Bospop 2027

Waar zou Faith no more spelen als die volgend jaar Europa aandoen? Zou Bospop dat voor elkaar krijgen of zien we die toch eerder in de combi met System of a Down (jan/feb doen die Australië) op Pinkpop terecht komen?
kans lijkt me nihil dat SOAD met FNM naar europa gaat. die hadden bij iedere tour leg een andere cohead/sub mee.
ik gok dat FNM inderdaad in Europa de zomerfestivals af gaat en SOAD komend jaar niet in Europa te vinden is, en anders dat die een paar stadions doen.

voor FNM gok ik ook op Pinkpop, maar opzich lijkt me bospop ook geen gek idee daar krijgen die wellicht de headline spot en op pinkpop niet?

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
kans lijkt me nihil dat SOAD met FNM naar europa gaat. die hadden bij iedere tour leg een andere cohead/sub mee.
ik gok dat FNM inderdaad in Europa de zomerfestivals af gaat en SOAD komend jaar niet in Europa te vinden is, en anders dat die een paar stadions doen.

voor FNM gok ik ook op Pinkpop, maar opzich lijkt me bospop ook geen gek idee daar krijgen die wellicht de headline spot en op pinkpop niet?
Die zijn op Pinkpop denk ik wel sub maar zeker geen headliner. Bospop zouden ze dat wel zijn.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Dit festival is 1 week na Bospop. Zou hiervan iets naar Weert kunnen komen?

Bijlagen

• HPsE7tmW0AACV3P.jpg
    HPsE7tmW0AACV3P.jpg
    131,8 KB · Weergaven: 113
Joe Bonamassa is al vaker geweest dus dat zie ik ze zo weer doen. En Lynyrd Skynyrd 🙏
Edit:
Die staan trouwens op 3 juli in Oostenrijk en zullen tussendoor niet naar Amerika gaan dus verwacht eigenlijk wel meer Europese data.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Bonamassa stond er wel in 2025 nog, dus dat is misschien vroeg om op herhaling te boeken. Lynyrd Skynyrd kan wel, maar zie ik toch als een veredelde coverband en daar loop ik persoonlijk dan ook niet per sé warm voor.

Bonamassa stond er wel in 2025 nog, dus dat is misschien vroeg om op herhaling te boeken. Lynyrd Skynyrd kan wel, maar zie ik toch als een veredelde coverband en daar loop ik persoonlijk dan ook niet per sé warm voor.
De woorden Bospop en Te vroeg op herhaling zijn de afgelopen jaren niet al te vaak gebruikt bij het boeken van de bands en artiesten.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel, Glow en PJ
Dat valt de laatste jaren wel mee toch? Bij de artiesten aan de bovenkant van het affiche tenminste.

Laten we het hopen! Lynyrd Skynyrd zou heel goed op Bospop passen.
Ik vind ze niet (meer) passen op Bospop. Die boeken tegenwoordig 20 jaar jongere bands. Maar goed het blijft Bospop daar kan eigenlijk alles wel staan dus sluit het ook niet uit.

Ik hoop iig dat ze in de buurt komen want vind het nog steeds jammer dat de show in 013in 2020 geen nieuwe datum heeft gekregen.

Ik vind ze niet (meer) passen op Bospop. Die boeken tegenwoordig 20 jaar jongere bands. Maar goed het blijft Bospop daar kan eigenlijk alles wel staan dus sluit het ook niet uit.

Ik hoop iig dat ze in de buurt komen want vind het nog steeds jammer dat de show in 013in 2020 geen nieuwe datum heeft gekregen.
Als ze die oude man uit Italië regelmatig terug laten komen (Zucchero), dan is er vast ergens nog wel een plekje voor die Southern rockers, waar ze een uurtje mogen spelen. Uiteraard hoop ik dat ze de slotact op de vrijdag of zaterdag zullen zijn. Maar net wat jij zegt: het jongere publiek zal er waarschijnlijk niet heel erg warm voor lopen. Dan maar in de 3e tent ( Nocturna). Maakt mij niet uit, maar het zou super zijn als ze op Bospop komen. Oostenrijk en de 2 plaatsen in Duitsland waar ze volgend jaar spelen zijn wel erg ver weg.

Ik denk dat Lynyrd Skynyrd nog perfect kan passen op Bospop, maar misschien eerder op de manier zoals ZZ Top dit jaar nog op het affiche stond: als publiekstrekker maar niet de absolute headliner van een dag. En of zich dat dan vertaalt naar het afsluiten van de tent of het op één na laatste plekje op het hoofdpodium is nog om het even.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Ik denk dat Lynyrd Skynyrd nog perfect kan passen op Bospop, maar misschien eerder op de manier zoals ZZ Top dit jaar nog op het affiche stond: als publiekstrekker maar niet de absolute headliner van een dag. En of zich dat dan vertaalt naar het afsluiten van de tent of het op één na laatste plekje op het hoofdpodium is nog om het even.
Okay Bas, geregeld! Haha.

• Leuk
Waarderingen: bas2204
Denk dat ze zonder SOAD komen en dan is het lastig. Denk geen Bospop. Eerder Pinkpop of maybe wel Best Kept of Down the Rabbit Hole.

Dit jaar hadden ze ook ZZ-TOP dus dan kan Lynryd Skynyrd ook nog prima. Prima afsluiter voor de tent.

En een Madness? Kan denk ik best wel dezelfde sfeer in de tent krijgen als OMD afgelopen editie. Wat een energie kregen zij toch in de tent!

En een Madness? Kan denk ik best wel dezelfde sfeer in de tent krijgen als OMD afgelopen editie. Wat een energie kregen zij toch in de tent!
Schijnt heel matig te zijn tegenwoordig. Niet veel goeie dingen over laatste liveshows gelezen.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101

Users who are viewing this thread