BKS & DTRH HURT/HEAL

Of zoals gezegd het overzicht iets langer maken (zijn er nu slechts 8).
Als je op 'Recent actieve topics' klikt bovenaan, of 'Bekijk meer...' onderaan, krijg je 5 pagina's vol ;)

Edit: ik kom er net achter dat je daar zelfs al filter functies hebt, bijvoorbeeld om alleen topics te tonen waar je al aan deelgenomen hebt! Zou alleen misschien handig zijn dat als je zo'n filter opslaat als standaard, wat ook kan, deze ook toegepast wordt op het korte overzicht onderaan een topic pagina. Dat lijkt nog niet het geval.
Alcatraz als volgende en daarna Lowlands/Pukkelpop lijkt me een goed plan :)
Eens!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Martijn76
Hallo allemaal, hier MetalLimbo vanuit de toekomst!

Na afloop van de BKS/DTRH H/H werd na de nodige pagina's discussie en meerdere polls uiteindelijk gekozen voor een Alcatraz/Lokerse Feesten H/H.
Voor de nieuwsgierigen hier alvast de highlights:

• Marilyn Manson werd (bij gebrek aan Till) ergens halverwege de eerste dag als eerste weggestemd, voor Brides Of Lucifer enkele uren later.
  • Within Temptation lag er wederom al op dag 5 uit, onverklaarbaar volgens velen.
  • Een grote, lange veldslag vond plaats om Electric Callboy, dat ergens halverwege het spel sneuvelde.
  • Anthrax bleef continu een groot discussiepunt omdat ze enkel waren aangekondigd voor de gecancelde editie van 2020, maar desondanks waren meegenomen in het spel. Ze eindigden op plek 15, te hoog volgens velen.
  • Architects viel net buiten de top-10 als gevolg van een nachtelijke coupe, tot woede en ergernis van velen.
  • Gojira werd de uiteindelijke winnaar, Korn, Machine Head, Ghost, Nightwish en Sabaton volgden op gepaste afstand.

Heeft Gojira ooit op Alcatraz gestaan?
En headline shows die niet hebben plaatsgevonden doen uiteraard niet mee net als in de andere hurt/heal spellen :)

als je iets wilt combineren dan is Dynamo de meest logishe optie lijkt me. vergelijkbaar in grootte en zitten in dezelfde periode waardoor ze een hoop overlap hebben.
zou het zelf wel gewoon bij Alcatraz houden, denk ook niet dat je heel veel interessante headliners erbij krijgt door Dynamo erbij te betrekken
je zou er nog voor kunnen kiezen om de Graspop headliners er buiten te houden eventueel als mensen bang zijn voor herhaling
voelt iemand zich geroepen om een Alcatraz spel op te zetten?

Heeft Gojira ooit op Alcatraz gestaan?
En headline shows die niet hebben plaatsgevonden doen uiteraard niet mee net als in de andere hurt/heal spellen :)
Wel op Lokerse Feesten. Geen idee waarom die opeens gecombineerd moeten worden 😅
barack obama laughing GIF by Obama

Oh, dat had ik ook niet meegekregen
Dat wordt een Gojira vs Goldband finale dan
Alleen metaldagen uiteraard. ;)

Voor alle duidelijkheid: geen voorstander hiervan.. 😂

als je iets wilt combineren dan is Dynamo de meest logishe optie lijkt me. vergelijkbaar in grootte en zitten in dezelfde periode waardoor ze een hoop overlap hebben.
zou het zelf wel gewoon bij Alcatraz houden, denk ook niet dat je heel veel interessante headliners erbij krijgt door Dynamo erbij te betrekken
je zou er nog voor kunnen kiezen om de Graspop headliners er buiten te houden eventueel als mensen bang zijn voor herhaling
voelt iemand zich geroepen om een Alcatraz spel op te zetten?
Ik ben helemaal niet voor combineren, dat was een beetje het punt/de (mislukte 💁‍♂️) grap. ;)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123
Dan houd je wel maar een heel zielig lijstje over..
  1. Accept
  2. Alestorm
  3. Amon Amarth
  4. Arch Enemy
  5. Architects
  6. Avantasia
  7. Avatar
  8. Doro
  9. Electric Callboy
  10. Epica
  11. Europe
  12. Extreme
  13. Heilung
  14. Helloween
  15. Immortal
  16. KK's Priest
  17. Kreator
  18. Michael Schenker Group
  19. Saxon
  20. Slaughter To Prevail
  21. Status Quo
Zullen we dan maar gelijk aan de top-10 beginnen? 😅

• Haha
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Beetje herhaling kan geen kwaad, er zaten ook wat gedeelde namen tussen deze en de Werchter/Pinkpop editie, komt ongetwijfeld ook weer terug als je LL/PKP gaat doen (iemand noemde QOTSA al, die zouden er dan zelfs voor de derde keer in zitten denk ik? Wat dat betreft nog een geluk dat Graspop zich er nooit aan gewaagd heeft hen als headliner te boeken 😅).

Beetje herhaling kan geen kwaad, er zaten ook wat gedeelde namen tussen deze en de Werchter/Pinkpop editie, komt ongetwijfeld ook weer terug als je LL/PKP gaat doen (iemand noemde QOTSA al, die zouden er dan zelfs voor de derde keer in zitten denk ik? Wat dat betreft nog een geluk dat Graspop zich er nooit aan gewaagd heeft hen als headliner te boeken 😅).
Wat dat betreft is het nog een "geluk" dat gojira er niet gestaan heeft, het is namelijk moeilijk om een wereld te zien waarin die niet ook het alcatraz spel zouden winnen

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Roadburn - LGW - Rewire zou ook wel een leuke combinatie zijn. Het probleem is dat ze allemaal niet echt headliners communiceren.
Dat zou bijna meteen mijn persoonlijke best of lijst worden, denk ik.
Maar inderdaad wat moeilijk te bepalen wie de echte headliners zijn op die festivals. Dat is wat meer afhankelijk van je persoonlijke voorkeur.

Dat zou bijna meteen mijn persoonlijke best of lijst worden, denk ik.
Maar inderdaad wat moeilijk te bepalen wie de echte headliners zijn op die festivals. Dat is wat meer afhankelijk van je persoonlijke voorkeur.
Gewoon alle bands die er ooit gestaan hebben meenemen. Misschien dat we dan op 31-12-2034 klaar zijn.

• Geweldig
  • Haha
Waarderingen: DJ_Tjorre en teunajax

Users who are viewing this thread