Beyoncé

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zekers, maar ik zie 'm dus niet en krijg zelf Mojo Weekly al ellenlang niet binnen, dus de hoop ligt bij anderen.
Ik heb de Mojo Weekly ook nog niet gehad.

Edit: Op het moment van schrijven wel. Geen Beyonce link nog:

Let op: De MOJO presale voor Beyoncé tickets start 3 februari 2023 om 10:00 uur. Vrijdagochtend 3 februari 2023 om 9:00 uur versturen wij een extra Weekly newsletter, via deze extra mail krijg je exclusieve toegang tot de presale.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Is een evengrote galmbak. Nu met een staanplaats kan je jezelf nog zo manoeuvreren dat dit minder het geval is.
Geluid in Brussel is echt vele malen beter dan de Amsterdam Arena. Sterker nog, bij Coldplay was het dik in orde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Geluid in Brussel is echt vele malen beter dan de Amsterdam Arena. Sterker nog, bij Coldplay was het dik in orde.
Dan stond je alleszins beter dan ik. De eerste nummers waren abominabel, dan maar een beter plekje uitgezocht en toen viel het mee.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dan stond je alleszins beter dan ik. De eerste nummers waren abominabel, dan maar een beter plekje uitgezocht en toen viel het mee.
Ben je wel eens in de Arena geweest? Dat is echt soms niet te doen. Maar ik hoor wel meer mensen klagen ook over het KBS al heb ik die ervaringen niet...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ben je wel eens in de Arena geweest? Dat is echt soms niet te doen. Maar ik hoor wel meer mensen klagen ook over het KBS al heb ik die ervaringen niet...
AC/DC eens gezien daar. 1 keer en nooit meer, de kanonschoten bij '...Salute You' galmen er nog rond denk ik. KBS krijg ik enkel over men hart als ik de band echt nog eens wil zien. Zoals Rammstein, Coldplay en U2 me de laatste jaren over de streep trokken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover en PJ

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
Pre sale links voor Beyoncé in Keulen zijn welkom… ik zie ze helaas nog niet :( evenals voor Brussel nog niks zichtbaar.
Ik wil ook proberen voor Keulen. Zou anders twee dagen later toch naar Frankfurt doorreizen, dan maak ik er een verlengd weekend van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
De ticketmaster pagina van België werkt voor geen meter voor het Beyoncé event, verwijst altijd terug naar de homepage.
Trucje om aan de presale voor Keulen te komen, lukt ook niet. Daarvoor heb ik me ingeschreven op de Duitse Live Nation nieuwsbrief.

Update: ticketpagina voor Brussel ondertussen wel kunnen vinden, momenteel geen presale te bespeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Trucje voor Brussel werkt ook niet, ook niet nu we de link van Amsterdam weten. Je komt wel op de pagina voor Brussel als je bovenin gewoon zoekt, maar daar heb je voor een VVK dus niks aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zijn nog een paar losse zitplaatsjes. Wel allemaal VIP volgens mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken