Best Kept Secret 2026

Ook weer geen heel kleine kans; BKS en Mist Fields delen volgens mij altijd wel een paar namen. Vorig jaar 4 zo te zien, waarvan 2 internationaal.

Ook weer geen heel kleine kans; BKS en Mist Fields delen volgens mij altijd wel een paar namen. Vorig jaar 4 zo te zien, waarvan 2 internationaal.
Afgaande op de verschillende recensies van Eurosonic lijken echte hypes wat te ontbreken maar Madra Salach, The Family Men en Bucket verdienen wat mij betreft wel een optreden in the Secret of Casbah.

Oeeeh Courtney zou ik zeker blij mee zijn. 1 keer moeten missen op een ander festival, dus kom maar door!!
En dat album Things take time, take time heb ik aardig grijs gedraaid.

In mijn zucht naar nieuwe namen merk ik dat ik het allemaal niet zo scherp meer heb. Gisteren was in de BKS app de 'Many More To Come' tile nog geel, en vandaag is ie rood. Rood!!!! Dat kan niets anders betekenen dan dat MBV morgen gaat worden aangekondigd;) ! Ik ga maar effe sporten zo, mss dat die mist daarna bij me optrekt.

In mijn zucht naar nieuwe namen merk ik dat ik het allemaal niet zo scherp meer heb. Gisteren was in de BKS app de 'Many More To Come' tile nog geel, en vandaag is ie rood. Rood!!!! Dat kan niets anders betekenen dan dat MBV morgen gaat worden aangekondigd;) ! Ik ga maar effe sporten zo, mss dat die mist daarna bij me optrekt.
Ik weet niet hoe dat gele er uit zag, maar kan me voorstellen dat het gewoon een keuze is voor digitale toegankelijkheid. Al steun ik je gedachtte dat we morgen horen dat MBV komt 🥳

• Geweldig
Waarderingen: Ferraroo
Of natuurlijk dat Marco Borsato een DJ-set gaat doen op de Floor.

Courtney Barnett zou ideaal zijn op de vrijdag. Zou ze groot genoeg zijn voor de voorlaatste ONE-spot?

Van de artiesten die komende maanden met nieuwe albums komen hoop ik vooral op:
  • Mitski ('coming soon' bij de live section op haar website én wordt bovendien ook nog eens geboekt door Friendly Fire)
  • Buck Meek (stond er al enkele keren met Big Thief)
  • Snail Mail (Amerikaanse tour eindigt in mei en ze heeft eind juni een show in de UK)
  • Robyn
  • Iron and Wine (Amerikaanse tour eindigt in mei)
  • Kim Gordon
  • Crack cloud
  • The Hickey Underworld (om het voorlopig acute gebrek aan Belgen op de lineup op te lossen)

Dat kan natuurlijk ook. Redelijk plausibel eigenlijk.
BKS die deze man als eerste gaat rehabiliteren...

Chelsea Peretti No GIF by Brooklyn Nine-Nine

Courtney Barnett zou ideaal zijn op de vrijdag. Zou ze groot genoeg zijn voor de voorlaatste ONE-spot?

• Mitski ('coming soon' bij de live section op haar website én wordt bovendien ook nog eens geboekt door Friendly Fire)
  • Snail Mail (Amerikaanse tour eindigt in mei en ze heeft eind juni een show in de UK)
  • Robyn
  • Kim Gordon
  • Crack cloud
  • The Hickey Underworld (om het voorlopig acute gebrek aan Belgen op de lineup op te lossen)
Ivm je laatste zin hoop ik op Triggerfinger en/of Sons. (en vrees ik voor Ozark Henry 🫣)

Ivm je laatste zin hoop ik op Triggerfinger en/of Sons. (en vrees ik voor Ozark Henry 🫣)
Lijken mij alledrie niet echt typische BKS-namen. Maar er hebben al gekkere dingen gestaan natuurlijk.

Ik zet mijn geld voorlopig in op Dressed Like Boys om samen met Ao en GHOSTWOMAN de vaderlandse trots te verdedigen.

• Leuk
Waarderingen: swami

• Robyn
  • Kim Gordon
  • Crack cloud
Snail Mail heeft helaas geen beste live reputatie. Maar als ze dat recht kan trekken zou ze zeker welkom zijn!

Sugar staat 14 juni in de Roma en 15 juni in Tivoli. Op 13 juni dan maar op BKS als de legacy act van deze editie?

Op BKS (2019 dacht ik?) ook niet spetterend. In de herkansing op Lowlands nog saaier. Terwijl ik haar platen goed vind.
Als ik het me goed herinner had ze rond de eerste tours haar stem dusdanig overbelast dat ze geopereerd moest worden. Daarna is het live wat minder geworden, op plaat (Valentine en nieuwe single) klinkt het nogsteeds goed.

Lijken mij alledrie niet echt typische BKS-namen. Maar er hebben al gekkere dingen gestaan natuurlijk.

Ik zet mijn geld voorlopig in op Dressed Like Boys om samen met Ao en GHOSTWOMAN de vaderlandse trots te verdedigen.
Ik zie echt niet in waarom Sons niet zou passen. In Nederland zijn ze natuurlijk lang niet zo bekend als in België, maar gaan The Secret met gemak vullen. Lijkt mij een perfecte band voor het slot van Osees vorig jaar en daar heeft het ook wel wat van weg. Heeft wat meer pit dan de meeste acts op BKS, maar mij heb je daar niet mee. Krijg je borsthaar van.

• Leuk
Waarderingen: swami

Users who are viewing this thread