Bospop 2026

Naar een festival gaan en dan de (legendarische) optredens zien als achtergrondmuziek zien ga ik nooit begrijpen :rolleyes:

Maar thanks voor de tips! Ik ga vast een handdoekje leggen vooraan bij Moby dan ;)

• Leuk
Waarderingen: rambam en Neeltje
Naar een festival gaan en dan de (legendarische) optredens zien als achtergrondmuziek zien ga ik nooit begrijpen :rolleyes:

Maar thanks voor de tips! Ik ga vast een handdoekje leggen vooraan bij Moby dan ;)
Lijkt me een goed plan.

Bospop is voor veel mensen volgens mij (voornamelijk de oudere generatie) een jaarlijks uitje waarbij het bijpraten er (helaas) ook bij hoort tijdens de optredens. Vaak wordt dit naarmate de dag vordert wel minder aangezien savonds de artiesten optreden die veel mensen kennen en waarvoor ze uiteindelijk toch ook voor die dag een kaart hebben gekocht.

Veel plezier allen! ☀️😎

• Leuk
Waarderingen: graaf1
Iemand nog nood aan een camping kaart? Ik voel me echt met de dag beroerder sinds Werchter ipv beter en als ik mijn volgende werkweek wel fit wil zijn lijkt het me verstandig om een keer iets over te slaan.

Had helaas wel zin in Moby en ZZ Top. Ach Moby al voor een uur gezien op Werchter, wordt een mooi optreden op Bospop.

• Sad
Waarderingen: BatMutsje en Neeltje
De security bij de camping is uitbesteed. Lag vanmiddag een doos vol met hamers bij de ingang. Veel mensen ploegen nu met het slaan van de haringen. Iets meer coulance vanuit Tribe had wel gekund naar onze mening…

Het terrein staat rond 18u al aardig vol. Lastig een plekje te vinden, maar het lijkt erop alsof de kant-en-klare tenten een veel grotere ruimte in beslag nemen.

Dan zou ik voor goede oordoppen zorgen 😉
Op Bospop wordt over het algemeen best veel gepraat, maar hoe meer je naar voren gaat, heb je er geen last meer van en zijn de mensen erg enthousiast.
is de bar in de tent nog? Daar rondom is normaal ook wel een "cafe stemming" imo?

Bospop is wel een enorm gezelligheid festival, het kletsen is imo wel enigszins inherent aan de gezelligheid...

Lijkt me een goed plan.

Bospop is voor veel mensen volgens mij (voornamelijk de oudere generatie) een jaarlijks uitje waarbij het bijpraten er (helaas) ook bij hoort tijdens de optredens. Vaak wordt dit naarmate de dag vordert wel minder aangezien savonds de artiesten optreden die veel mensen kennen en waarvoor ze uiteindelijk toch ook voor die dag een kaart hebben gekocht.

Veel plezier allen! ☀️😎
Klopt naar mijn inziens ook! Het is een uit de kluiten gewassen buurt festival en zeker nu komt Weert en omstreken daar naar toe. Hartstikke gezellig maar er wordt dan zeker ook wat meer gepraat.

Het zou toch mooi zijn als elke festivalbezoeker zich kan vinden in het consensus 'vooraan in stilte bandjes kijken, wat verder achteraan bijpraten met je vrienden en bekenden'. Dan zou het voor iedereen toch een uitstekende festivalbeleving kunnen zijn?

• Winning
  • 100
Waarderingen: @Marc en BatMutsje
Het zou toch mooi zijn als elke festivalbezoeker zich kan vinden in het consensus 'vooraan in stilte bandjes kijken, wat verder achteraan bijpraten met je vrienden en bekenden'. Dan zou het voor iedereen toch een uitstekende festivalbeleving kunnen zijn?
Tekenen we voor! ✅

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Doe maar bij de bar bijpraten mits deze niet in de buurt van het podium staat….

We komen zaterdag kijken en ik hoop dat het meevalt met de praters... deze berichten geven niet veel hoop maar we steken het positief in!

Doe maar bij de bar bijpraten mits deze niet in de buurt van het podium staat….
Mja beetje geven en nemen, toch? Als er zoveel mensen het festival willen beleven door gezellig te praten met hun vrienden, terwijl ze op de achtergrond een bandje zien spelen dan is dat ook wat het is. Leven en laten leven en een beetje rekening houden met elkaar.

Snap eigenlijk niet zo goed dat festivals niet met een soort campagne komen voor dit soort dingen. Het zou over en weer zoveel ergernis schelen.

Bospop heeft inderdaad veel praters. Maaar.. die hangen hoofdzakelijk ook verder terug in het veld. Ik heb het nooit als storend ervaren bij de shows die ik wel goed wilde zien. Dan kom je altijd makkelijk vooraan en zijn er ampers praten, wel mensen die van de show genieten.

Users who are viewing this thread