Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
op hln.be/twclassic kan ik klikken op "Doe Mee" (heb abonnementje gepakt), maar dan gebeurt niks. Via de presale link die hier gedeeld is sta ik wel in een wachtrij, maar geen idee of ze dadelijk een code vragen. En een code heb ik dus (nog) niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Ging wel oke... paar keer bad gateway, errors, en "geen tickets beschikbaar (GC)", maar na wat blijven proberen nu wel een GC in the pocket.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Aaargh, geen overeenstemmende resultaten gevonden om 10:04. Hoe kan dat?
Ja, had ik ook. Blijven proberen. Of morgen weer een kans.
Want het is natuurlijk zo dat dit een presale is waar slechts een klein percentage van de kaarten in verkoop gaat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ging wel oke... paar keer bad gateway, errors, en "geen tickets beschikbaar (GC)", maar na wat blijven proberen nu wel een GC in the pocket.
ja, dat lag volgens mij aan Ticketmaster.
ik zat in de Volbeat presale en daar kwam ik ook alleen maar errors en bad gateways tegen
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

legolas233

Nieuw lid
29 jun 2022
1
0
Ik heb gisteren tickets gekocht via de pre sale van het laatste nieuws.
Ik zie de tickets verschijnen bij mijn "komende evenementen" maar
de tickets zelf zijn nog niet beschikbaar? Is dit normaal of is er mogelijks iets fout gelopen?
dank bij voorbaat
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ik heb gisteren tickets gekocht via de pre sale van het laatste nieuws.
Ik zie de tickets verschijnen bij mijn "komende evenementen" maar
de tickets zelf zijn nog niet beschikbaar? Is dit normaal of is er mogelijks iets fout gelopen?
dank bij voorbaat
Is normaal hoor. Normaal staat er bij "tickets zullen ten laatste 3 dagen voor het evenement beschikbaar zijn". Meestal is dat een paar weken/maanden ervoor. Dit is vooral om de doorverkooppraktijken tegen te gaan.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Heb er ook door de pre sale, het is hier wel betrekkelijk kalmer dan bij de vorige shows toen ze in verkoop gingen.
Klopt. Op het Greasy Lake forum heeft bijna niemand het over deze verkoop. Inmiddels lijken de GC's wel uitverkocht. Gewone kaarten krijgen is geen probleem.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Ok, dan wil je na een meeting kaartjes bestellen, blijkt het gewoon al uitverkocht o_O
Kan er toch echt niet bij hoe dit zo snel uitverkoopt, sneller dan Paul McCartney, Rolling Stones e.a. én aan 115 euro.. Vreemde wereld!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Bizar hoeveel kaarten die man hier in de Benelux even heeft weggezet. Pinkpopterrein, Werchter terrein en tweemaal de Arena. Als fan vind ik het wel erg tof om deze grootschalige waardering voor deze muzikale held te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken