Bospop 2026

Wat een weergaloze show van Moby, holy moly. Had niet verwacht dat het zo techno geladen zou zijn. Maar die zangeressen, wauw. Bizar goed.😍

Ok. Oei. Nu voel ik me lastig tegenover u. Ik had moeten zwijgen daarover. Dus mijn excuses! En ik beloof er (met er bedoel ik uw post van toen) over te beginnen!
Nee hoor, maak je geen zorgen. Het is mijn eigen verantwoordelijkheid wat ik wel en niet op het forum zet. En als ik iets erop zet dan heeft ieder lid het volste recht om daar direct of indirect op terug te komen.

Maar goed, nu ga ik weer off-topic. Hopelijk was het vandaag fantastisch op Bospop! Het programma was er alleszins wel naar.

• Leuk
Waarderingen: won666
Moby, wat was dat geweldig. Hele fijne set die eigenlijk verrassend goed paste op Bospop? Sfeer leek er meer in te zitten dan gisteren. Dat einde was wel heel raar btw. Wie weet welk nummer dat was?

Moby, wat was dat geweldig. Hele fijne set die eigenlijk verrassend goed paste op Bospop? Sfeer leek er meer in te zitten dan gisteren. Dat einde was wel heel raar btw. Wie weet welk nummer dat was?
Het nummer 'thousand' volgens mij refererend naar het aantal BPM 😅

Thousand. Legendarisch nummer van Moby. Blijkbaar speciaal voor de gabberscene in NL vannacht gespeeld (was eerder meer snelle rave, zoals de eerste demo's van The Prodigy).
Heb je weer wat input voor je review 😉.

Deze dag gehangen rond de main.
The K's is een fijne jonge band. Laatste album paar keer gedraaid. Razorlight is 1 van de hoofdredenen om te gaan en ze stelden niet te leur. Baskery in de Noctura gezien. Leuke folk rock. Fijne koffer van Heart of Gold van meneer Young "Die zou hier toch staan?" Geprobeerd een glimp op te vangen van Beach Boys Best en gelijk opgegeven. Daarna Clouseau en Kensington van de tribune gezien. Zanger Kensington is sterker geworden maar toch mis ik overtuigingskracht. Kaiser Chiefs brachten een bak energie. Lekkere greatest hits setlist. Zal deze net als Franz Ferdinand doorgevoerd door Pinkpop volgend jaar. Nu sta ik vooraan bij Moby. Wilde eerst op afstand kijken naar Zztop maar een kans kwam vrij om vooraan te staan bij Moby en die gegrepen. Over 1,5 uur komen denk ik de superlatieven.
Superlatieven te kort. We kunnen nu al zeggen, dit was het beste optreden van Bospop 2026. Hoe goed de rest nog zal zijn. Wat. Een. Show.
Mooiste van alles is dat deze show Bospop in de schoot geworpen heeft gekregen. Oorspronkelijke afsluiter zz top kon maar tot half 12 spelen omdat ze meteen door moesten. (Stond daarom Bospop ook niet op het tourshirt?). En toevallig Moby een gat in zijn tourschema had, die hij heel graag wilde opvullen (ik heb gehoord zo graag dat hij tegen gereduceerd bedrag er stond!). Zal Moby eindelijk gaan zorgen bij Bospop voor die omzwaai naar zeroes headliners? Ik hoop het!

Thousand. Legendarisch nummer van Moby. Blijkbaar speciaal voor de gabberscene in NL vannacht gespeeld (was eerder meer snelle rave, zoals de eerste demo's van The Prodigy).
Heb je weer wat input voor je review 😉.
Ik had gehoopt om dat vorige week in Werchter ook te krijgen maar dat was ons niet gegund.

Vooraf wat sceptisch over de house mixen, maar enkel bij Extreme Ways vond ik deze niet passen. Fijn dat hij Porcelain wel gewoon deed zoals ie hoorde. Moby was beter dan de rest wat ik bij elkaar gezien heb vandaag (al was dat ook niet zo heel moeilijk).

Users who are viewing this thread

• Zzz