Best Kept Secret 2025

Ik vind NIN eigenlijk veel beter bij BKS passen dan Deftones. Maar Ziggo en Mojo; dus dit jaar zeker geen optie voor BKS.
Vraag me wel af of ze de Ziggo volkrijgen. Op BKS was dat wel een fabuleuze headliner geweest (vind ik). Denk dat het agendatechnisch totaal niet uitkwam en vermoed zelfs dat BKS zo'n headliner niet meer kan betalen.

Zijn er verwachtingen wanneer de nieuwe batch namen bekend wordt? En zijn er al speculaties wie hier tussen zitten?

Ik weet dat BKS al sinds 2013 niet meer is uitverkocht.. maar de groepstickets, raken die elk jaar wel uitverkocht? Weet iemand dat?

Ik weet dat BKS al sinds 2013 niet meer is uitverkocht.. maar de groepstickets, raken die elk jaar wel uitverkocht? Weet iemand dat?
2017 even vergeten?

Maar los van dat jaar zijn volgens mij de groepstickets nooit uitverkocht idd, al kan ik me voorstellen dat ze die verkoop stoppen op de vrijdag van het festival zelf.

2017 even vergeten?

Maar los van dat jaar zijn volgens mij de groepstickets nooit uitverkocht idd, al kan ik me voorstellen dat ze die verkoop stoppen op de vrijdag van het festival zelf.
2018 was ook uitverkocht.
Maar gewoonlijk raken de normale weekendtickets en groepstickets inderdaad niet uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Hopelijk volgende week nu Eurosonic achter de rug is ? Even bij de indie Oosterburen van Maifeld Derby gekeken: Fat Dog, Getdown Services, Antony Szmierek, Ugly mogen wel aanschuiven op BKS.
Ik zou van dat lijstje graag The Notwist zien komen.
2018 was ook uitverkocht.
Maar gewoonlijk raken de normale weekendtickets en groepstickets inderdaad niet uitverkocht.
In 2013 was het met 15.000 uitverkocht, later hanteerden ze 25.000 als criterium voor uitverkocht. Laatste jaren is dat opgeschoven naar 30.000. Tja, zo raak je nooit uitverkocht 🥴

Yes! The Notwist zou geweldig zijn.

Ik hoop ook dat Cate Le Bon weer tegen BKS een plaat uitbrengt en op BKS staat. Bevriend met Wilco en nam ook hun laatste plaat op. Horsegirl, die met Cate Le Bon in de studio van Wilco hun nieuwe plaat opnamen, lijkt me al een quasi-zekerheid.

Is er naast The National, die op de gecancelde 2020-editie een gedeelte van de line-up zouden selecteren, al ooit een band of artiest op BKS geweest die mee de line-up selecteerde? Wilco heeft heel wat vrienden, mede door hun eigen jaarlijks festival, en zouden dat perfect kunnen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Glow en algemeneweenfan
Yes! The Notwist zou geweldig zijn.

Ik hoop ook dat Cate Le Bon weer in actie schiet en op BKS staat. Bevriend met Wilco en nam ook hun laatste plaat op. Horsegirl, die met Cate Le Bon in de studio van Wilco hun nieuwe plaat opnamen, lijkt me al een quasi-zekerheid.

Is er naast The National, die op de gecancelde 2020-editie een gedeelte van de line-up zouden selecteren, al ooit een band of artiest op BKS geweest die mee de line-up selecteerde? Wilco heeft heel wat vrienden, mede door hun eigen jaarlijks festival, en zouden dat perfect kunnen.
Horsegirl staat de 11e in Berlijn en de 14e in Porto. Zou moeten kunnen ja. Hoop het, fijn bandje.

Volgens mij heeft er nooit een artiest gecureerd op BKS.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon en Bubba
Zijn er verwachtingen wanneer de nieuwe batch namen bekend wordt? En zijn er al speculaties wie hier tussen zitten?
Ik gok dat we nog een week of 3 gaan moeten wachten, zo rond 10 februari ofzo.

Namen waarvan ik vooral hoop dat ze nog kans maken: Anohni & The Johnsons, Mogwai, Deadletter, Ugly, Getdown Services, Sigrid, Momma, Teen Mortgage, The Hard Quartet, Dehd, Frankie & The Witch Fingers, Warmdsucher, DZ Deathrays, Glass Beams, Been Stellar, The Bug Club

En als we echt hoopvol willen zijn: LCD Soundsystem, Beach House en Pulp kunnen technisch gezien ook nog altijd denk ik? (sorry)

Ik gok dat we nog een week of 3 gaan moeten wachten, zo rond 10 februari ofzo.

Namen waarvan ik vooral hoop dat ze nog kans maken: Anohni & The Johnsons, Mogwai, Deadletter, Ugly, Getdown Services, Sigrid, Momma, Teen Mortgage, The Hard Quartet, Dehd, Frankie & The Witch Fingers, Warmdsucher, DZ Deathrays, Glass Beams, Been Stellar, The Bug Club

En als we echt hoopvol willen zijn: LCD Soundsystem, Beach House en Pulp kunnen technisch gezien ook nog altijd denk ik? (sorry)
The Hard Quartet heeft geen datum meer over in dat weekend ( zitten in Scandinavië) en Anohni zal wel een Primavera exclusive zijn. Mogwai zou met die prima nieuwe plaat wel weer fijn zijn. In dezelfde lijn hoop ik op Dinosaur jr die 23 mei in Berlijn spelen maar verder nog geen Europese datums hebben gepland.

Ugly en Anthony Szmierek zullen wel de ESNS namen zijn die we kunnen verwachten. Search Results en Clutter maakten ook wel indruk daar dus die zie ik ook graag verschijnen.

Ben ook wel hoopvol dat er nog een paar grotere namen komen maar of dat de namen zijn die jij noemt? Verwacht meer dat er nog een aantal namen bijkomen voor in de breedte, in de orde van grote van een Wilco of TV On The Radio. En dat Maurits dat bedoelde met: 'we zijn nog wat aan het puzzelen hoe we het gaan invullen aan de bovenkant'.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en Patje
The Hard Quartet heeft geen datum meer over in dat weekend ( zitten in Scandinavië) en Anohni zal wel een Primavera exclusive zijn. Mogwai zou met die prima nieuwe plaat wel weer fijn zijn. In dezelfde lijn hoop ik op Dinosaur jr die 23 mei in Berlijn spelen maar verder nog geen Europese datums hebben gepland.

Ugly en Anthony Szmierek zullen wel de ESNS namen zijn die we kunnen verwachten. Search Results en Clutter maakten ook wel indruk daar dus die zie ik ook graag verschijnen.

Ben ook wel hoopvol dat er nog een paar grotere namen komen maar of dat de namen zijn die jij noemt? Verwacht meer dat er nog een aantal namen bijkomen voor in de breedte, in de orde van grote van een Wilco of TV On The Radio. En dat Maurits dat bedoelde met: 'we zijn nog wat aan het puzzelen hoe we het gaan invullen aan de bovenkant'.
Misschien The Mars Volta. Die komen altijd graag richting Tilburg en komen met een nieuw album als het goed is. Hebben tot april een tour in Amerika, volgens mij met Deftones zelfs.

Users who are viewing this thread