Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.198
2.177
Trouwens nog wel wat kaarten beschikbaar voor Lille. Gaat toch minder hard dan gedacht?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
632
304
maar staanplaats lille 78.5 euro is dan weer aan de lage kant toch? was aangenaam verrast

Ik twijfel idd om deze te halen, dat is dan weer zeer netjes geprijsd. Het zicht moet toch nog best prima zijn als je achter die middellijn staat?
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
186
106
Ik twijfel idd om deze te halen, dat is dan weer zeer netjes geprijsd. Het zicht moet toch nog best prima zijn als je achter die middellijn staat?
Ik vraag me af of die plattegrond wel helemaal klopt. Een FOS van een half veld is wel erg groot namelijk.
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
828
646
Ik vraag me af of die plattegrond wel helemaal klopt. Een FOS van een half veld is wel erg groot namelijk.
Het lijkt een soort arena opstelling zoals Bruce deze ook hanteert in Amerika, met plekken achter het podium. Benieuwd hoe dat gaat zijn in zo'n groot stadion. Hierbij wel ook een concert in hetzelfde stadion met 50 / 50 Front field en Standing. Alhoewel dat bij Bruce natuurlijk niet gebruikelijk is.

https://aviewfrommyseat.nl/photo/286008/Stade+Pierre+Mauroy/section-L22/row-68/seat-37/
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
186
106
Het lijkt een soort arena opstelling zoals Bruce deze ook hanteert in Amerika, met plekken achter het podium. Benieuwd hoe dat gaat zijn in zo'n groot stadion. Hierbij wel ook een concert in hetzelfde stadion met 50 / 50 Front field en Standing. Alhoewel dat bij Bruce natuurlijk niet gebruikelijk is.

https://aviewfrommyseat.nl/photo/286008/Stade+Pierre+Mauroy/section-L22/row-68/seat-37/
Ben benieuwd, we gaan het meemaken :) Als het ook een pit rondom het podium zou zijn, heb je wel meer rail plekken ;)
 

kokkie38

Playlistbediener
2 mrt 2023
31
6
Ik twijfel idd om deze te halen, dat is dan weer zeer netjes geprijsd. Het zicht moet toch nog best prima zijn als je achter die middellijn staat?
denk het wel,het podium staat ook nog een heel stuk op het plein dus scheelt ook weer een pak
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.198
2.177
San Sebastian krijgt wel direct een tweede show. Benieuwd wat er met 27 mei gaat gebeuren. Hopen op een mooi plan B in de Benelux :)
Dat vraag ik me dan ook wel af. Doen ze niets en pakken ze extra rust of boeken ze nog wat anders? In principe was die datum gereserveerd voor Lille natuurlijk....
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
828
646
Dat vraag ik me dan ook wel af. Doen ze niets en pakken ze extra rust of boeken ze nog wat anders? In principe was die datum gereserveerd voor Lille natuurlijk....
Alles stond klaar in de Franse ticketmaster, ze hadden natuurlijk rekening gehouden met meer vraag. Denk toch dat Gelsenkirchen een meer populaire uitvalsbasis is gebleken voor de Nederlanders en de Belgen.
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
828
646
Succes in de reguliere pre-sale voor de shows in Duitsland en de pre-sale in Manchester. Voornamelijk tickets voor Engeland zullen een grote uitdaging worden!
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
784
498
Heb 4 tickets kunnen bemachtigen voor Frankfurt. Wel via Eventim terwijl de site van Bruce naar Ticketmaster verwijst. Maar dat klopt toch dat Eventim ook geldig is?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
327
271
Ik had Eventim en Ticketmaster openstaan; bij Eventim was ik er in een paar minuten doorheen, bij TM had ik tienduizend wachtenden voor me.
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
828
646
Eventim en Ticketmaster Duitsland zijn allebei officiële verkoopkanalen. Eventim werkte echter vele malen sneller!
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Gebruikers die dit onderwerp bekijken