Camping ervaringen

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
29
9
Ik vind de wc's op the hive dit jaar erg tegenvallen. En dan niet de wc's zelf, die zijn prima. Maar t zijn er te weinig. S ochtends 10min tot een kwartier in de rij staan vind ik echt wat te veel... Volgende keer doen we wel een andere camping.
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Ik vind de wc's op the hive dit jaar erg tegenvallen. En dan niet de wc's zelf, die zijn prima. Maar t zijn er te weinig. S ochtends 10min tot een kwartier in de rij staan vind ik echt wat te veel... Volgende keer doen we wel een andere camping.
Ze konden er geloof ik niet meer krijgen. Hier op C3 ook veel minder douches dan normaal. Er is een groot tekort op het moment daar heeft De ook last van
 

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
29
9
Ze konden er geloof ik niet meer krijgen. Hier op C3 ook veel minder douches dan normaal. Er is een groot tekort op het moment daar heeft De ook last van
Ow dat zou t wel verklaren inderdaad. Op t festivalterrein vind ik t wel prima. Soms wat langer wachten, maar zelfs na een optreden gaat t nog.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Op camping A1 ook een wc helemaal ondergepoept met diarree en niemand die daar actie onderneemt. Dit was al op de eerste dag, dus de rest van de dagen kon deze niet meer gebruikt worden.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Hoi Iedereen!

Fijn om dit jaar eindelijk weer van het festival te mogen genieten! Dit jaar staan wij op De Hive. Voorgaande jaren prima ervaring gehad (behalve wat nachtelijk geluid), maar helaas is het dit jaar door het gebrek aan rekening houden met elkaar minder bevallen dan voorgaande jaren. Wij vroegen ons af wat de ervaring is op de regular campings? Houden mensen het een beetje netjes en is het daar wat rustiger?

Groetjes!
Achterin camping A1, vlakbij parking A8, was het dit jaar opvallend rustig. Heerlijk.
Ook viel me op dat daar nauwelijks troep op de grond lag.
's Nachts nauwelijks wakker geworden door lawaai of schreeuwende mensen.
 

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
29
9
Op camping A1 ook een wc helemaal ondergepoept met diarree en niemand die daar actie onderneemt. Dit was al op de eerste dag, dus de rest van de dagen kon deze niet meer gebruikt worden.
Vanmorgen op de Hive zogen de wc's niet meer af. Dus toch nog een dixie-beleving gehad.
 

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
ik weet het , het is nog heel vroeg, maar:
ik ben vorig jaar voor het eerst met mijn 14 jarige dochter naar rw geweest op zaterdag . We sliepen twee nachten op the hive. Leuke ervaring maar dit jaar zou ik toch graag iets slapen ;)

welke camping is rustiger en is er nog plaats als je pas op vrijdag aankomt (op the hive hadden we geluk en snel een gaatje gevonden)

Is a1 een optie ? Of de camping aan de andere kant van het kruispunt (weet de naam niet) ? Ik wil wel even stappen maar liefst geen drie kwartier. Bedankt !
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
ik weet het , het is nog heel vroeg, maar:
ik ben vorig jaar voor het eerst met mijn 14 jarige dochter naar rw geweest op zaterdag . We sliepen twee nachten op the hive. Leuke ervaring maar dit jaar zou ik toch graag iets slapen ;)

welke camping is rustiger en is er nog plaats als je pas op vrijdag aankomt (op the hive hadden we geluk en snel een gaatje gevonden)

Is a1 een optie ? Of de camping aan de andere kant van het kruispunt (weet de naam niet) ? Ik wil wel even stappen maar liefst geen drie kwartier. Bedankt !
Ook ik wilde deze vraag gaan posten! Dit jaar met de neefjes op The Hive wel prima maar toch een groot puberfeest daar. Komend jaar gaat de misses ook mee dus liever ergens wat rustiger.

Dus lieve Festileaks vriendjes, waar moeten we gaan slapen?
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
A1 is de camping die ik al sinds de tweede of derde keer Werchter doe en nog nooit spijt van gehad. Bij aankomst wat doorlopen en een goede spot kiezen en dan is het vier dagen echt mooi. Er zijn op de camping zeker wat plekken die te mijden zijn maar over het algemeen is deze camping qua ambiance, beleving en rust the best of all.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rooss en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
A1 is de camping die ik al sinds de tweede of derde keer Werchter doe en nog nooit spijt van gehad. Bij aankomst wat doorlopen en een goede spot kiezen en dan is het vier dagen echt mooi. Er zijn op de camping zeker wat plekken die te mijden zijn maar over het algemeen is deze camping qua ambiance, beleving en rust the best of all.
Is daar dan ook een wat ouder publiek of dat niet? En geen avond entertainment zooi?
 

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
camping a1 is te bereiken via leuven en c1 via aarschot. leuven is een uur minder lang op de trein voor ons, dus denk dat het a1 zal worden. hopelijk nog genoeg plaats dan als we pas op vrijdagnamiddag aankomen. Tenzij ik de dochter haar rapport niet laat afhalen maar dat is misschien pedagogisch niet zo echt verantwoord :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik slaap ook altijd op A1. Kan bijna altijd doorlopen en met de juiste plek kiezen ook voldoende nachtrust. Er is ook wat entertainment in de nacht, maar ik heb daar nooit last van om te slapen. En is nog dichterbij dan the Hive.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Bij A1 kun je voor een (relatief) rustige nacht het beste achter op de camping een plekje zoeken (aan de kant van parking A8 dus). Er staat een feesttent, dus daar niet in de buurt.
Op C3 schijn je ook best rustig te kunnen slapen. Al kun je op elke camping luidruchtige buren hebben. Met oordopjes slaap ik op A1 in ieder geval prima.
 

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
is er op camping a1 ook gratis drinkwater ? En zijn toiletten gratis ?
en is er warm water (voor aiki noodels ? )
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
is er op camping a1 ook gratis drinkwater ? En zijn toiletten gratis ?
en is er warm water (voor aiki noodels ? )
Drinkwater is gratis. Er staan gratis dixi’s, maar er is ook een plek waar je betaald naar de relatief schone wc kan.
Er is een plek waar je kan koken. Daar kun je dacht ik ook water koken. Maar weet ik niet zeker.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
Drinkwater is gratis. Er staan gratis dixi’s, maar er is ook een plek waar je betaald naar de relatief schone wc kan.
Er is een plek waar je kan koken. Daar kun je dacht ik ook water koken. Maar weet ik niet zeker.
Ja er staan waterkokers-magnetrons op de camping A1….zelf gebruik ik het niet maar staan vrij centraal bij feesttent
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken