Best Kept Secret 2026

Ook hier tickets in de pocket. Wij staan op het nieuwe Secret Fields in een good old Princeton. Heb het idee dat die wel een pak duurder is geworden.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Hoe zit het eigenlijk met de camping op BKS. Ik ben van PP en LL gewend dat je al donderdagochtend of avond kan aankomen. Dat is op BKS niet toch?
En is het net zo strijden om een plek als op LL als het uitverkocht is of is BKS een oase van rust qua plek vinden?

Vrijdagochtend camping open en zowel vorig jaar als dit jaar was het een oase van rust en makkelijk een goede plek vinden.

Camping en faciliteiten zijn uitstekend en bovendien bij de prijs inbegrepen.

Geen idee hoe het gaat zijn als het een stuk drukker of uitverkocht gaat zijn. Ingang vrijdagochtend kan dan wel een bottleneck worden.

Ethel Cain nog eens nader beluisterd en onder de indruk zeg! Doet me denken aan Julien Baker, ook qua impact. Afsluiter TWO wat mij betreft.
Ja, ik vind het ook mooi (en gezien het lettertype ook groter dan ik dacht, zal inderdaad wel wat later in de TWO staan). Enige bedenking is of het live niet ook een tikkie saai kan zijn (voor mij dan; ik vond ook als zo'n beetje de enige hier PJ Harvey wat naar het saaie neigen).

• Leuk
Waarderingen: Vantola
Even om een idee te krijgen van mogelijk de indeling zou kunnen zijn:

One: Wolf Alice > Jack White
Two: Mula B > tba > Job Jobse (afsluiter Two)

One: Sef > tba > tba > Nick Cave & The Bad Seeds
Two: tba > Sammy Virji (afsluiter Two)

One: Mac DeMarco > Gorillaz
Two: Ethel Cain

M'n vriendin wilde altijd een keer terug naar BKS (sinds we samen zijn 1x Werchter, 3x DTRH). Dat zal al half in de planning en deze eerste drop maakte het besluit heel makkelijk. Voor mij wordt het mijn debuut - mits alles goed komt met werk - en m'n vriendin is er dus ook al jaren niet geweest. Zijn er dingen nog die heel specifiek/anders zijn voor/bij BKS?

Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit. Benieuwd ook hoe de line-up verder gevuld gaat worden.

• Leuk
Waarderingen: yannickd, noid en yeaghi
Ja, ik vind het ook mooi (en gezien het lettertype ook groter dan ik dacht, zal inderdaad wel wat later in de TWO staan). Enige bedenking is of het live niet ook een tikkie saai kan zijn (voor mij dan; ik vond ook als zo'n beetje de enige hier PJ Harvey wat naar het saaie neigen).
Vloeken in de kerk Mathijs ;)
Even om een idee te krijgen van mogelijk de indeling zou kunnen zijn:

One: Wolf Alice > Jack White
Two: Mula B > tba > Job Jobse (afsluiter Two)

One: Sef > tba > tba > Nick Cave & The Bad Seeds
Two: tba > Sammy Virji (afsluiter Two)

One: Mac DeMarco > Gorillaz
Two: Ethel Cain
Zou goed kunnen zo. Job Jobse, die op Lowlands dat hele Alpha veld vol trok (meer mensen dan op heel BKS wellicht) in de TWO zetten, dat zal lekker druk worden dan. Maar dat zal idd wel zijn plek zijn aangezien ze Jack White als headliner aankondigen.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Toch maar eens die Job Jobse beluisterd, want kende ‘m niet, behalve van naam.

Spotify maakt me niet wijzer. Waar moet ik beginnen qua albums/nummers?

Toch maar eens die Job Jobse beluisterd, want kende ‘m niet, behalve van naam.

Spotify maakt me niet wijzer. Waar moet ik beginnen qua albums/nummers?
Ik denk dat je bij Job Jobse niet naar albums of nummers moet zoeken, maar beter een DJ-set op YouTube op kan zoeken.

• Leuk
Waarderingen: Mimi

Users who are viewing this thread