Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wellicht vinden sommige van jullie dit wel tof, nadat Lowlands niet doorging. Colin Benders a.k.a. Kyteman staat vrijdag 8 april in 013. Verkoop start donderdag 10.00. VVK vanaf woensdag 10.00. (je weet wat te doen).
Nog wat shows voor Typhoon in o.a. 013, Melkweg en De Oosterpoort. Davina Michelle staat volgende maand in De Oosterpoort.
Wellicht vinden sommige van jullie dit wel tof, nadat Lowlands niet doorging. Colin Benders a.k.a. Kyteman staat vrijdag 8 april in 013. Verkoop start donderdag 10.00. VVK vanaf woensdag 10.00. (je weet wat te doen).
Maar is dat dan bedoeld als Colin benders of kyteman? Voor Colin benders met zijn electrische muziek vind ik dit namelijk heel logisch. Voor kyteman is het idd een serieuze downgrade die ik niet zou kunnen verklaren.
Maar is dat dan bedoeld als Colin benders of kyteman? Voor Colin benders met zijn electrische muziek vind ik dit namelijk heel logisch. Voor kyteman is het idd een serieuze downgrade die ik niet zou kunnen verklaren.
Het concert staat ook officieel als 'Colin Benders' te boek, maar hij blijft natuurlijk wel Kyteman (is toch z'n artiestennaam), dus op zich is het, denk ik, niet meer dan logisch dat hij ook die mensen aan zou trekken.
Snarky Puppy op 11 oktober trouwens naar AFAS. Tickets heb je voor €50,40. Verkoop vrijdag 10.00. Stond al een tijdje in de systemen van Ticketmaster blijkbaar... The Driver Era komt met The Girlfriend Tour naar 013 op 6 november. Verkoop start vrijdag 10.00.
Joep Beving treedt 1 december op in Carré! Kaarten zijn vanaf €39,60 en gaan vrijdag 11.00 in de verkoop. https://www.mojo.nl/concerten/joep-beving/
Eergisteren nog geweest en hij stelde niet teleur. "Met zijn minimalistische pianospel weet Joep Beving zelfs de meest koelbloedige mensen tot op het diepst van hun hart te raken. Hij maakt contemplatieve pianomuziek die hij zelf het liefst omschrijft als “toegankelijke muziek voor complexe emoties”. Zijn albums ‘Solipsism’ uit 2015, ‘Prehension’ uit 2017 en ‘Henosis’ uit 2019 wisten binnen no time miljoenen streams binnen te halen en maakten van hem een grootheid als post-klassieke componist. In april 2022 verschijnt zijn nieuwe plaat ‘Hermetism’. Het album - dat hij schreef tijdens de donkere dagen van de coronapandemie - bevat een mix van melancholie en hoop en brengt hem terug naar zijn roots als solopianist."
Modest Mouse op 15 juli naar Paradiso, kaartjes á 34 euro. Ik houd daar wel van, zulk soort bands in zalen tijdens de zomer tussen het festival geweld door.
Modest Mouse op 15 juli naar Paradiso, kaartjes á 35 euro. Ik houd daar wel van, zulk soort bands in zalen tijdens de zomer tussen het festival geweld door.
The Libertines op 14 november naar de melkweg. VVK begint vrijdag 25 feb om 11:00. Mocht iemand een pre-sale link ergens vinden, hoor ik het heel graag ?
The Libertines op 14 november naar de melkweg. VVK begint vrijdag 25 feb om 11:00. Mocht iemand een pre-sale link ergens vinden, hoor ik het heel graag ?
Voor liefhebbers van Snarky Puppy: Transition festival in Tivoli heeft het programma bekend gemaakt met onder meer Bill Laurance, toetsenist van Snarky Puppy. Ook GoGo Penguin is aangekondigd.
Mocht er een presale van the Libertines zijn dan houd ik me ook aanbevolen.