Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is hier volgens mij nog amper over The Zawose Queens gegaan. Vooral de live EP van vorig jaar - Moja Kwa Moja - vind ik echt een heerlijk; mooie opbouw in de best lange nummers met steeds een relatief rustig begin dat in de tweede helft heerlijk vol en luid wordt. De zaterdag staat inmiddels al best vol met interessante acts, maar ik hoop deze mee te kunnen pikken!
Het is hier volgens mij nog amper over The Zawose Queens gegaan. Vooral de live EP van vorig jaar - Moja Kwa Moja - vind ik echt een heerlijk; mooie opbouw in de best lange nummers met steeds een relatief rustig begin dat in de tweede helft heerlijk vol en luid wordt. De zaterdag staat inmiddels al best vol met interessante acts, maar ik hoop deze mee te kunnen pikken!
Benieuwd wat er nog bij komt. Kan denk ik een vrij mooie route uitstippelen, maar moet wel eerlijk zeggen dat na de drops die geweest zijn, de undercard op DTRH me wel wat meer aanspreekt.
Met een uitverkocht Pukkelpop en de line up van hier waar ik toch zeker 6 a 7 namen per dag wil zien is de kans toch heel aannemelijk dat ik dit jaar mijn eerste weekend BKS ga doen
Dat is wel chill voor een keer ontbijt of lunch. Maar ik neem aan dat je ook op de gewone BKS camping alleen de eerste keer eten en drinken mag meenemen? Of mag je in die supermarkt ook wat bier kopen en dat meenemen naar de campus?
Dat is wel chill voor een keer ontbijt of lunch. Maar ik neem aan dat je ook op de gewone BKS camping alleen de eerste keer eten en drinken mag meenemen? Of mag je in die supermarkt ook wat bier kopen en dat meenemen naar de campus?
Die supermarkt is wel geïntegreerd met de camping (de laatste keer dat ik op de camping stond), dus dat mag je gewoon meenemen naar de tent. Verwacht wel "Spar bij een festival" prijzen, want het bier is wel prijziger dan in een normale supermarkt.
" 1. You can bring up to 4.0 liters of soft drinks and low-alcohol beverages to the festival campsite. Preferably in plastic or cans, but glass is allowed if necessary. Please note: glass is not allowed on the festival grounds ".
En ja, je kan gewoon bier kopen bij de Spar. En koffie.
En verder zijn er ook op de camping aan het strand nog wat ontbijt- en koffietentjes.
Laat Joshua Idehen maar overkomen voor een plekje vroeg in The Secret (of eventueel het nieuwe equivalent van de Muziekgieterij).
Was eind vorig jaar erg vermakelijk als voorprogramma van Baxter Dury in de AB. Bomvol energie, sterke podiumpresence en best te pruimen nummers (vooral Mom Does The Washing en It Always Was)