Bruce Springsteen

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
792
623
In Lille kan het dak dicht. Dus daar kunnen ze schermen aan ophangen zoals ze dat bij alle arena's in de VS ook doen. Maar ik vind het wel jammer, want dat grote scherm op het podium vind ik altijd wel cool en sfeerverhogend.
Helemaal eens. Voor de mensen die naar Lille gaan zou ik adviseren eerder tickets achter het podium te kopen in plaats van achterin de zaal.

Gelsenkirchen in de pocket! :cool:
Helaas geen FOS, maar de reguliere staanplaatsen.
Probleem zat in de VPN, dus maar even naar Duitsland gereden en daar gekocht..
Lucky you! Wellicht kun je FOS nog proberen woensdag, mocht dat lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wceendje

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
160
94
In Lille kan het dak dicht. Dus daar kunnen ze schermen aan ophangen zoals ze dat bij alle arena's in de VS ook doen. Maar ik vind het wel jammer, want dat grote scherm op het podium vind ik altijd wel cool en sfeerverhogend.
In Gelsenkirchen kan het dak ook dicht ;)
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
792
623
En zo te zien verkopen ze daar ook alle zitplaatsen. Dus opnieuw arena-opstelling zonder groot videoscherm

Bekijk bijlage 10589
Gelsenkirchen vandaag inderdaad geen tickets achter het podium. Lijkt de reguliere opstelling te zijn met grote videoschermen achter het podium.
+ in de plattegrond op Ticketmaster kun je nu zelf plaatsen selecteren. Daarin is een duidelijke rode lijn getrokken vanuit het podium naar de zijkant. De tickets links van de rode lijn kun je kopen, terwijl de andere plaatsen niet worden verkocht. Vaak komen er wel nog tickets vrij in de dagen voor de show als de daadwerkelijke podiumopzet bekend is.
 
Laatst bewerkt:

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.365
936
Gelsenkirchen vandaag inderdaad geen tickets achter het podium. Lijkt de reguliere opstelling te zijn met grote videoschermen achter het podium.
+ in de plattegrond op Ticketmaster kun je nu zelf plaatsen selecteren. Daarin is een duidelijke rode lijn getrokken vanuit het podium naar de zijkant. De tickets links van de rode lijn kun je kopen, terwijl de andere plaatsen niet worden verkocht. Vaak komen er wel nog tickets vrij in de dagen voor de show als de daadwerkelijke podiumopzet bekend is.
Ah prima, das wat het kaartje dat ik stuurde misleidend :)
 

Wceendje

Nieuw lid
7 okt 2024
4
2
Helemaal eens. Voor de mensen die naar Lille gaan zou ik adviseren eerder tickets achter het podium te kopen in plaats van achterin de zaal.


Lucky you! Wellicht kun je FOS nog proberen woensdag, mocht dat lukken.

Helemaal eens. Voor de mensen die naar Lille gaan zou ik adviseren eerder tickets achter het podium te kopen in plaats van achterin de zaal.


Lucky you! Wellicht kun je FOS nog proberen woensdag, mocht dat lukken.
Gaan het zien woensdag.
Ben al lang blij, had een aantal jaar geleden niet verwacht hem nog zo vaak live te mogen gezien.
Wie weet nog +1 als er nog goede tickets voor Milaan voorbij komen. 'Mijn' Italiaanse shows waren echt fantastisch, daar mag er nog wel een van bij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken