Best Kept Secret 2026

Die zaterdag is wel erg leuk. Toch eens een keer overwegen.

Sowieso prima programma! Maar ook hier valt me op, net als bij DTRH: als je één of twee festivals per jaar bezoekt, heb je echt al veel gezien (kunnen hebben). Dat is toch wel het nadeel (of voordeel zo je wilt) van zoveel festivals in elkaars nabijheid.

Overigens staan er op BKS meer dingen die ik graag wil zien en nog niet eerder heb gezien dan op DTRH: Jack White, Aldous Harding, Genesis Owusu, Joey Valence & Brae en Wolf Alice. Al is er van programma BKS natuurlijk al meer bekend dan van DTRH.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
De nieuwe aankondiging zie ik trouwens helemaal niet op de socials (Facebook, Instagram etc). Vreemd

Net de Best Kept Secret 2026 playlist opgezet omdat ik maar 2-3 van de nieuwe namen ken. Heel wat leuks al ontdekt. Nu al tevreden met de line-up voor mijn eerste BKS!
Wel benieuwd welke 2-3 namen je dat wél kent! Leuk dat je voor een eerste keer komt :)

Redelijke worp.

Yard Act, NewDad en Sorry goede namen maar wel al meermaals gezien. NewDad en Yard Act behoren tot de meest beluisterde acts van de afgelopen jaren hier.

Hayley Williams een grootse naam en benieuwd naar een soloproject.

Objectief een heel sterk affiche, maar subjectief toch wat minder aansprekende namen. Veel de afgelopen jaren al gezien en niet per se de behoefte nogmaals te zien (Nick Cave, Gorillaz oa).

Misschien een dagkaart bij het bekend maken van het tijdsschema.

Nation of Language, Genesis Owusu, Curtis Harding, Ão, Parker Fans, Hayley Williams die kunnen bij in het rijtje graag of heel graag zien.

Heel erg benieuwd naar Dame Area. Industrial postpunk EBM. Krijg daar Los Niños del Parque vibes bij. En daar was ik in de eighties helemaal weg van.

Ook benieuwd naar mark wiliam lewis, Model/actriz. En dan moet ik nog inluisteren.

Ik was vanmiddag blij en nu nog steeds.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en Ferraroo
Mula B gaat gewoon de TWO afsluiten. Niet mn ding, maar tof dat ze artiesten omarmen en hoge spots durven geven.
Mee eens. Er gaat aan de bovenkant op de vrijdag nog wel e.e.a. aangekondigd worden wat meer in mijn straatje past.

Tis weer ouderwets ontdekken geblazen. Er is veel in mn straatje. En veel geks ook (Dame Area oa). Heerlijke drop.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Net de Best Kept Secret 2026 playlist opgezet omdat ik maar 2-3 van de nieuwe namen ken. Heel wat leuks al ontdekt. Nu al tevreden met de line-up voor mijn eerste BKS!
Over de playlist gesproken, in de BKS-playlist van festileaks staat al sinds de eerste aankondiging de verkeerde MAVI, dat moet deze zijn

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Zitten beste mooie namen bij, maar de echte klappers zitten er voor mij ook niet tussen.

Voor mij is het een een mooie 7,5 deze line-up. Aantal keuzes blijf ik jammer vinden en vind ze ook aardig gewaagd aan DTRH dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Mooi lijstje weer. Lekker vlot ook, de tweede lading. Qua informatievoorziening stukken beter dit jaar. Ik wil nog wat kleine harde bandjes erbij en ze mogen nog wat gekker doen, bijvoorbeeld met een leuke k-pop naam;)

Users who are viewing this thread