Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Dinsdag eerste namen Bospop. Mogelijke headliners voor hoofdpodium en tent nog even op een rijtje. Kan ook zijn dat ze met iets komen wat nog geen tourdata heeft staan maar hieronder opgenoemd hebben allemaal data staan in UK Europa.
Joe Bonamassa
Duran Duran
Blondie
Jamiroquai
Scorpions
Simply Red (kan enkel op vrijdag gezien hun schema maar spelen vaker 3 dgn achter elkaar)
Porcupine Tree
O.M.D.
Kim Wilde.

Ook mogelijk dat ze een LIVE, Heart of Black Crowes hebben maar die hebben dus nog geen data….
Hoe kom jij bij Heart of Black Crowes?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hoe kom jij bij Heart of Black Crowes?
Ann Wilson heeft aangegeven dat HEART in 2023 zeker wat zal gaan doen omdat ze 50 jaar bestaan.
The Black Crowes hebben eind april en eind juli 1 datum staan in de VS. Voor beiden geld dat het dus wel opties zijn voor een festival als Bospop maar dus nog geen data hebben in Europa....
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dinsdag eerste namen Bospop. Mogelijke headliners voor hoofdpodium en tent nog even op een rijtje. Kan ook zijn dat ze met iets komen wat nog geen tourdata heeft staan maar hieronder opgenoemd hebben allemaal data staan in UK Europa.
Joe Bonamassa
Duran Duran
Blondie
Jamiroquai
Scorpions
Simply Red (kan enkel op vrijdag gezien hun schema maar spelen vaker 3 dgn achter elkaar)
Porcupine Tree
O.M.D.
Kim Wilde.

Ook mogelijk dat ze een LIVE, Heart of Black Crowes hebben maar die hebben dus nog geen data….
Iggy Pop vergeten...... is ook een optie natuurlijk.
 

Mark_28

Playlistbediener
24 nov 2022
12
12
Ik had gehoord van kennissen dat ze ook bezig waren met Deep Purple om die op bospop te krijgen. Heb geen idee als Deep Purple in juli in Europa aan het touren is? Ik zou het in ieder geval heel tof vinden als ze komen 🤞🤞
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik had gehoord van kennissen dat ze ook bezig waren met Deep Purple om die op bospop te krijgen. Heb geen idee als Deep Purple in juli in Europa aan het touren is? Ik zou het in ieder geval heel tof vinden als ze komen 🤞🤞
Zou kunnen op de zaterdag of zondag volgens hun tourschema. Nu heb ik hier ooit wel eens gelezen dat Deep Purple in het verleden slechte ervaringen heeft gehad met Bospop. Men had zich er blijkbaar niet al te positief over uitgelaten. Zijn ook al jaren niet meer geweest. Al zou ik het wel een heerlijke boeking vinden..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als ik een gokje mag wagen.
Vrijdag Iggy Pop
Zaterdag Duran Duran
Zondag Scorpions.
Joe Bonamassa en O.M.D in het weekend als afsluiters in de tent...
Blondie, Jamiroquai en Simply Red zijn ook dus goede opties. Ben benieuwd morgen...
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Geen idee of Iggy Pop ook nog kanshebber is nu hij veel op pad is met de RHCP..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik zou beide niet uitsluiten hoor. Groningen en Weert zullen zo hun eigen publiek trekken lijkt me.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik zou beide niet uitsluiten hoor. Groningen en Weert zullen zo hun eigen publiek trekken lijkt me.
De tour dates van Richie maakte het al minder mogelijk. Plus de 'insider' die al vermeld had de naam gezien te hebben voor Stadspark Live...

dus zo ver geen verrassing, lijkt me meer een verrassing als hij wel op Bospop zou staan
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Net even 10 pagina's bijgelezen op het RW topic waar vermeld werd dat de combi Toto/Journey zoals die nu gezamelijk touren door de VS hebben aangegeven dat ze die tour willen doortrekken naar Europa. Kan dus ook makkelijk naar Bospop. Al geld ook hier dat Groningen ook een optie is.
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Net even 10 pagina's bijgelezen op het RW topic waar vermeld werd dat de combi Toto/Journey zoals die nu gezamelijk touren door de VS hebben aangegeven dat ze die tour willen doortrekken naar Europa. Kan dus ook makkelijk naar Bospop. Al geld ook hier dat Groningen ook een optie is.
Toto stond in 2019 nog op Bospop (weliswaar ter vervanging van Snow Patrol), zouden die nu al wéér langskomen, lijkt mij net iets te snel. Journey zou erg vet zijn als die weer naar Weert komen!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Toto stond in 2019 nog op Bospop (weliswaar ter vervanging van Snow Patrol), zouden die nu al wéér langskomen, lijkt mij net iets te snel. Journey zou erg vet zijn als die weer naar Weert komen!
Heeft Bospop wel vaker gedaan. Headliners kort achter elkaar programeren. Rock Werchter doet het nu ook 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en graaf1

Gebruikers die dit onderwerp bekijken