Cactus Festival Brugge 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter imac
  • Startdatum Startdatum

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
496
603
Het Cactus festival te Brugge (10, 11 en 12 juli) heeft vandaag 2 namen bekend gemaakt voor de 2026 editie. De eerste is Zwangere Guy (zegt me totaal niets). De 2de naam boeit me dan weer wel : Madness komt naar mijn stad, en dat wil ik nog wel eens live zien. Ik zag ze ooit in hun begin periode, te Deinze was in de Brielpoort, en dat was echt schitterend. En volgens een zeer goed ingelichte bron zou de naam voor de zondag ook een klepper worden. meer wou hij me niet zeggen. Ik ben benieuwd ...

Het Cactus festival te Brugge (10, 11 en 12 juli) heeft vandaag 2 namen bekend gemaakt voor de 2026 editie. De eerste is Zwangere Guy (zegt me totaal niets). De 2de naam boeit me dan weer wel : Madness komt naar mijn stad, en dat wil ik nog wel eens live zien. Ik zag ze ooit in hun begin periode, te Deinze was in de Brielpoort, en dat was echt schitterend. En volgens een zeer goed ingelichte bron zou de naam voor de zondag ook een klepper worden. meer wou hij me niet zeggen. Ik ben benieuwd ...
Gezien op Bospop in 2018 geloof ik. Goede live band. Maken er een feest van!!

The war on drugs zoals een tijdje terug ook op cactusfestival zou vet zijn.

En volgens een zeer goed ingelichte bron zou de naam voor de zondag ook een klepper worden. meer wou hij me niet zeggen. Ik ben benieuwd ...
Zie de Pet Shop Boys hier wel staan.

Smaken verschillen, maar Morby en Harding zijn wel pareltjes.
Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik ga het wel even opzoeken. Nu ben ik wel meer een Metal fan, maar ik waardeer ook veel andere muziek. En Madness, de reden waarom ik een ticket heb gekocht, is puur jeugdsentiment.

Wat het cactus festival betreft, de grote meerderheid van het publiek komt uit Brugge en omstreken. Veel mensen zien het als een jaarlijkse afspraak om elkaar terug te zien. Nadeel hiervan is, dat er soms meer gebabbeld wordt dan geluisterd naar de artiesten.

Had de nieuwe cactus namen nog niet zien passeren. Die zondag is wel een mooie, spijtig genoeg geen ticket.

1000020619.jpg

Zal ook wel mee te maken hebben dat er veel bezoekers uit die omgeving wellicht minder snel naar Antwerpen / Brussel / Werchter trekken vanwege de afstand, waar vroeger Editors al te zien was, want toch wel pak verder. Heb je met Lokerse en Suikerrock veel minder

Users who are viewing this thread