Inmiddels een end verder met inluister-voorpret, dit is hoe het er nu ongeveer voorstaat bij mij:
Erg graag zien: Wilco, Michael Kiwanuka, King Hannah, Waxahatchee, Cassandra Jenkins, TV On The Radio
Graag zien: Amadou & Mariam, Big Special, Divorce, Dummy, WITCH, This Is Lorelei, Magdalena Bay, Kneecap, Lander & Adriaan
Leuk als het uitkomt: Blanco White, Fcukers, Elephant, Nia Archives, Nilufer Yanya, Caribou, Droom Dit, Barry Can't Swim, Kabeaushe, Paceshifters, Eefje de Visser, Brass Rave Unit
Moet ik nog meer van horen: jasmine.4.t. (klinkt wel veelbelovend), Djo, Khana Bierbood, TVOD, The Thing, Seun Kuti &Egypt 80, Sailor Koneymoon, Kin'Gongolo Kiniata, L'Impératrice
Ga ik waarschijnlijk overslaan: Personal Trainer (al een aantal keer gezien), Amenra (vorige keer BKS al gezien in mooie setting), Wine Lips, The Pill, The Dare, The Backseat Lovers, Split System, Pigs 7x, Gouge Away, Brihang, Deftones
Mochten er hier mensen min of meer dezelfde acts willen skippen en de rest verder inluisteren: hierbij mijn playlist: