Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, die zal echt niet gratis spelen en ook wel een bepaalde spot willen. Maar hij zql zijn tour na het uitvallen van de concerten met Neil Young ook op willen vullen. Dus wellicht is er een dealtje mogelijk...
Ronnie Wood nog een optie voor bijvoorbeeld zondag 12 juli net voor Lenny Kravitz?
Programma zit al aardig vol maar zou een mooie toevoeging zijn, en heeft er al eens gestaan met The Faces. Bekijk bijlage 18574
Ik denk niet dat daar iets voor in de plaats komt. Heeft op zich ook niets met Bospop zelf van doen, die dag met het losse concert maakt alleen gebruik van hetzelfde terrein. Dus ik denk dat dat gewoon geannuleerd is en ook niets voor terug komt.
Bospop had schijnbaar wel nog een financieel risico aan die woensdag vasthangen (zouden meedelen in de winst maar ook in het verlies), dus die zijn allang blij dat Neil Young zelf de stekker eruit heeft getrokken. Ik verwacht er ook niets voor in de plaats nee.
Met de tegenvallende verkoop zullen ze daar inderdaad wel blij mee zijn. Nu alleen niet hopen dat ze hadden gedacht winst op de woensdag te draaien om de programmakosten van het festival zelf te dekken, want dan komen ze bedrogen uit.
Morgen ja, midden in het media aandachtsgevecht met Pinkpop en Werchter? Zeker als je alleen maar wat opvulling erbij gooit lijkt mij dat niet echt een geweldige timing... Maar desondanks benieuwd!
Ik verwacht ook niet veel meer. Als je het qua aantallen naast het programma van vorig jaar legt, missen we op vrijdag nog 1 naam, op zaterdag nog 1 naam en op zondag 2 namen. En volgens mij is het programma al aardig "topheavy" dit jaar. Dus ik hoop vooral op nog wat leuke verrassende namen in de undercard
Ik hoop niet te veel, maar het zou zomaar kunnen. We hebben er nu 3 op vrijdag, 4 op zaterdag en 0 op zondag (vorige jaar was het totaal 8 als ik goed tel). Dus ik denk inderdaad dat er zomaar op zondag nog wel 1 of 2 bij komen, maar ik hoop dat op de andere twee dagen we wel aan het maximum zitten.
Trouwens, als ik even op het affiche van Cactus Festival kijk (en zonder de verdere tours te kennen), zouden STONE, Kevin Morby en Hiqpy best leuke en volgens mij nog haalbare toevoegingen kunnen zijn bij deze line-up. Maar ik ben ook bang voor minstens een aantal coverbands.
Misschien heb ik een misplaatst sprankje hoop dat Elvis Costello een dagje meepakt. Weggevallen als voorprogramma bij ome Neil. Maar die plek heeft hij nu opgevuld met een concert in Frankfurt.
Tussen 9 en 12 juli heeft hij nu een gapend gat in zijn schema en voor veel andere landen heeft hij vervangende data gevonden.
IJdele hoop? Waarschijnlijk maar zou een erg fijne opvuller zijn voor de zaterdag die iets achter loopt met de kaartverkoop.
Als je kijkt naar vorig jaar kwam Ilse DeLange ineens uit de hoge hoed als afsluiter van de tent bij deze lichting namen.
Dan zou misschien een dEUS zo'n plek kunnen krijgen. Maar de rest zal inderdaad voornamelijk package deals, coverbands en beginnende bands zijn.
Ken (buiten Jett Rebel) de toevoegingen niet, maar het zijn in ieder geval geen Tribute/Cover bands geworden. Dus op zich daar wel blij mee. En in plaats van de 4 toevoegingen die ik nog verwachtte, zijn het er 6 met twee extra namen voor de vrijdag. Die dag wordt dus uitgebreid.
We hadden al niet heel veel meer verwacht, dus dit is niet echt vreemd. Denk ook dat het budget wel al zo ongeveer op was, dus dit zijn gewoon "goedkope opvullingen" om het programma compleet te maken. Maakt nog steeds dat er wellicht best een leuke verrassing tussen kan zitten.
Enige wat ik vreemd vind, is de timing. Als je dan toch al weet dat dit niet een aankondiging met grote namen is, waarom dan dit aankondigen in een week die helemaal vol zit met aankondigingen (Pinkpop, RW, CAS, Spoorpark Live, Paaspop etc.). Dan had ik nog lekker twee weken ofzo gewacht en hem er dan uit gegooid. Had je tenminste nog wat aandacht gekregen door het gebrek aan ander aankondigingsnieuws en op die manier Bospop nog een keer onder de aandacht kunnen brengen. Want deze namen op zich gaan waarschijnlijk niemand alsnog overtuigen om een kaart te kopen, dat moet de rest van het programma doen.
Hideous is wel een leuke toevoeging voor bospop, net wat 'frisser' en jonger dan de meeste acts maar past wel perfect in de smaak van het publiek. The Hara past bij vrijdag metal dag en Jett Rebel tjah ik denk dat het grootste gedeelte van het publiek dat wel leuk vindt als ze er staan.