Best Kept Secret 2025

Jongens, zeker de helft van de acts op BKS heeft werkelijk waar miljoenen streams. Dat je die acts niet kent omdat ze niet in het Pitchfork 2002-2014 tijdperk vallen, betekend niet dat BKS geen sterke midcard heeft. Laat het een kans zijn nieuwe shit te leren kennen, het heet niet voor niets Best Kept Secret...

Dé ontdekking van deze editie tot nu toe wat mij betreft trouwens:

Nilufer Yanya is wat mij betreft het plakkaat "ontdekking" wel kwijt. Gewoon een steengoede muzikante. Prachtalbum dat My Method Actor.

Als je al een ticket voor BKS hebt krijg je 50% korting op je ticket voor deze avond! Ook tof dat ze in het 's-Hertogenbosch doen, dit soort avonden zijn echt een verrijking voor het culturele aanbod daar.

Als je al een ticket voor BKS hebt krijg je 50% korting op je ticket voor deze avond! Ook tof dat ze in het 's-Hertogenbosch doen, dit soort avonden zijn echt een verrijking voor het culturele aanbod daar.
Member discount
As a BKS—Club member you get a 50 percent discount on tickets. Find your personal invitation and code in your mail!

Heeft iemand een e-mail hierover ontvangen? Ik heb tijdens de festival een kaartje gekocht, maar geen e-mail ontvangen.

Tof initiatief.

Ik blijf Secret Artists in Residence (zie ook LGW) wel echt de grootste onzin vinden...
Ik zie niet zo wat het, inderdaad niet erg duidelijk uitgewerkte, Artists in Residence te maken heeft met LGW?. Hoe ze bij LGW? omgaan met curatorschappen en samenwerkingen is echt van een heel andere orde dan die wat onduidelijke areas van BKS.

Streams zegt inderdaad helemaal niets. Fontaines D.C. heeft een fractie van het aantal streams van een Djo, maar ik zie laatstgenoemde niet in een vloek en een zucht 2x de AFAS uitverkopen. Het is een bekend gegeven dat bepaalde Indie acts weliswaar niet zoveel streams genereren, maar wel een super loyale fanbase hebben. Kijk voor de grap eens naar de streamingaantallen van Arcade Fire, The National & LCD Soundsystem.

The Smile: 880k maandelijkse Spotify luisteraars… 😯

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JamesV
Ik zie niet zo wat het, inderdaad niet erg duidelijk uitgewerkte, Artists in Residence te maken heeft met LGW?. Hoe ze bij LGW? omgaan met curatorschappen en samenwerkingen is echt van een heel andere orde dan die wat onduidelijke areas van BKS.
Die hadden (meen ik) in 2023 ook secret artists (die wel optraden uiteraard), bedoelde meer op die manier een link te leggen.

Die hadden (meen ik) in 2023 ook secret artists (die wel optraden uiteraard), bedoelde meer op die manier een link te leggen.
O, die kubus inderdaad? Ik dacht dat je het had over de manier hoe LGW? met curatoren en gastprogramma's werkt.
Bij die kubus zat er best een gedachte achter wat ze ermee wilden, maar in de praktijk werkte het niet echt.

ik heb net tickets gekocht voor de Awakening zaterdag voor Carl Cox. Daar kan je voor €55,00 bij je dagkaart een parking premium kopen met extra entree voor de noordingang.

Niet besteld maar zouden dat de dezefde parkeerplaatsen zijn waar je allereerste BKS editie kon parkeren met een dagkaart? Die prijzen vind ik te gortig, benieuwd of BKS daar ook iets in ziet.

ik heb net tickets gekocht voor de Awakening zaterdag voor Carl Cox. Daar kan je voor €55,00 bij je dagkaart een parking premium kopen met extra entree voor de noordingang.

Niet besteld maar zouden dat de dezefde parkeerplaatsen zijn waar je allereerste BKS editie kon parkeren met een dagkaart? Die prijzen vind ik te gortig, benieuwd of BKS daar ook iets in ziet.
Bizarre prijs, maargoed. Ik vind de wandeltocht bij BKS echt enorm fijn, zeker als je het afzet tegen Pukkelpop en Werchter. Dus ik klaag niet.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Bizarre prijs, maargoed. Ik vind de wandeltocht bij BKS echt enorm fijn, zeker als je het afzet tegen Pukkelpop en Werchter. Dus ik klaag niet.
Poh, vorig jaar voor het eerst een dagje Pukkelpop meegepakt. Letterlijk 40 minuten lopen van entree naar auto (door de stromende regen). Nee, dat doe ik echt nooit meer.

Users who are viewing this thread