Best Kept Secret 2025

Kaartjes op de Resale zijn rond de 265,-
Verwachten jullie nog stevige prijsverlagingen of is dit een beetje waar het om en nabij op uitkomt?

Is er al een BKS solo gangers groepje waar ik kan aansluiten?
Ik kan niet zie gauw iets vinden in de topics. Nou ben ik geen expert op dat gebied.

Zijn er mensen die in het verleden gebruik hebben gemaakt van de carpool functie Slinger?
Alvast bedankt voor tips.

Ik heb tot heden nog geen busreizen gevonden. Misschien nog even geduld hebben.

Ik heb vorig jaar een ticket voor 220 euro gekocht, de dinsdag voor het festival. Heel veel lager ging het niet dus ik had daar wel geluk mee.

De prijzen liggen sws weer 20/30 euro hoger dan vorig jaar, dus misschien zakt het tot 240/250 euro ofzo nog. Maar verwacht ook niet heel veel lager

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
Zou Squid nog kunnen? Gisteren geweest( al was de lichtshow wel iets te veel van het goede haha), zou heel tof zijn op bks. misschien wachten ze met hen aan te kondigen omdat ze deze week bijna elke dag in Nederland spelen.

Zou Squid nog kunnen? Gisteren geweest( al was de lichtshow wel iets te veel van het goede haha), zou heel tof zijn op bks. misschien wachten ze met hen aan te kondigen omdat ze deze week bijna elke dag in Nederland spelen.
Zijn van harte welkom! Moet ze deze week helaas missen dus zou mooi zijn als die nog doorkomen.

Zou heel gaaf zijn. Ze bliezen me echt omver gisteren, wat een geweldige show was dat!

Ik denk dat er aan de app gewerkt is geweest. Er staan bij de line up heel wat "lege" artiesten bij. Als je daarop doorklikt staat er ook een "see all timings" knop. Dit lijkt er wel enorm op dat we niet te lang meer moeten wachten op de laatste namen + tijdschema.

Als de lege vakjes in de app kloppen, dan mogen we dit nog verwachten:
Vrijdag: 4 acts (waarvan 2 Muziekgieterij)
Zaterdag: 1 act
Zondag 3 acts (waarvan 2 Muziekgieterij)

Of er loopt iets heel anders mis en die lege vakjes zijn gewoon een of andere fout.

Laatst bewerkt:
Op basis van de layout (per dag 1 act over de hele breedte, de rest allemaal halve breedte) lijkt Barry cant swim hun headliner van de vrijdag, en niet Eefje...?

De button is weg maar dit is wat ik nu zie (had de lineup nog open staan), op alfabetische volgorde:

Vrijdag
one: eefje, glass beams, l'imperatrice
Two: barry can't swim, ?, Nia Archives, Nilufer Yanya, the vices

zaterdag
one: Soulwax, tv on the radio, ?, the streets
Two: amenra, caribou, kae tempest, kneecap, lucy dacus, remy van kesteren, seun kuti

Zondag one: Deftones, Michael Kiwanuka, Wilco, the backseat lovers
Two: blanco white, djo, elephant, magdalena bay, personal trainer, waxahatchee, yin yin

Wat we dus qua "grote" namen nog mogen verwachten:
Nog een ONE naam op de zaterdag (waarschijnlijk de opener voor The Streets > TV On The Radio > Soulwax)
Nog een TWO naam op de vrijdag (ik denk vlak voor het rijtje Nilufer Yanya -> Nia Archives -> Barry Can't Swim)

En die Secret spot op vrijdag zal wel Wu Lyf zijn.

Oef.. ook geen Wilco in TWO is ook een tegenvaller. En dan Michael Kiwanuka niet in nacht.... :( auw.
Volgens mij staan de 'headliners' nog steeds in alfabetische volgorde, en kun je nu uit de app nog niet afleiden of Kiwanuka of Deftones afsluit. Wel staan Deftones (o.a. op Werchter) meestal op de hogere spots, maar Kiwanuka eind van de dag vind ik voor BKS passender.

Jammer dat Wilco en TVotR nu op ONE staan. Had eigenlijk verwacht dat BKS zich dit jaar nog meer zou richten op die afsluitende spots op TWO, en dat zou voor deze bands een perfecte spot zijn. Ben ook wel benieuwd wat er met ONE gebeurt, omdat er ook was aangekondigd dat dat deel van het terrein zou veranderen. In ieder geval staan er nu op ONE meer must sees dan afgelopen jaren.

Die ontbrekende ONE-naam op de zaterdag zal de vervanger van Amandou & Mariam zijn.
En Wu Lyf zal inderdaad wel die naam op the Secret zijn op de vrijdag.
Op de vrijdag lijken er nu zowel op ONE als op TWO minder namen te staan dan afgelopen jaar.

Magdalena Bay dan als laatste act op de TWO op zondag, na Deftones/Kiwanuka?

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread