Bruce Springsteen

Plekken achter het podium gaan ook verkocht worden?
Als dat zo is, dan kan ik die aanraden; wij hadden achter-het-podium plekken in Brisbane zeven jaar terug, en dat was te gek; Bruce en band draaiden zich vrijwel elk nummer uitgebreid om zodat ook de fans achter hun bediend werden. Je bent zo dichtbij als FOS/Golden Circle en je hebt een zitplaats, ik vond het ideaal. Ik denk alleen dat het een printfoutje was want op deze tournee nemen ze natuurlijk een kolossaal videoscherm mee, daar kun je moeilijk mensen achter neerzetten.

• Leuk
Waarderingen: tom93
Pelouse Or (pit) voor Lille is binnen.
Al is het heel wazig wat je nu precies hebt gekocht volgens de plattegrond.

Laatst bewerkt:
2 tickets pelouse gekocht lille, goedkoop 78 euro per stuk? iemand een idee hoe dit komt? is de " golden circle" er misschien zoooo groot of?

Laatst bewerkt:
Dat zijn de gewone staanplaatsen. Pelouse OR is de Golden Circle en kosten € 166,50
ja dat weet ik maar vraag me af waarom de gewone staanplaatsen zo goedkoop zijn? misschien omdat de golden circle er zooo groot is dat je automatisch toch wel redelijk ver staat

Vanuit greasy lake

• Winning
Waarderingen: jaydee76
Ja, alleen klopt 'ie mijns inziens niet.
Want zowel Pelouse OR en Carre OR zijn niet aangegeven.

Ik denk dus dat je 3 vakken hebt qua staanplaatsen. De 2 die je ziet zijn Pelouse en Carre Or, en dan nog een echt pit vak, Pelouse Or.
dus pelouse is achter de middelijn?

Benieuwd of er nog FOS beschikbaar gaat zijn voor Gelsenkirchen aankomende woensdag.

Bijlagen

• Springsteen Gelsenkichten - Beschikbaarheid.JPG
    Springsteen Gelsenkichten - Beschikbaarheid.JPG
    73,7 KB · Weergaven: 12
Hi, ik kon volgens mij geen PIT kaarten voor Gelsenkirchen selecteren (via RTL+), dus heb nu gewone staanplaatsen a 129,35 per stuk. Iemand wel gelukt om PIT kaarten Gelsenkirchen te kopen?

Users who are viewing this thread