Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Extra tickets vrijgekomen voor de Arena.

Verder, mocht er nog support komen voor Landgraaf, zal die dus ongetwijfeld na zaterdag pas komen. Het hoeft blijkbaar niet altijd zolang van tevoren bekendgemaakt te worden.
ja, misschien zit hij zaterdag met Mojo om tafel er over... Of met de betreffende artiest in de ArenA?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Heel veel plezier voor de mensen die vanavond gaan! Hopelijk is het geluid een beetje oké en wellicht 1 verrassinkje in de setlist. Bruce heeft toch altijd wel een goede band met Nederland.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Oh grappig, ik vond de logistiek echt perfect geregeld bij Rammstein vorig jaar bij Goffertpark
Je kwam aan met de auto in een buitenwijk en werd zonder wachten gebracht naar het park, en op de terugweg ging het ook moeiteloos. was allemaal een stuk beter dan ik had verwacht.

Dat massale ben ik het wel mee eens inderdaad, maar is dat bij andere buitenlocaties anders dan? Ben zelf nooit echt bij open lucht concerten geweest op die ene keer na. Zal het denk ik ook niet zo snel nog een keer doen.
Mooi dat er ook andere ervaringen zijn. Baseer het vooral op laatste keer Muse daar. En de vergelijking met Landgraaf is wat oneerlijk omdat het bijna niet slechter kan.

En die massaliteit heb je altijd ja, ben ook benieuwd hoe ik Landgraaf ga ervaren. Op een festival zit er veel meer dynamiek in de menigte en kan je altijd wel een geschikt plekje vinden. Bij Muse stonden we ergens achteraan naar een showtje in de verte te kijken. Dat hoeft van mij gewoon niet meer, zeker voor dat geld. Dus de klacht over massaliteit is dan vooral ingegeven door mijn groeiende afkeer daar van.
 
  • Leuk
Waarderingen: neus en Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Nog 90 tickets op Ticketswap met de goedkoopste op 78 euro voor een zitplaats. Wordt er niet echt veel goedkoper op het laatste moment. Geeft me weinig hoop om zaterdag nog wel een goedkope ticket op te pikken.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Nog 90 tickets op Ticketswap met de goedkoopste op 78 euro voor een zitplaats. Wordt er niet echt veel goedkoper op het laatste moment. Geeft me weinig hoop om zaterdag nog wel een goedkope ticket op te pikken.
Momenteel op Ticketmaster GC tickets voor vanavond tegen de normale prijs te krijgen. Dat lukt zaterdag vast ook wel.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Momenteel op Ticketmaster GC tickets voor vanavond tegen de normale prijs te krijgen. Dat lukt zaterdag vast ook wel.
Ja dat valt mee idd. Ik had me voorgenomen om alleen bij een koopje toe te happen. Het is nogal een uitgave weer he. Al acht ik de kans daarop klein
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Veel chaos rondom de arena wegens drukte. 5 min voor aanvang veel lege plekken op de zitplaatsen. Tip voor zaterdag, ga vroeg weg. Wij hebben mazzelpik gehad en zitten op de plek. Have fun iedereen!
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Ik lees op Twitter toch wel weer erg veel klachten over het geluid. Benieuwd naar de recensies van de mensen van hier die er zijn geweest.

In ieder geval blij dat ik met Rome en Landgraaf twee buitenlocaties heb gekozen.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Ik lees op Twitter toch wel weer erg veel klachten over het geluid. Benieuwd naar de recensies van de mensen van hier die er zijn geweest.

In ieder geval blij dat ik met Rome en Landgraaf twee buitenlocaties heb gekozen.
De klachten op Twitter zijn toch van mensen die er zijn (geweest)? ;) Was natuurlijk totaal te verwachten!
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
100
130
Ik ga zaterdag, zit er over na te denken om kaartje te verkopen om vervolgens een kaartje te kopen met een beter uitzicht (zit namelijk in 402, rij 10) zou het het waard zijn of is dat wel gewoon een prima plek? kom niet zo vaak in de arena maar ik zou echt balen als ik dus niet zo veel kon zien...
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765

Gebruikers die dit onderwerp bekijken