Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik vind het gerucht geloofwaardig, dus ik hou er nog een paar weken aan vast.

ik ga overigens wel er in mee dat het CrokePark gerucht te vroeg is voor een E-street tour.
vandaar dat ik aanneem dat de tour in juni, juli en begin augustus zal zijn.
omwille de tour naar verluide geruchten al 2021 gepland was en opnieuw ingepland zou zijn in 2022, ben ik sterk geneigd te geloven dat een aankondiging in september best aannemelijk is. Zou ook netjes na de broadway shows zijn...
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
ik vind het gerucht geloofwaardig, dus ik hou er nog een paar weken aan vast.

ik ga overigens wel er in mee dat het CrokePark gerucht te vroeg is voor een E-street tour.
vandaar dat ik aanneem dat de tour in juni, juli en begin augustus zal zijn.
omwille de tour naar verluide geruchten al 2021 gepland was en opnieuw ingepland zou zijn in 2022, ben ik sterk geneigd te geloven dat een aankondiging in september best aannemelijk is. Zou ook netjes na de broadway shows zijn...
Inderdaad verwacht ik in september wel nieuws met betrekking tot de tour, Broadway is op 4 september afgelopen dus daarna kan er imo snel nieuws komen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De vorige tour werd pas bevestigd in februari met toen concerten in juni.
Dus als we pech hebben wordt die tour pas volgend jaar aangekondigd. Gezien de tijd waarin we leven kan ik me ook voorstellen dat ze nog even wachten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Even voor alle duidelijkheid.
Het concert van 14 juni 2016 in Den Haag werd aangekondigd op 10 februari 2016.
De tour daarvoor speelde hij op 22 juni 2013 in Nijmegen. Dat concert werd eind november 2012 aangekondigd.
In 2009 stond hij 31 mei op Pinkpop en dat concert werd bevestigd op 21 januari van dat jaar.
Met andere woorden voor december van dit jaar hoeven we niks te verwachten mbt tot een eventuele Europese tour......
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Even voor alle duidelijkheid.
Het concert van 14 juni 2016 in Den Haag werd aangekondigd op 10 februari 2016.
De tour daarvoor speelde hij op 22 juni 2013 in Nijmegen. Dat concert werd eind november 2012 aangekondigd.
In 2009 stond hij 31 mei op Pinkpop en dat concert werd bevestigd op 21 januari van dat jaar.
Met andere woorden voor december van dit jaar hoeven we niks te verwachten mbt tot een eventuele Europese tour......
Pinkpop is wel een slecht voorbeeld natuurlijk vanwege het feit dat die een bekendmakingsdag hadden. Nijmegen is gewoon een perfect voorbeeld voor het nog kan. Kijkend naar het verleden is er gewoon geen touw aan vast te knopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Pinkpop is wel een slecht voorbeeld natuurlijk vanwege het feit dat die een bekendmakingsdag hadden. Nijmegen is gewoon een perfect voorbeeld voor het nog kan. Kijkend naar het verleden is er gewoon geen touw aan vast te knopen.
fyi, de aankondiging voor Pinkpop 2009 was overigens een aankondiging samen met Novastar die 21e januari. De perspresentatie zou in maart 2009 zijn. Volgens mij was de aankondiging van Springsteen destijds de Europese touraankondiging, de VS tour werd een week later aangekondigd.

overigens, met Pinkpop 2012 was een losse aankondiging op 28 november 2011 (ver voor de perspresentatie ook trouwens), was een aankondiging los voor Pinkpop en was een week na de tour aankondiging in november 2011 van Springsteen zelf.

Ik denk alleen dat aankondiging momenten uit het verleden weinig zeggen anno 2021 na al dat corona-uitstel. Dus inderdaad, geen touw aan vast te knopen...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en T. Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
in radiointerview Radio Bruno Italie, promotor Claudio Trotta: “Se il tour ci sarà, e per saperlo è fondamentale che la situazione europea si chiarisca, Ferrara sarà una delle città che molto probabilmente ospiterà The Boss. Mi auguro che la conferma del tour sia entro la fine del mese”.
“Als de tour plaatsvindt, en om te weten dat het essentieel is dat de Europese situatie wordt opgehelderd, zal Ferrara een van de steden zijn waar The Boss waarschijnlijk zal plaatsvinden. Ik hoop dat de tour voor het einde van de maand wordt bevestigd ”.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en T. Roses

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
in radiointerview Radio Bruno Italie, promotor Claudio Trotta: “Se il tour ci sarà, e per saperlo è fondamentale che la situazione europea si chiarisca, Ferrara sarà una delle città che molto probabilmente ospiterà The Boss. Mi auguro che la conferma del tour sia entro la fine del mese”.
I.p.v. Milaan dus Ferrara. Is qua locatie een redelijk logische verplaatsing.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
eigenlijk wel ja.... en deze maand nog aangekondigd waarschijnlijk!
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
En waar in hemelsnaam in die stad? Dat stadion is voor maar 16000 man
Ik heb Trotta hoog zitten als betrouwbare bron, maar dit verhaal is raar
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
En waar in hemelsnaam in die stad? Dat stadion is voor maar 16000 man
Is geen stadion, het is een park
Bassani Park Ferrera

5367833200_5b90e79078_b.jpg
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Daar kunnen er wat meer in. Misschien is het ook logisch om nu gezien de situatie meerdere concerten te geven op dezelfde locaties of zou dat met alles wat corona teweeg brengt niet uitmaken?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Wederom hoop ik dat deze geruchten waar zijn, en als het van Claudio Trotta komt dan is het meteen aannemelijk. Nog een reden waarom een aankondiging deze maand logisch zou zijn: als er een tour komt, dan zouden die data vermoedelijk aangekondigd worden voordat Steven Van Zandt begin oktober hier zijn promotietour voor zijn autobiografie gaat doen (ik neem aan dat hij niet alleen naar Den Haag komt). Anders krijgt hij overal steeds weer de vraag wanneer Bruce en de E-Street Band weer gaan touren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Vaak maken ze van te voren wel afspraken over welke vragen er gesteld mogen worden. Dus als hij geen vragen over een tour met Springsteen wil beantwoorden wordt dat gewoon van te voren kort gesloten en worden die vragen als het goed is ook niet gesteld...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Gavan Reilly
@gavreilly
·
10 u

More gig news from
@VirginMediaNews
: We understand the event licence being sought for Croke Park for two dates next April is for Bruce Springsteen and the E Street Band - there’s also a prospect of Ed Sheerin, though other Irish venues are being examined for him for 2022

oke, dus dat is eigenlijk wat in dat bericht van irishmirror ? stond... was ook al sprake van Springsteen of Sheeran.

let's hope ?
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
oke, dus we hebben eigenlijk nu de volgende geruchten voor Springsteen :
- 23 en 24 april 2022 Croke Park Ierland
- 19 juli 2022 Stadio Franchi Florence Italie
- zomer 2022 Bassani Park Ferrara Italie
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Gebruikers die dit onderwerp bekijken