Bospop 2025

vergeet t maar
grote act wordt door geschoven, en komt wat kleins bij.
helaas
Weet je toevallig ook wanneer we de timetable kunnen verwachten? Normaal gezien zou ik zeggen ergens deze of anders uiterlijk volgende week 🤔

Op Facebook melden ze vanavond de openingstijden van het festivalterrein:
Vrijdag 15:30, zaterdag 11:00 en zondag 12:00 uur.
Tevens geven ze aan snel met het tijdschema te komen.

• Geweldig
Waarderingen: graaf1
Mja. Je kan het de organisatie natuurlijk niet écht kwalijk nemen maar dit is een weinig inspirerende vervanger. Wel altijd garant voor een uurtje leuke muziek en fijne sfeer.
Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele naam beschikbaar was in hetzelfde genre. Je had ook simpelweg een kleinere naam kunnen pakken en de rest vervolgens doorgeschoven kunnen hebben i.p.v. weer een zouteloze act als Rowwen Hèze op laten draven, die er toch al om het jaar staan. Dus mwa, ik neem het ze wel kwalijk ;)

Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele naam beschikbaar was in hetzelfde genre. Je had ook simpelweg een kleinere naam kunnen pakken en de rest vervolgens doorgeschoven kunnen hebben i.p.v. weer een zouteloze act als Rowwen Hèze op laten draven, die er toch al om het jaar staan. Dus mwa, ik neem het ze wel kwalijk ;)

beschikbare tickets op Ticketswap:

3 dagen 6
vrijdag 1
Zaterdag 20
zondag 3

De organisatie heeft duidelijk de makkelijkste weg gekozen. Vorig jaar bij het afzeggen van Heart hebben ze meer moeite gedaan en kwamen ze (ook vrij snel) met Patti Smith aanzetten. Nu was alles binnen 1 minuut geregeld denk ik zo...

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Joslittel
Als Rowwen Heze speelt tussen Roxette en Melissa Etheridge op het hoofdpodium, ben ik toch benieuwd welke act de tent op zaterdag afsluit.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als Rowwen Heze speelt tussen Roxette en Melissa Etheridge op het hoofdpodium, ben ik toch benieuwd welke act de tent op zaterdag afsluit.
Beth Hart had ook gewoon op het hoofdpodium gestaan alleen staat daar nu Rowwen Heze. Geen idee eigenlijk wat ze laten afsluiten. Wat me wel weer opvalt dit jaar is dat ze veel coverbands laten opdraven. Zaterdag hebben ze er 6 op het programma staan...

• Leuk
Beth Hart had ook gewoon op het hoofdpodium gestaan alleen staat daar nu Rowwen Heze. Geen idee eigenlijk wat ze laten afsluiten. Wat me wel weer opvalt dit jaar is dat ze veel coverbands laten opdraven. Zaterdag hebben ze er 6 op het programma staan...
Citaat uit De Limburger van 30-05: 'De opengevallen plek op de mainstage, tussen het optreden van Roxette en Melissa Etheridge, wordt nu ingenomen door de band uit America die dit jaar zijn veertigjarig jubileum viert.'
M'n post was een verwijzing naar https://clashfinder.com/s/bospop2025/?user=19moxy.mn, waar de, mijn inziens logische, verwachting was dat Roxette in de tent zou afsluiten op de zaterdag...

• Leuk
Waarderingen: PJ
Normaal gesproken zouden de tribute bands alleen in de Jupiler tent te zien moeten zijn; op zaterdag gaat dat ook wel op, op vrijdag en zondag wisselt dat met bands met eigen materiaal. Verder horen de tribute bands er tegenwoordig bij op een festival, of we dat nou leuk vinden of niet...

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Normaal gesproken zouden de tribute bands alleen in de Jupiler tent te zien moeten zijn; op zaterdag gaat dat ook wel op, op vrijdag en zondag wisselt dat met bands met eigen materiaal. Verder horen de tribute bands er tegenwoordig bij op een festival, of we dat nou leuk vinden of niet...
We gaan het zien maar ik verwacht dat de tent op zaterdag redelijk gevuld gaat zijn met tribute. (Al ziet je clashfinder er best goed uit!)
En dat laatste vind ik echt onzin, dst ze erbij horen. Oké dat je er eens een enkele boekt prima. Er zijn er ook wel een paar die hun sporen verdient hebben maar om nou als festival 30 procent van je boekingen uit tribute bands te laten bestaan.... Maar als de kaartverkoop goed gaat, geen idee eigenlijk?, zal het de organisatie een zorg zijn....

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Goedemiddag allemaal! Na een aantal jaren Pinkpop strijken mijn vrienden en ik dit jaar neer in Weert voor Bospop. Nog geen ervaring met het festival. Zijn er mensen met tips w.b.t. campingterrein? Ligt het ver van het festivalterrein? Zijn er supermarktjes aanwezig? Kom vooral door met leuke en nuttige weetjes!

Goedemiddag allemaal! Na een aantal jaren Pinkpop strijken mijn vrienden en ik dit jaar neer in Weert voor Bospop. Nog geen ervaring met het festival. Zijn er mensen met tips w.b.t. campingterrein? Ligt het ver van het festivalterrein? Zijn er supermarktjes aanwezig? Kom vooral door met leuke en nuttige weetjes!
Stond in 2019 op de camping. Ligt echt tegen het terrein aan dus je bent zo heen en weer. Bij mijn weten alleen de standaard eet en drink zaakjes op de camping. Er is wel een 24 uurs tent met ontbijt ed. Maar verwacht geen fancy dingen.

• Leuk
Waarderingen: Hammersmith
Stond in 2019 op de camping. Ligt echt tegen het terrein aan dus je bent zo heen en weer. Bij mijn weten alleen de standaard eet en drink zaakjes op de camping. Er is wel een 24 uurs tent met ontbijt ed. Maar verwacht geen fancy dingen.
Allen koffie in de morgen op de camping. verder niets te koop en zeker geen supermarktjes. Boodschappen voor het weekend zelf verzorgen dus. Er schijnt wel koud bier te zijn op de camping dit jaar....

• Leuk
Waarderingen: Hammersmith en Joslittel

Users who are viewing this thread