Bospop 2025

Kreeg een melding op Instagram dat de ticketverkoop hard gaat. Dagkaarten zijn €100 trouwens - die €7,50 zijn servicekosten. Adverteert pinkpop ook met de prijs inclusief servicekosten?

Ik zag inderdaad ook iets op Facebook voorbij schieten. Is waarschijnlijk niet dat ze al bijna zijn uitverkocht, maar wel dat de tickets harder gaan dan vorig jaar.
1733731944330.png

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Timmy
De Nederlandse inbreng tussen de reeds aangekondigde namen is nog relatief beperkt. Wellicht kunnen we nog enkele Nederlandse namen verwachten?

Mogelijke terugkeer Voltage? Krezip? Whitin Temptation?

• Leuk
Waarderingen: Timmy
De Nederlandse inbreng tussen de reeds aangekondigde namen is nog relatief beperkt. Wellicht kunnen we nog enkele Nederlandse namen verwachten?

Mogelijke terugkeer Voltage? Krezip? Whitin Temptation?
Dat mag zeker, en zeker de genoemde namen... wellicht voor de kerst nog wat namen 🤩 🎄🎄

Ik verwacht ook nog wel wat Nederlandse toevoeging aan de line-up, maar ben wel bang dat dit voornamelijk de kleinere namen zullen zijn. Aan de bovenkant is de poster al aardig vol en aangezien bands als Di-Rect en Racoon op vorige edities ook hoge spots op de poster hadden, kan ik mij voorstellen dat voor namen als Krezip en Within Temptation niet meer direct plek is. Dus eerder inderdaad een band als Voltage. Of bijvoorbeeld Dawn Brothers: die staan met hun aankomende tour al in de Bosuil en deden afgelopen voorjaar ook het voorprogramma van The Black Keys. Dus die zie ik zomaar op de zondag er nog bij verschijnen.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en PJ
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules, PJ en bas2204
"Daar waar de teller van de kaartverkoop voor Bospop vorig jaar na het eerste weekend op 9000 verkochte kaartjes stond, zijn er dit jaar in het eerste weekend 17.000 kaarten verkocht."

Deze quote zegt ook wel veel: het is absoluut beter dan vorig jaar, maar uitverkocht is het ook absoluut nog niet. Maar wel heel positief voor de organisatie!

Users who are viewing this thread