Bruce Springsteen

Een persoonlijke bezorgheid die ik er nog bijgooi is het torenhoge verwachtingspatroon van de die hards voor de afsluiters in Milaan. Qua publiek gaat dat niet kunnen mislopen, maar als ik allemaal lees wat mensen daarvan verwachten,... dan gaat er teleurstelling volgen bij sommigen.
Haha, ik zit wel voor een deel in de categorie "torenhoge verwachtingen voor Milaan". Ga beide shows en qua publiek/sfeer is het garantie op feest. Maar ik hoop toch wel erg op een verrassing, bij voorkeur Jungleland. Al zie ik die kans met de huidige nóg vastere setlist elke show kleiner worden.

Even een vraagje, ik ga morgen naar Frankfurt en heb tickets via Eventim. Als ik via de app klik op tickets staat er: Acces code will be displayed shortly before the event. Wanneer zouden de tickets beschikbaar zijn? En je hoeft ze toch niet te personaliseren ofzo?

Even een vraagje, ik ga morgen naar Frankfurt en heb tickets via Eventim. Als ik via de app klik op tickets staat er: Acces code will be displayed shortly before the event. Wanneer zouden de tickets beschikbaar zijn? En je hoeft ze toch niet te personaliseren ofzo?
Bij mij zijn ze voor zowel morgen als de 27e in Gelsenkirchen zichtbaar (Ticketmaster.de).
Heb het ook al meegemaakt dat ze pas ochtend van de show zichtbaar zijn.

• Leuk
Waarderingen: T. Roses
Het wil nog weleens helpen om de app opnieuw te installeren. Het is vaker voorgekomen dat een update (op de achtergrond) voor problemen zorgt en dat na herinstallatie van de app wel gelijk de tickets beschikbaar worden.

• Leuk
Waarderingen: T. Roses
Ik zit nog steeds op de wolk van Praag. Bruce was in bloedvorm, fantastisch bij stem en de venue + het geluid waren top!
Nu een paar dagen werken en dan naar San Sebastian...

• Geweldig
Waarderingen: jaydee76
Ik zit nog steeds op de wolk van Praag. Bruce was in bloedvorm, fantastisch bij stem en de venue + het geluid waren top!
Nu een paar dagen werken en dan naar San Sebastian...
Jaloers! Hoeveel shows heb je al gezien deze tour en in welke volgorde zou je ze beoordelen van best naar goed (of minder ;))?

Kun je gewoon naar Gelsenkirchen rijden en parkeren zonder parkeerticket?
Volgens mij kun je in Duitsland gewoon aanrijden en (bij voorkeur) contant betalen.

1. Praag
2. Manchester 2
3. Manchester 1
4. Lille 1 (tevens slechtste all-time)
Mooi zeg, en naast San Sebastian en waarschijnlijk Milaan nog meer shows op de planning?

• Leuk
Waarderingen: marcelboer en Bart1981
1. Praag
2. Manchester 2
3. Manchester 1
4. Lille 1 (tevens slechtste all-time)

Ben in Praag niet geweest, maar die zou ik vervangen voor Lille 2 en Manchester 3 er vlak onder. 4 to go......
En met een beetje geluk komen er sowieso nog 2 aan die de top 3 gaan veranderen ;)

Die Jeremy Allen White lijkt weliswaar voor geen meter, maar ik ben hier toch wel benieuwd naar.
De eerste Trailer voor Deliver Me From Nowhere, met The Bear als The Boss:
Interessant detail: Jeremy Strong, die hier Bruce z'n manager Jon Landau speelt, was vorig jaar nog te zien in The Apprentice, waarin hij juist de mentor van Bruce z'n nemesis Donald Trump speelde.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Die Jeremy Allen White lijkt weliswaar voor geen meter, maar ik ben hier toch wel benieuwd naar.
De eerste Trailer voor Deliver Me From Nowhere, met The Bear als The Boss:
Interessant detail: Jeremy Strong, die hier Bruce z'n manager Jon Landau speelt, was vorig jaar nog te zien in The Apprentice, waarin hij juist de mentor van Bruce z'n nemesis Donald Trump speelde.
Denk niet dat ik dat vervelend ga vinden, dat hij niet op Bruce lijkt. Maar vind hem wel een goede acteur. Erg benieuwd naar deze film! Ook fijn dat het niet z'n hele levensverhaal wordt, maar gewoon een klein stukje. Zorgt voor meer focus denk ik zo.

• Leuk
Waarderingen: jaydee76

Users who are viewing this thread