Bruce Springsteen

Wceendje

Nieuw lid
7 okt 2024
4
2
Hi, ik kon volgens mij geen PIT kaarten voor Gelsenkirchen selecteren (via RTL+), dus heb nu gewone staanplaatsen a 129,35 per stuk. Iemand wel gelukt om PIT kaarten Gelsenkirchen te kopen?
Pfff, ik ben nog steeds bezig om er door te komen via RTL plus
Kregen jullie ook vaak een foutmelding dat de tickets binnenkort beschikbaar zouden zijn?
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
792
623
Hi, ik kon volgens mij geen PIT kaarten voor Gelsenkirchen selecteren (via RTL+), dus heb nu gewone staanplaatsen a 129,35 per stuk. Iemand wel gelukt om PIT kaarten Gelsenkirchen te kopen?
Waren wel beschikbaar, maar volgens mij na 5 minuten allemaal uitverkocht. Vallen er soms nog enkele vrij, wellicht is het het proberen waard om 1 ticket per keer te proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BruceBas

Wceendje

Nieuw lid
7 okt 2024
4
2
Heb je een account voor RTL+ afgesloten? Zonder dat abbo kreeg ik deze foutmelding ook namelijk.
Ja die heb ik (m'n schoonzusje is Duits, heb haar account). Blijf het proberen dan maar..
Na vorig jaar eindelijk golden circle na al die jaren, wil ik volgend jaar echt weer!
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
160
94
Hi, ik kon volgens mij geen PIT kaarten voor Gelsenkirchen selecteren (via RTL+), dus heb nu gewone staanplaatsen a 129,35 per stuk. Iemand wel gelukt om PIT kaarten Gelsenkirchen te kopen?
Ja. Wel vaak moeten refreshen binnen mijn tijdsvak. In 1e instantie alleen normale staanplaatsen (en zitplaatsen) beschikbaar.
Ik was 7xxxe in de wachtrij.
 

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
33
15
Ik heb gekozen voor zitplekken à 122€ in Lille. Het was toch wel stress vanochtend, want ik kreeg telkens dezelfde stoelen terug terwijl ik in een ander vak wou zitten. Uiteindelijk toch maar geaccepteerd wat Ticketmaster me gaf want ik durfde het niet te riskeren om er niet bij te zijn.
Inmiddels is de drukte voorbij en kun je vrij je stoelen kiezen, en zie ik dat er nog erg veel vrij is. Blijkbaar had ik ook voor 22€ minder vijf rijen achter me kunnen zitten... Ach ja, we zijn er in ieder geval bij, en dat is wat telt!!
Ik denk eigenlijk niet dat de tweede Lille show er nog bij komt, als ik zie hoeveel plekken er nog vrij zijn? Afgelopen twee jaar werd die extra show al binnen een kwartier aangekondigd meen ik.
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
792
623
Ik denk eigenlijk niet dat de tweede Lille show er nog bij komt, als ik zie hoeveel plekken er nog vrij zijn? Afgelopen twee jaar werd die extra show al binnen een kwartier aangekondigd meen ik.
Dat betwijfel ik inderdaad ook. Gezien de vraag zou een tweede show in Gelsenkirchen beter passen qua vraag - aanbod.
 

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
33
15
Volgend jaar ga ik naar Praag en Lille. Ik heb nog getwijfeld over Manchester, want zo'n "kleine" show lijkt me toch wel erg gaaf, maar uiteindelijk besloten om het niet te doen. Samen met de reis- en verblijfskosten wordt het eigenlijk net te duur, en ik wil ook niet zo vaak vliegen. Bovendien vraag ik me af of er veel variatie in de setlist komt. Ik vrees van niet, maar ik hoop van wel! Born to run is immers 50 jaar!
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
319
266
Vanuit greasy lake
Reuze bedankt hiervoor! Franse Ticketmaster wilde (zoals gebruikelijk bij Franse sites) mijn creditcard niet accepteren, maar dankzij jou heb ik nu toch alsnog mooie plaatsen recht achter het podium bemachtigd!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
119
117
Hi, ik kon volgens mij geen PIT kaarten voor Gelsenkirchen selecteren (via RTL+), dus heb nu gewone staanplaatsen a 129,35 per stuk. Iemand wel gelukt om PIT kaarten Gelsenkirchen te kopen?

Wel gelukt. Een paar keer reguliere staanplaatsen aangeboden gekregen als vervanging voor onze wens voor FOS die uitverkocht bleken. Ineens kregen wij wel FOS kaarten aangeboden en meteen gekocht.
 

glider5

Campingartiest
1 mei 2023
61
14
Reuze bedankt hiervoor! Franse Ticketmaster wilde (zoals gebruikelijk bij Franse sites) mijn creditcard niet accepteren, maar dankzij jou heb ik nu toch alsnog mooie plaatsen recht achter het podium bemachtigd!
Dus er zijn wel plaatsen achter het podium? Geen videoscherm dus?
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
792
623
Dus er zijn wel plaatsen achter het podium? Geen videoscherm dus?
In Lille en Manchester inderdaad plaatsen beschikbaar achter het podium. Wel erg apart als je het mij vraagt. Lille is ook een stadion met meer dan 50.000 zitplaatsen. Benieuwd hoe ze het gaan doen, aangezien je geen grote videoschermen kunt ophangen. Dat is wel erg zuur voor de mensen achterin de zaal.

Daarnaast is er ook geen ruimte in het schema voor een tweede show in Gelsenkirchen, want San Sebastian krijgt vast en zeker een tweede op 24 juni.
Dat klopt inderdaad. Was ook vraag-technisch ingestoken en niet schema-technisch. Lag ook wel in de lijn der verwachting natuurlijk. Vorig jaar slechts één show in Duitsland en Gelsenkirchen zorgt qua locatie ook voor veel vraag vanuit Nederland, België en Luxemburg.
 
Laatst bewerkt:

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.365
936
Dus er zijn wel plaatsen achter het podium? Geen videoscherm dus?
In Lille kan het dak dicht. Dus daar kunnen ze schermen aan ophangen zoals ze dat bij alle arena's in de VS ook doen. Maar ik vind het wel jammer, want dat grote scherm op het podium vind ik altijd wel cool en sfeerverhogend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken