Oew dit is wel een serieus nice pakketje. Jammer dat ik de schoonfamilie daar nooit zo gek krijg om hier mee naartoe te gaanVltimas op 23 maart naar Metropool Enschede en 24 maart naar Iduna (met support van Legion of the Damned en Kjeld). Tickets zijn al in de verkoop voor Iduna, Enschede 22 december 14.00.
Dat valt bijzonder hard tegen voor 84,75 euro en maar 1 podium…Circle Jerks, Talco, Sream, Versus the World, The Meffs en Clowns zijn support bij de eerste show van NOFX op het Ketelhuisplein (Eindhoven) (18 mei), Circle Jerks, Negative Approach, Itchy en The Last Gang zijn dat bij de tweede show (19 mei). Bij die laatste komen er nog twee bij.
Waylon heeft er al een handje van om over de eindtijd van zijn concert te gaan, maar 1000 nummers spelen wordt wel heel veel van het goeie.Waylon op 30 november naar Ahoy (onder de noemer Waylon's Top1000). Tickets zijn al in de verkoop.
Iguana Death Cult en Coco Bryce is natuurlijk een zalige comboZo... De laatste aankondiging van het jaar. Dit jaar hebben we er maarliefst (bijna) 150 pagina's bijgeluld, da's 1/3 van alle reacties in het topic. Het spijt me ontzettend om er niet met een big bang uit te gaan, maar dat jullie het met, godbetert, Jeroen van der Boom moeten doen. Maar dat zal komend jaar weer ingehaald worden! Bedankt weer voor een enerverend jaar, de reacties en toch ook het volgen van alle aankondigingen (zeker trouwe hond @Black Lies).
Beste wensen alvast! Adieu.
Candybar Planet en Komatsu op 20 januari naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
ANDRY op 20 januari (of eigenlijk 21 januari) naar Iduna (onder de noemer Aftershow Monsters of Rock). Entree is gratis.
Phrasing, Headless Hunter en Razorblade Messiah op 17 februari naar de Nobel (onder de noemer Fool Metal Jacket). Tickets zijn al in de verkoop.
Iguana Death Cult, COCO BRYCE en Magic Tom & Yuri op 2 maart naar Pier15 (Breda). Tickets zijn al in de verkoop.
Phil Bee & Band en Luca & Uncle Rudi op 3 maart naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Christian Kjellvander ook op 8 maart naar het Zonnehuis. Verkoop 29 december 10.00.
Rectal Smegma voegt zich bij Headless Hunter en Beyond Our Ruins in Bibelot (8 maart).
Richard Durand, PARAFRAME, Daniel Wanrooy en Fisherman op 15 maart naar Mezz (onder de noemer Black Hole Presents Stardust Odyssey). Tickets zijn al in de verkoop.
The Congos en The Gladiators ook op 24 april naar Tivoli. Verkoop 8 januari 14.00.
Tyler Booth is support bij Darius Rucker in Paradiso (24 april).
BANNERS op 15 mei naar de Melkweg. Verkoop 26 januari 13.00, VVK 24 en 25 januari 10.00.
Edwin Evers Band op 15 en 16 mei met extra shows naar het Amsterdamse Bostheater (als onderdeel van Live at Amsterdamse Bos). Doet verder ook nog op 24 en 25 mei OLT Nijverdal aan, 30 mei OLT Cabrio (Soest), 31 mei en 1 juni OLT Eibergen, 7 en 8 juni OLT Ede, 28 en 29 juni OLT Brilmansdennen (Losser), 5 en 6 juli Bostheater Ommen. Tickets zijn al in de verkoop (en sommige shows zijn al uitverkocht).
Stones Sessions op 17 mei naar de Spot. Tickets zijn al in de verkoop.
Pink Floyd Project (ft. Gary Wallis & Durga McBroom) op 3 september met een extra show naar Ahoy-RTM. Verkoop 2 januari 15.00.
Het Residentieorkest op 13 en 14 september naar Ahoy-RTM (onder de noemer Jurassic Park in Concert). Verkoop 25 januari 11.00, VVK 18 januari 11.00.
Prateek Kuhad op 11 oktober naar de Melkweg. Verkoop 26 januari 10.00, VVK 24 januari 10.00.
Waylon op 30 november naar Ahoy (onder de noemer Waylon's Top1000). Tickets zijn al in de verkoop.
Jeroen van der Boom op 13 december naar Ahoy-RTM (onder de noemer The Pianoman). Tickets zijn al in de verkoop.
Disney in Concert op 4 januari (2025) met twee shows naar de Ziggo Dome. Tickets zijn al in de verkoop.
En daarmee ook de laatste update.
https://forum.festileaks.com/threads/maandelijkse-concertagenda.1171/
Hier wel blij meeZo... De laatste aankondiging van het jaar. Dit jaar hebben we er maarliefst (bijna) 150 pagina's bijgeluld, da's 1/3 van alle reacties in het topic. Het spijt me ontzettend om er niet met een big bang uit te gaan, maar dat jullie het met, godbetert, Jeroen van der Boom moeten doen. Maar dat zal komend jaar weer ingehaald worden! Bedankt weer voor een enerverend jaar, de reacties en toch ook het volgen van alle aankondigingen (zeker trouwe hond @Black Lies).
Beste wensen alvast! Adieu.
Richard Durand, PARAFRAME, Daniel Wanrooy en Fisherman op 15 maart naar Mezz (onder de noemer Black Hole Presents Stardust Odyssey). Tickets zijn al in de verkoop.
Wat een fijne aankondiging van iDKHOW! Was hem even uit het oog verloren. Helaas moet ik deze skippen, maar bedankt voor de herinnering @wenteldave ! Ga gelijk weer even luisteren.Laten we het erop houden dat de zalen nog even moeten inkomen qua aantallen. Vanaf volgende week barst het spektakel, als het goed is, weer los.
On Solid Ground op 12 april naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Billy Talent op 10 juni naar de Melkweg. Verkoop 26 januari 11.00, VVK 22 januari 11.00. Voor degenen die bang waren dat er geen Nederlandse datum kwam.
I Don't Know How But They Found Me (iDKHOW) op 25 juni naar de Melkweg. Verkoop 26 januari 10.00, VVK 24 januari 10.00.
Magoria op 9 november naar de Boerderij (onder de noemer Hollingsworth Mansion - A Haunted House Rock Opera). Tickets zijn al in de verkoop.