Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oh een voor degenen die Project Hail Mary hebben gelezen, de verfilming komt volgende week uit (ook voor degenen die het niet hebben gelezen trouwens).
Na ontzettend te hebben genoten van de biografie van een bekende New Yorkse horecaondernemer, I Regret Almost Everything, begonnen aan de pamflet () van Abel. Wel erg tof, moet ik zeggen! Wil hierna denk ik of Rejections of Het Vlees lezen. Iemand ervaring met één van die twee?
Na ontzettend te hebben genoten van de biografie van een bekende New Yorkse horecaondernemer, I Regret Almost Everything, begonnen aan de pamflet () van Abel. Wel erg tof, moet ik zeggen! Wil hierna denk ik of Rejections of Het Vlees lezen. Iemand ervaring met één van die twee?
Het Vlees heb ik gelezen! Ik denk dat ik 'm in twee dagen uit had. Las ontzettend vlot en heel fijn geschreven, maar ik kan eigenlijk ook weer niet heel goed uitleggen wat ik er echt van vond.
Ben wel benieuwd hoe jij (of anderen) dit boek hebben ervaren.
Oh een voor degenen die Project Hail Mary hebben gelezen, de verfilming komt volgende week uit (ook voor degenen die het niet hebben gelezen trouwens).
Het Vlees heb ik gelezen! Ik denk dat ik 'm in twee dagen uit had. Las ontzettend vlot en heel fijn geschreven, maar ik kan eigenlijk ook weer niet heel goed uitleggen wat ik er echt van vond.
Ben wel benieuwd hoe jij (of anderen) dit boek hebben ervaren.
Tijdje geleden dat ik die las, maar beklemmend vind ik wel passend als ik aan het boek terugdenk.
Ik ben nu het boek Houris aan het lezen. Bijna klaar, maar kwam er toch wat lastig doorheen. Kan niet echt goed uitleggen waarom. Anderen dit boek toevallig ook gelezen?
Ik lees de laatste tijd te weinig. Ik moet voor mijn werk grote stapels lezen, waardoor ik in mijn vrije tijd steeds vaker liever andere dingen doe. Anyway; ik zag in de Utrechtse UIT agenda laatst een tip staan van Tim, eigenaar van de Utrechtse boekenbar (sowieso een aanrader). Hij raadde mensen die het leesplezier wat zijn kwijtgeraakt een bundel korte Japanse folkorevertellingen aan: Kwaidan van Lafcadio Hearn. Ik heb hem meteen besteld en wil het boek op mijn beurt hier aanraden. Zo'n fijn boek om 's avonds even 1 of 2 verhalen uit te lezen (en de cover is fantastisch). Grappig hoe een boek uit 1904 de tand des tijds doorstaat. Via Vinted meteen even wat boeken bijgekocht. En ondertussen natuurlijk wachten op een nieuwe Elif Shafak, haha.
Iemand het essay van Roxane van Iperen (Ik zie wat ik geloof) voor de maand van de filosofie al gelezen? Ik vond haar eerdere essays Eigen welzijn eerst en Eigen planeet eerst heel goed, maar ben na een recent essay van haar hand in Vrij Nederland over Big Tech (o.a. Palantir) wat onthutst en ik durf het niet goed aan. Ben tegelijkertijd wel heel benieuwd.
Hiernamaals gelezen, van Abdulrazak Gurnah. Formidabel boek over het leven in een Duitse kolonie in Oost Afrika. Het boek pakt je en je leest het zo uit.
Inmiddels de eerste vier boeken de Red Rising serie achter de kiezen. Erg mooie sci-fi boeken die goed in elkaar zitten. Iets volwassenere soort van Hunger Games in de ruimte.
Inmiddels de eerste vier boeken de Red Rising serie achter de kiezen. Erg mooie sci-fi boeken die goed in elkaar zitten. Iets volwassenere soort van Hunger Games in de ruimte.
Ik zou dan wat gaan vertragen met lezen van deel 5 en 6 want het duurt nog wel even voordat het laatste deel uit gaat komen (niet zoals Game Of Thrones). Maar zeer aan te rade serie. Heb ze al 2 keer gelezen.
Ik zag vandaag ook Dire Bound van Sable Sorensen bij de Bruna liggen, iemand die al gelezen?
In een heel andere categorie, onlangs ook het ontzettend interessant boek "Noodlotstijden van een democratie" van Volker Ullrich gelezen. Enorm interessant en beangstigend om te zien hoe weinig we van het verleden leren en ook hoe kleine dingen desastreuze gevolgen kunnen hebben.
Ik ben nu bezig met "het huis met de geesten" van Isabel Allende (geweldige schrijfster). Dat boek is verfilmd, een serie van gemaakt. Die werd erg goed gerecenseerd, dus ben het boek gaan lezen om later misschien de verfilming te kijken.
Ik zou dan wat gaan vertragen met lezen van deel 5 en 6 want het duurt nog wel even voordat het laatste deel uit gaat komen (niet zoals Game Of Thrones). Maar zeer aan te rade serie. Heb ze al 2 keer gelezen.
Onlangs het huis met de geesten van Isabel Allende gelezen. Er is een (goed gerecenseerde) serie van gemaakt die op Amazon Prime staat, dus ik dacht, dan lees ik het boek eerst. Echt een fantastisch boek!
Ik ben op iets meer dan de helft van 'De moeders van Mahipar'. Collega raadde het boek aan voor onze boekenclub. Normaal niet een boek wat ik zou lezen, maar erg blij dat ik dat nu doe. Ben helemaal gegrepen door het verhaal.
Ik ben op iets meer dan de helft van 'De moeders van Mahipar'. Collega raadde het boek aan voor onze boekenclub. Normaal niet een boek wat ik zou lezen, maar erg blij dat ik dat nu doe. Ben helemaal gegrepen door het verhaal.