Bospop 2026

Het vervelende aan Steel Panther voor mij is dat ik die muziek al goed vond nog voor ik wist dat het zo een seksueel geobsedeerden waren. Ja sure, ik verstond de teksten. Maar de teksten van Cannibal Corpse versta ik ook, maar dat betekend nog niet dat ik op het podium wil zien hoe een dissectie er uit ziet 😅. Misschien toch beter een blote tiet dan een dissectie nu ik er zo even nadenk😂
En op zich heb ik geen problemen met een blote borst, integendeel. Maar dan moet het wel ongedwongen zijn en de dame haar eigen keuze. Een kameraad van mij heeft zelfs ooit op een examen geneeskunde als voordeel geschreven voor borstvoeding "het komt in een mooie verpakking" 🤣

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Ik ben tijdens Steel Panther naar Regressive Hypnosis gaan kijken. Aangezien de echte Dream Theater mij vorig jaar op Graspop gruwelijk tegenviel was het wel leuk om een band te zien die die nummers wél met enthousiasme speelt. Voor de rest, Biohazard en Bizkit Park waren wel veruit de beste feestjes van de dag ja. Volbeat vond ik wel leuk maar niets bijzonders.
Sluit me hier helemaal bij aan,geen groot tribute fan maar om dat akelige Steel panther te vermijden was dit een perfecte keus.Ook fijn om Dream theater nummers te horen met solide zang 😄

Voor mij de derde Steel Panther show, geweldig! Als je daar naartoe gaat weet je dat minimaal 33% lullen is. En ja zeker seksistische drek, een Aziatische vrouw ergens het publiek uithalen en zingen over Asian Hookers en Cocaïne, een minderjarige het publiek uithalen en zingen over suck my balls, stripsters op het podium. Je moet er van houden, het is enorme onzin. Ik en iedereen om mij heen gingen helemaal stuk, mooi met een korreltje zout nemen
Ik ken de band (godzijdank) niet, maar heb dit toch een paar keer opnieuw gelezen om te checken of ik het goed las..

• Leuk
Waarderingen: rambam, Timmetje en elo
Maar dan moet het wel ongedwongen zijn en de dame haar eigen keuze.

Daar is het in een Graspop topic al eens over gegaan dat de Aziatische dame in kwestie geen probleem had om op het podium van Graspop te verschijnen. Daar had ze over geschreven op reddit. Het probleem zat hem vooral in verschillende mannen uit het publiek na afloop.

• 100
Waarderingen: Piebe71
Het slaat nergens op dat we er uberhaupt een serieuze discussie over zouden voeren. Het is gewoon totale troep.

• 100
Waarderingen: Timmetje
Daar is het in een Graspop topic al eens over gegaan dat de Aziatische dame in kwestie geen probleem had om op het podium van Graspop te verschijnen. Daar had ze over geschreven op reddit. Het probleem zat hem vooral in verschillende mannen uit het publiek na afloop.

@Jamel had daar een andere getuigenis over

Ergens tussen satire/comedy/cabaret die mensen aan het denken zet en platvloerse drek waarvan sommige mensen denken 'goh, dat mag je blijkbaar zeggen en doen met vrouwen en Aziaten'.

Duidelijk, ik snap je punt en dat was als het goed is ook het probleem op Graspop. Maar ik zie mijzelf niet als iemand die onder die categorie “sommige mensen” valt, ookal kan ik me best vermaken met platvoerse humor.

• Leuk
Waarderingen: Joss

Users who are viewing this thread