Bospop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Benieuwd wie we in de volgende lichting gaan krijgen. Ik verwacht eind januari wel weer wat namen.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Vorig jaar was het inderdaad begin februari drop 2 en waren we eind maart compleet. En zat in drop 2 nog wel wat voor hoger op de poster bij en bij de laatste groep was Riverside de grootste aangekondigde naam eigenlijk. Ik ben benieuwd!
 

johand

Playlistbediener
12 dec 2019
5
0
Laten we hopen op wat meer kwaliteit, met name op de zaterdag is een impuls nodig. Overigens vraag ik me af hoe je Metejoor kunt programmeren voor Bospop, maar dat is een geheel andere vraag...
 

chansadres

Playlistbediener
12 dec 2023
15
33
Laten we hopen op wat meer kwaliteit, met name op de zaterdag is een impuls nodig. Overigens vraag ik me af hoe je Metejoor kunt programmeren voor Bospop, maar dat is een geheel andere vraag...
Je gaat naar het boekingskantoor van Metejoor en je geeft aan dat je hem wilt boeken voor je festival. Na verloop van tijd krijg je een bevestiging of afwijzing.
 

Zuukwel

Playlistbediener
6 jan 2024
6
5
Dik programma voor vrijdag idd. Zaterdag mag nog wel wat leuks bij. Duran Duran zou ik wel tof vinden.
 

gordonshumway

Playlistbediener
19 dec 2018
17
2
Weekendkaart + camping in de pocket. Ik hoop wel dat er nog wat kwaliteit bij komt. Op de vrijdag na is het allemaal wat magertjes. Zaterdag slaat eigenlijk nergens op. Zucchero stond er zo heel lang geleden ook al, Gogol Bordello heb ik ook al eens gezien op Bospop en is niet mijn ding, en James Blunt is een Sky artiest. En voor de rest veel bands die een band nadoen. Lijkt wel een klein "Tributeland"
 
  • Leuk
Waarderingen: Zuukwel

Zuukwel

Playlistbediener
6 jan 2024
6
5
Weekendkaart + camping in de pocket. Ik hoop wel dat er nog wat kwaliteit bij komt. Op de vrijdag na is het allemaal wat magertjes. Zaterdag slaat eigenlijk nergens op. Zucchero stond er zo heel lang geleden ook al, Gogol Bordello heb ik ook al eens gezien op Bospop en is niet mijn ding, en James Blunt is een Sky artiest. En voor de rest veel bands die een band nadoen. Lijkt wel een klein "Tributeland"
Ja eens m.b.t. James Blunt. De (meeste) tributebands staan denk ik op het 3e podium.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Zaterdag mag nog wel wat leuks bij. Duran Duran zou ik wel tof vinden.
Dan zet je toch echt wel te hoog in. Zucherro zal headlinen en James Blunt is sub. Het is oa nog wachten op de afsluiter in de tent voor die dag maar dat gaat Duran Duran niet worden.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Weekendkaart + camping in de pocket. Ik hoop wel dat er nog wat kwaliteit bij komt. Op de vrijdag na is het allemaal wat magertjes. Zaterdag slaat eigenlijk nergens op. Zucchero stond er zo heel lang geleden ook al, Gogol Bordello heb ik ook al eens gezien op Bospop en is niet mijn ding, en James Blunt is een Sky artiest. En voor de rest veel bands die een band nadoen. Lijkt wel een klein "Tributeland"
Het is inderdaad wel een dingetje dat de headliners op Bospop redelijk snel teug komen. bij deze editie: Fogerty stond er kort geleden ook al (2019) evenals Toto trouwens. Zuccchero was iets langer terug (2018).
 
  • Leuk
Waarderingen: Zuukwel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Het is inderdaad wel een dingetje dat de headliners op Bospop redelijk snel teug komen. bij deze editie: Fogerty stond er kort geleden ook al (2019) evenals Toto trouwens. Zuccchero was iets langer terug (2018).
En dan komt bij mij de vraag waarom ze eens niet met wat anders komen. Een Deep Purple, Scorpions, Duran Duran, Snow Patrol, Keane, Bryan Adams.... Sommige stonden er nog nooit of dan is het al veel langer geleden.
Al.hoor je mij tot zover over deze editie niet klagen hoor!!
 
  • Leuk
Waarderingen: remkobak

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik moet de kaartjes nog kopen, maar dat komt ergens deze maand denk ik wel. Programma is inderdaad niet veel over te klagen, maar we hoeven geen heel grote namen meer erbij te verwachten. Nog een tentafsluiter op zaterdag en een subheadliner op de zondag denk ik. De rest is voor lager op de poster. Wel zie ik nog geen "grotere" Nederlandse naam op de poster...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Ik verwacht DI-RECT en Racoon weer terug op de affiche. Krezip misschien als sub op die zondag?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Di-Rect en Racoon zijn altijd leuk om erbij te hebben. Alleen die eerste heeft wel al een drukke periode met Bospop. Donderdag staan ze in Genk en zaterdag in Twente ergens volgens mij.

Krezip weet ik nog niet of ik daar op zit te wachten...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken