Best Kept Secret 2026

Ik moet zeggen dat er voor mij ook wel wat gaten in in mijn timetables zijn gevallen, inderdaad zo'n Tramhaus, je gaat er heen maar het is wel een beetje been there, done that. Moet zeggen dat het glaasje halfvol toch langzaam naar glaasje halfleeg is gegaan. Het is gewoon voldoende, maar geen ruime voor mij.
Ff bellen met St. Paul voor een DJ-setje tussendoor bij The Floor ja toch.

Ik vind het lastig in te schatten, maar kan het kloppen dat de hoofdingang wat naar voren gaat voor deze plek? En het terrein dus groter wordt?

Nu een paar keer die nieuwe plaat van Genesis Owusu op. Stond niet echt op mijn planning, maar het heeft wel Young Fathers/Kae Tempest-potentieel.

Laatste 500 weekendtickets incl. camping in de verkoop. Ik ben benieuwd of het dan vooral aan de capaciteit van de camping ligt of dat de andere tickets ook hard gaan. Hoe dan ook wel een positief signaal lijkt me.

"If you don’t plan on staying overnight, but want to join us at BKS26 for a day or a weekend, other ticket types are available. When these are close to selling out as well, we will notify you via our channels."

Laatste 500 weekendtickets incl. camping in de verkoop. Ik ben benieuwd of het dan vooral aan de capaciteit van de camping ligt of dat de andere tickets ook hard gaan. Hoe dan ook wel een positief signaal lijkt me.
Voor wie zich afvraagt waar dit vandaan komt

Bijlagen

• cc60c371-29ac-4ea5-ac0d-c710f1600f0d.jpeg
    cc60c371-29ac-4ea5-ac0d-c710f1600f0d.jpeg
    76,6 KB · Weergaven: 56
Het overgrote deel van de bezoekers zit op de camping. Dus veel maken die andere tickets niet uit.
Het gaat dus goed met de verkoop, wat ik fijn vind voor het festival. Benieuwd of het festival ook drukker aanvoelt.

Zeker, goed om te lezen dat ze lekker gaan dit jaar! Ik denk toch dat de camping genoeg capaciteit heeft, er zijn daar ook festivals met nog een stuk meer bezoekers toch?

Zeker, goed om te lezen dat ze lekker gaan dit jaar! Ik denk toch dat de camping genoeg capaciteit heeft, er zijn daar ook festivals met nog een stuk meer bezoekers toch?
Ik zat even te zoeken online en zag dat volgens New Nomads bij BKS 16.500 mensen op de camping verblijven en bij Awakenings maar 14.000.
Ik dacht eerder gelezen te hebben dat in ieder geval het aantal weekendkaarten bij BKS veel hoger was dan die 16.500.
Hoe dan ook, ze hebben meer kaarten voor de camping verkocht dan eerdere jaren.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Leuk om te lezen dat BKS zo goed gaat dit jaar. Voor mijn gevoel waren de afgelopen jaren de weekendtickets nooit echt volledig uitverkocht op BKS?

Ook even mijn routeboek voor zaterdag:

Hiqpy/Madra Salach: Hiqpy nog gezien in Rotown laatst, live erg goed, dus misschien weer. Maar iets nieuws is ook wel leuk... Madra Salach grijpt me nog niet echt, maar jullie enthousiasme voor deze band werkt aanstekelijk

Weval: raar tijdstip, maar wel altijd leuk feestje

Sorry: ik vind dit een hele fijne band. Sef lijkt me live ook leuk, maar dit is meer mijn straatje. Wat ook meespeelt is dat ik niet alleen maar heen en weer wil lopen tussen podium 1 en 2...

Aldous Harding: hoogtepunt paar jaar terug

Hayley Williams: benieuwd naar, live genoeg ervaring opgedaan met Paramore dus ik verwacht hier veel van.

Wolf Alice: wordt de derde keer, niet beste album maar altijd fijne live band.

Ghostwoman / Zawose Queens: heel verschillend, even kijken waar we zin in hebben.

Nick Cave: geen groot fan, maar ook hier maakt jullie enthousiasme nieuwsgierig.

Ik zat even te zoeken online en zag dat volgens New Nomads bij BKS 16.500 mensen op de camping verblijven en bij Awakenings maar 14.000.
Ik dacht eerder gelezen te hebben dat in ieder geval het aantal weekendkaarten bij BKS veel hoger was dan die 16.500.
Hoe dan ook, ze hebben meer kaarten voor de camping verkocht dan eerdere jaren.
chatgpt heeft het ook over 14.000 campingbezoekers bij Decibel weekenden, echter staat er wel dat deze statistieken oud zijn (2019), dus dat het aantal gegroeid kan zijn in de afgelopen jaren.

Leuk om te lezen dat BKS zo goed gaat dit jaar. Voor mijn gevoel waren de afgelopen jaren de weekendtickets nooit echt volledig uitverkocht op BKS?
Nee BKS verkoopt al heel lang niet uit. Zou wat zijn als het dit jaar wel uitverkoopt met 5000 tickets extra in een jaar waar het overal traag loopt.

• Leuk
Waarderingen: gretz en BelugaBob

Users who are viewing this thread