Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.540
11.004
Dat is volgens mij wel de verwachting. Nog slechter natuurlijk, ik zie al niet eens een Amsterdam Arena uitverkopen. Een Ziggo Dome is prima en daar komt het live ook nog het beste tot zijn recht....
Zal ook echt niet de ArenA worden, eerder een Gelredome, als het al echt een stadiontour is. Las net ergens dat, en ik denk alleen voor de VS maar dat stond er niet bij, The Strokes en Thundercat worden genoemd als support. Doe ermee wat je wil.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.540
11.004
Verkoopt RHCP een Gelredome uit?
Kijk, en dat weet ik dus niet. Wel dat de ArenA te veel van het goede is. 2016 wel twee keer de Ziggo Dome, geloof ik, ook in 2011 Ahoy en 2012 Goffertpark. Weet niet of hetzelfde riedeltje negen/tien jaar later nog opgaat.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Zijn nog steeds te koop, zelfs nog voor maar 155,68 recht voor het podium…..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Kijk, en dat weet ik dus niet. Wel dat de ArenA te veel van het goede is. 2016 wel twee keer de Ziggo Dome, geloof ik, ook in 2011 Ahoy en 2012 Goffertpark. Weet niet of hetzelfde riedeltje negen/tien jaar later nog opgaat.
Jawel dat verkoopt nog wel. Maar een stadion sla ik over, ZiggoDome overweeg ik wel weer eens. De laatste keer dat ik ze zag was toen in 2011 Ahoy en zonder John.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.540
11.004
Jawel dat verkoopt nog wel. Maar een stadion sla ik over, ZiggoDome overweeg ik wel weer eens. De laatste keer dat ik ze zag was toen in 2011 Ahoy en zonder John.
Lijkt me dan ook wel, zeker als ik zie dat ze n Frankrijk staan in het Stade de France (capaciteit 81.000, met alleen maar zitplekken), in Duitsland, als het goed is, in het Olympiastadion in München (69.250). Dan wordt het misschien toch wel de ArenA met een bizar goed voorprogramma?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Lijkt me dan ook wel, zeker als ik zie dat ze n Frankrijk staan in het Stade de France (capaciteit 81.000, met alleen maar zitplekken), in Duitsland, als het goed is, in het Olympiastadion in München (69.250). Dan wordt het misschien toch wel de ArenA met een bizar goed voorprogramma?
Dat hebben ze niet eens nodig. RHCP is en blijft een grote naam. Ze zullen het vast niet binnen 5 seconde uitverkopen. Maar tegen die tijd zit het gewoon ver vol. Blijft ook wel een nostalgische band voor nog best veel generaties.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Dat speelt wel mee ja. RHCP heeft echt muziek die je óveral kan opzetten. Ik hoef echt niet met Radiohead (ja Creep misschien :cry:) of Arcade Fire aan te komen bij mijn studie- of huisgenoten. Maar iedereen zingt mee met Californication en By The Way. En anderzijds bij de huisgenoten die wél van Radiohead en The Smiths houden, kunnen ze RHCP ook altijd wel waarderen.
Mensen vergeten nog wel eens dat Kiedis bijna 60 is, en wat voor energie ze alsnog leveren. Gewoon een iconische band.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Lijkt me dan ook wel, zeker als ik zie dat ze n Frankrijk staan in het Stade de France (capaciteit 81.000, met alleen maar zitplekken), in Duitsland, als het goed is, in het Olympiastadion in München (69.250). Dan wordt het misschien toch wel de ArenA met een bizar goed voorprogramma?
22 juli volgend jaar Stade de France is een recent gerucht las ik op de forums. Zou blijkbaar op de site van ticketmaster hebben gestaan.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Eindelijk zien we weer iets van o.a. Eminem en Kendrick Lamar. Staan namelijk met Dr. Dre, snoopdogg en Mary J Blige op de halftime show.

Kunnen we wellicht hier een tour van Eminem en Kendrick Lamar verwachten?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Ook wel benoemenswaardig. Het concert van de Dijk vanavond in de Ziggo was zo goed als uitverkocht, met staanplaatsen en het gaat voor zover ik weet gewoon door. Benieuwd hoe ze dat aangepakt hebben....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Hoe zou het lopen met kaartverkoop van Tool. Iemand een idee. Slaan de systemen weer op hol??
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.540
11.004
Hoe zou het lopen met kaartverkoop van Tool. Iemand een idee. Slaan de systemen weer op hol??
Zat net te kijken bij de Ziggo Dome en toen had ik 4012 wachtenden voor me. Valt mee. Werkte ook gewoon prima ondanks de verkoop van Oscar and the Wolf en Parcels.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Dat is dan toch dik 20.000 tickets
Ziggo Dome ook overal nog alleen wat losse plaatsen. Ik hoop niet dat dit soort prijzen de norm worden, maar wel onwijs vet dat een act als TOOL gewoon een Ziggo Dome en een Sportpaleis in een dag uitverkoopt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken