Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga zelf alleen zondag, maar vandaag is wel echt een schitterend dagje, zeg! Wel rennen en keuzestress zeg met Nilüfer Yanya, Glass Beams, Cassandra Jenkins, Daniela Pes, Orchestra Boabab en Horsegirl b2b in een tijdsbestek van 2,5 uur.
In dat geval heb ik goed nieuws voor je Jelle, want ik droeg dat shirt tijdens de editie van 2022 (waar Fontaines DC was). Ook nog eens goed voor fijne gesprekken! Vorig jaar St. Pauli ook geen probleem.
Hoi! Wij gaan zo de kant van het festivalterrein op en hebben weekendtickets exclusief camping. Is dit dezelfde wachtrij als de campinggangers van hier of is dit een aparte rij?
Hoi! Wij gaan zo de kant van het festivalterrein op en hebben weekendtickets exclusief camping. Is dit dezelfde wachtrij als de campinggangers van hier of is dit een aparte rij?
In principe is er een aparte rij, maar ze gebruiken nu alle mogelijke ingangen om de mensen zo snel mogelijk binnen te laten. Zo leek het althans. Dus ik denk dat je gewoon bij de hele meute moet aansluiten. Al kan het natuurlijk dat het straks weer anders is. Verder was het niet allemaal helemaal soepel geregeld en deed de hitte de mensen in de rij niet echt goed geloof ik. ..
Vond Wu Lyf ook heel vet! Maar het is was echt bizar rustig in de Secret, dus lekker veel ruimte vooraan. Zijn er dan toch minder tickets verkocht dit jaar?