Ik weet inmiddels heel goed dat met dit spel alles geoorloofd is maar vraag me dan wel een beetje af waarom je meedoet met deze editie. Je kent amper bands, bent er nooit geweest en gaat dan de band minnen die je wel kent en stom vond.Radiohead vind ik echt niks aan, de meerderheid van de andere acts ken ik niet en de acts die ik wel wat vind blijven er vooralsnog gewoon in.
In 2017 misschien zelfs wel de show van 't weekend en volgens mij zelfs voor de eerste keer headliner op 'n relatief groot festival (en volle tent bovendien).Echt weird om Oscar nu al te zien gaan, absoluut niet de op een na kutste act van deze lijst.. En als headliner een pak grotere ticket mover dan een groot deel van deze lijst.
Een fenomeen dat we ook op de Graspop editie zagen.Ik weet inmiddels heel goed dat met dit spel alles geoorloofd is maar vraag me dan wel een beetje af waarom je meedoet met deze editie. Je kent amper bands, bent er nooit geweest en gaat dan de band minnen die je wel kent en stom vond.
En tegelijkertijd weet ik dat ik Hiermee als Kesselman klink...
Ik weet inmiddels heel goed dat met dit spel alles geoorloofd is maar vraag me dan wel een beetje af waarom je meedoet met deze editie. Je kent amper bands, bent er nooit geweest en gaat dan de band minnen die je wel kent en stom vond.
En tegelijkertijd weet ik dat ik Hiermee als Kesselman klink...
Ik ken Oscar and the wolf vooral van filmpjes die op Facebook voorbij komen, waarin losing my religion wordt verneukt. Meer dan genoeg reden om te minnen.Echt een van de acts die overhated zijn op dit forum, ja
Muse speelde ooit ook dijken van shows. Maarja.In 2017 misschien zelfs wel de show van 't weekend en volgens mij zelfs voor de eerste keer headliner op 'n relatief groot festival (en volle tent bovendien).