Bospop 2025

Ik hoop ook mee op Robert Cray, maar met zijn recente passage in de Bosuil zou het ook zomaar Seasick Steve kunnen zijn

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Die stond er in 2022, dus dat is aankomende zomer dan 3 edities geleden. En Bospop is hoe dan ook niet vies van het recyclen van namen

• Leuk
Die stond er in 2022, dus dat is aankomende zomer dan 3 edities geleden. En Bospop is hoe dan ook niet vies van het recyclen van namen
Oh verrek, leek me echt vorig jaar maar nu zie ik het ook.

Bospop vist ook vaak in dezelfde vijver natuurlijk, maar wordt daartoe ook genoodzaakt. Hoop wel op iemand anders dan Seasick Steve.

• Leuk
Daarom verwacht ik ook Sting al kunnen ze hem ook nog kwijt op Royal Park Live. North Sea Jazz stond hij vorig jaar.
Lijkt me niet, maar dat is meer gebaseerd op zijn vorige passage dan op basis van inside information 😅

Nou ja, ik kan me nog goed herinneren dat ze ZZ Top 2 jaar achter elkaar lieten headlinen. John Fogerty is ook 2 keer geweest binnen 5 jaar. Dus ze zouden het wel aandurven.... Al hoeft het van mij ook niet. Persoonlijk vind ik het jammer dat ze dit jaar Alanis Morissette zijn mis gelopen. En bv vorig jaar Sheryl Crow...

• Leuk
Gezien deze post op Facebook die aankondigd dat het om een tour van slechts 4 weken gaat, is het ook aardig krap als daar Bospop ook nog in moet passen voor Robert Cray
1732709911125.png

En toch is dat een denkbaar scenario. Van de 2024 data voor Noord Amerika zijn uiteindelijk tot nu toe toch ook circa 30 concerten echt geschrapt. Mensen hebben hun geld terug. Nou was het aantal geplande shows in 2024 ook wel boven de 80. Dat hebben ze sinds 90/91 niet gedaan. Kan me voorstellen dat ze met een wat brozere Ann (na de chemo) een wat minder ambitieus schema hebben verzonnen. Maar goed: er is nog niks bekendgemaakt over de zomer en met name Nancy wil echt een ererondje doen. Dat was te zien aan de geschrapte Europese data in 2024: ze gingen naar landen waar ze nog nooit waren geweest. Dat ze er nog niet op staan bij Tons of Rock zint me niet. En als AEG geen lucratief UK tourtje inplant, is de band wellicht niet uit de kosten.
Heart ook al niet op de Graspop poster…. Oh jee…

Dan vrees ik Seasick Steve....
Hoeft van mij niet zo
Niks mis met Seasick Steve, al draagt een main stage op Bospop niet in positieve zin bij aan zijn optreden.
Dat is op een of andere manier toch te groot. Zalen als 013 of Effenaar komt ie wat mij betreft beter tot zijn recht.

Ik denk toch dat ze het wat rustiger aan doen. Het was een combi van zaal en festival tour door Europa welke ze dit jaar hebben moeten aflasten. Misschien komen ze in in januari februari met wat data of slaan ze nog een jaartje over...

• Leuk
Waarderingen: Timmy en TDHS
Nog niet...er is nog een kans, bij Graspop komen de komende week nog meer namen.

Dus blijf hoop houden.

Flogging Molly staat alwel op de GMM poster... Is wellicht een kanshebber 🤩
Niks mis met Seasick Steve, al draagt een main stage op Bospop niet in positieve zin bij aan zijn optreden.
Dat is op een of andere manier toch te groot. Zalen als 013 of Effenaar komt ie wat mij betreft beter tot zijn recht.
of in de tent... Met juiste aankleding en licht show.

• Leuk
Waarderingen: TDHS

Users who are viewing this thread

• Ric