Bospop 2026

Het vervelende aan Steel Panther voor mij is dat ik die muziek al goed vond nog voor ik wist dat het zo een seksueel geobsedeerden waren. Ja sure, ik verstond de teksten. Maar de teksten van Cannibal Corpse versta ik ook, maar dat betekend nog niet dat ik op het podium wil zien hoe een dissectie er uit ziet 😅. Misschien toch beter een blote tiet dan een dissectie nu ik er zo even nadenk😂
En op zich heb ik geen problemen met een blote borst, integendeel. Maar dan moet het wel ongedwongen zijn en de dame haar eigen keuze. Een kameraad van mij heeft zelfs ooit op een examen geneeskunde als voordeel geschreven voor borstvoeding "het komt in een mooie verpakking" 🤣

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Ik ben tijdens Steel Panther naar Regressive Hypnosis gaan kijken. Aangezien de echte Dream Theater mij vorig jaar op Graspop gruwelijk tegenviel was het wel leuk om een band te zien die die nummers wél met enthousiasme speelt. Voor de rest, Biohazard en Bizkit Park waren wel veruit de beste feestjes van de dag ja. Volbeat vond ik wel leuk maar niets bijzonders.
Sluit me hier helemaal bij aan,geen groot tribute fan maar om dat akelige Steel panther te vermijden was dit een perfecte keus.Ook fijn om Dream theater nummers te horen met solide zang 😄

Users who are viewing this thread