Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Kan dit niet beter in een los topic, want wat is het nut van een BKS forum dan ;)? (sorry grumphy old man is niet zo van de spelletjes).
Komkommertijd he. Is overmorgen al voorbij dus het kan er mee door. De Hurt/Heal spelletjes is een ander paar mouwen šŸ˜…

En er is tot ergens in het nieuwe jaar toch geen nieuws, dus kan prima hier. Vind het wel leuk om te volgen. :)

Kan dit niet beter in een los topic, want wat is het nut van een BKS forum dan ;)? (sorry grumphy old man is niet zo van de spelletjes).
Ach, het is toch komkommertijd. Dan kunnen we ons net zo goed hiermee vermaken.

1. The Orchestra (For Now)
2.
3.
4. Rilo Kiley
5. Sudan Archives

So far, so good. Rilo Kiley doet mij denken aan Higpy, maar dan minder. Het is stuivertje wisselen met Sudan Archives, dus op 4 staan ze prima

1.
2. The Orchestra (for now)
3.
4. Sudan Archives
5. Rilo Kiley

Rilo Kiley is zeker niet slecht, maar niet echt heel uniek meer.

Kende ze nog niet voor de Primavera aankondiging, nu dan toch maar eens een album aangezet. Doe me met vlagen aan The Beths denken als Jenny de vocals doet, vooral bij de titletrack van The Execution Of All Things. Prima album wel!

1:
2: The Orchestra (For Now)
3: Rilo Kiley
4: Sudan Archives
5:

Act 4, met volgens mij het album van het jaar van in ieder geval Belgiƫ op zak (en met goede verhalen vanuit Pukkelpop): Dressed Like Boys

Ergens tussen het kwetsbare van Jacob Alon en het flamboyante van Father John Misty, met een vette knipoog naar Queen en een hoofdknikje naar The Beatles is het misschien niet de aller-origineelste act ooit, maar dit zou op de juiste plek en tijd best eens erg mooi kunnen worden.

Als dit geboekt wordt dan, want ik begrijp ergens Indiaantjes opmerking wel: het is heel goed mogelijk dat het nu voor de vierde dag op rij gaat over een act die uiteindelijk niets met BKS26 te maken blijkt te hebben. Anderzijds: geldt dat uiteindelijk niet voor een substantieel deel van alle posts?

Wat ik wel geinig vind om te zien deze dagen, zijn de verschillende insteken bij het blind positioneren van de acts. In hoeverre kan het zo zijn dat de users die prima/goede acts in eerste instantie wat lager zetten de grotere optimisten zijn, die vervolgens ook vaker teleurgesteld zijn als hun favorieten toch niet (allemaal) zijn geboekt? En zijn de users die de bovenste plekken al wel hebben ingevuld vaker degenen die bij een eerste worp al dik tevreden zijn en al het andere vooral als extra zien?

• Leuk
Waarderingen: AngieH en Brundlecat
Benieuwd wie morgen mijn nummer 1 blijkt te zijn...

1.
2. The Orchestra (for now)
3. Dressed like boys
4. Sudan Archives
5. Rilo Kiley

• Pray
Waarderingen: Matthijs
01: Sudan Archives
02:
03: Dressed Like Boys
04: Rilo Kiley
05: The Orchestra (For Now)

Ik vind Dressed Like Boys best een fijne act, dus het voelt verkeerd om dit op 5 te zetten. Tegelijkertijd is het ook een act die je heel vaak zou kunnen zien dus op 1 zetten is ook weer zo wat. Dus 5 it is.

1:
2: Rilo Kiley
3: The Orchestra (For Now)
5: Dressed Like Boys

Ik vind Dressed Like Boys best een fijne act, dus het voelt verkeerd om dit op 5 te zetten. Tegelijkertijd is het ook een act die je heel vaak zou kunnen zien dus op 1 zetten is ook weer zo wat. Dus 5 it is.

1:
2: Rilo Kiley
3: The Orchestra (For Now)
Volgende act: Suzan & Freek

Goede act, maar niet helemaal mijn ding. Benieuwd wie mijn nummer 1 gaat worden! šŸ˜…

1:
2: The Orchestra (For Now)
3: Rilo Kiley

Ik hou nummer 2 open, ben benieuwd voor wie.

1 The Orchestra (for now)
2
3 Dressed Like Boys
4 Sudan Archives
5 Rilo Kiley

1.
2. Dressed Like Boys
3. The Orchestra (For Now)
4. Sudan Archives
5. Rilo Kiley

Dressed Like Boys met de beste plaat van Benelux' bodem. Op Pukkelpop ook een juweel van een show. Gaat er wel staan lijkt me.

Beduidend beter dan nummers 4 en 5, maar zoals teunajax ook al zegt: gaan we nog wel vaker kunnen zien. Ben dus nog steeds content met deze volgorde.

1. The Orchestra (For Now)
2.
3. Dressed Like Boys
4. Rilo Kiley
5. Sudan Archives

Deze is een moeilijke Dressed Like Boys past perfect op mijn nummer 3, maar dan staat nog wel mijn eerste plek open.. Ik neem toch maar die gok.

1.
2. The Orchestra (For Now)
3. Dressed Like Boys
4. Sudan Archives
5. Rilo Kiley

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread