Best Kept Secret 2025

Was net even de nieuwe plaat van Oranssi Pazuzu aan het luisteren & dat zou voor mij ook wel een perfecte out of the box BKS boeking zijn. Bijvoorbeeld na Deftones als afsluiter van The Secret. Niet dat ik dat ooit zie gebeuren, maar een mens mag dromen.😅
Favoriete metal-plaat dit jaar, maar staan al geboekt op roadburn. Denk dat het opzich wel had kunnen werken in de late uurtjes in de Secret.

Op basis van de affiches van de afgelopen jaren denk ik dat je ook dit jaar na Amenra niet veel extra metal boekingen meer hoeft te verwachten.

Favoriete metal-plaat dit jaar, maar staan al geboekt op roadburn. Denk dat het opzich wel had kunnen werken in de late uurtjes in de Secret.

Op basis van de affiches van de afgelopen jaren denk ik dat je ook dit jaar na Amenra niet veel extra metal boekingen meer hoeft te verwachten.
Ik reken voor het gemak Pigs(x7) ook maar tot de metal. Maar daar zal het wel bij blijven. Ze alle drie op dezelfde dag zetten zal wellicht nog wat extra dagtickets opleveren.

Inmiddels een end verder met inluister-voorpret, dit is hoe het er nu ongeveer voorstaat bij mij:

Erg graag zien: Wilco, Michael Kiwanuka, King Hannah, Waxahatchee, Cassandra Jenkins, TV On The Radio
Graag zien: Amadou & Mariam, Big Special, Divorce, Dummy, WITCH, This Is Lorelei, Magdalena Bay, Kneecap, Lander & Adriaan
Leuk als het uitkomt: Blanco White, Fcukers, Elephant, Nia Archives, Nilufer Yanya, Caribou, Droom Dit, Barry Can't Swim, Kabeaushe, Paceshifters, Eefje de Visser, Brass Rave Unit
Moet ik nog meer van horen: jasmine.4.t. (klinkt wel veelbelovend), Djo, Khana Bierbood, TVOD, The Thing, Seun Kuti &Egypt 80, Sailor Koneymoon, Kin'Gongolo Kiniata, L'Impératrice

Ga ik waarschijnlijk overslaan: Personal Trainer (al een aantal keer gezien), Amenra (vorige keer BKS al gezien in mooie setting), Wine Lips, The Pill, The Dare, The Backseat Lovers, Split System, Pigs 7x, Gouge Away, Brihang, Deftones

Mochten er hier mensen min of meer dezelfde acts willen skippen en de rest verder inluisteren: hierbij mijn playlist:

Ja, echt wel een geweldige plaat, maar je hebt gelijk dat het onwaarschijnlijk is dat er nog een metal naam bijkomt. Maar dat neemt niet weg dat ik blijf hopen op meer metal op BKS. Ik zou bijvoorbeeld de casbah alvast nog leuker vinden als er daar af en toe ook een metalband mag optreden.

Inmiddels een end verder met inluister-voorpret, dit is hoe het er nu ongeveer voorstaat bij mij:

Erg graag zien: Wilco, Michael Kiwanuka, King Hannah, Waxahatchee, Cassandra Jenkins, TV On The Radio
Graag zien: Amadou & Mariam, Big Special, Divorce, Dummy, WITCH, This Is Lorelei, Magdalena Bay, Kneecap, Lander & Adriaan
Leuk als het uitkomt: Blanco White, Fcukers, Elephant, Nia Archives, Nilufer Yanya, Caribou, Droom Dit, Barry Can't Swim, Kabeaushe, Paceshifters, Eefje de Visser, Brass Rave Unit
Moet ik nog meer van horen: jasmine.4.t. (klinkt wel veelbelovend), Djo, Khana Bierbood, TVOD, The Thing, Seun Kuti &Egypt 80, Sailor Koneymoon, Kin'Gongolo Kiniata, L'Impératrice

Ga ik waarschijnlijk overslaan: Personal Trainer (al een aantal keer gezien), Amenra (vorige keer BKS al gezien in mooie setting), Wine Lips, The Pill, The Dare, The Backseat Lovers, Split System, Pigs 7x, Gouge Away, Brihang, Deftones

Mochten er hier mensen min of meer dezelfde acts willen skippen en de rest verder inluisteren: hierbij mijn playlist:
Altijd leuk:

Zekerheidjes: Deftones, TV On The Radio, Amenra. Waxahatchee, Wilco, King Hannah, This is Lorelei, Gouge Away, Pigs (x7),Nilufer Yanya,

Graag zien: The Thing, Dummy, The Dare, Cassandra Jenkins, WITCH, Khana Bierbood, Wine Lips, Split System, Eefje de Visser, Nia Archives

Twijfelgeval: Magdalena Bay, TVOD, Caribou, Michael Kiwanuka, Fcukers, Sailor Honeymoon, The Pill, Jasmine.4.T, Divorce

Sla ik graag over: Barry, Blanco White, Kabeaushé, L'imperatrice, The Backseat Lovers, Kneecap, Djo, Brihang, Big Special

Wat rest moet ik nog eens beluisteren.

Nl acts sla ik verder over want die zie ik dan wel weer op een andere keer.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en Matthijs
Brihang is live wel echt een ervaring, maar als je zn accent niet trekt houdt t wel op ja. Kneecap ga ik sowieso meepakken na ze vorig jaar gemist te hebben. Verder staan er weer pareltjes op de line-up zoals This Is Lorelei (is dat van die gast van Water From Your Eyes?), WITCH en natuurlijk Waxahatchee.

Brihang is live wel echt een ervaring, maar als je zn accent niet trekt houdt t wel op ja. Kneecap ga ik sowieso meepakken na ze vorig jaar gemist te hebben. Verder staan er weer pareltjes op de line-up zoals This Is Lorelei (is dat van die gast van Water From Your Eyes?), WITCH en natuurlijk Waxahatchee.
Dat is die gast van Water from Your eyes ja.

Zekerheidjes:
Wilco, Caribou, Djo, Dummy, Magdalena Bay, Personal Trainer, Split System, The Thing, This Is Lorelei, Waxahatchee, Wine Lips, WITCH

Ook interesse in, als er geen clashes zijn:
Deftones, Michael Kiwanuka, TV On The Radio, Brihang, King Hannah, Lander & Adriaan, Nilufer Yanya, Seun Kuti & Egypt 80, TVOD

Nog wat inluisteren:
Gouge Away, L'impératrice, The Backseat Lovers, Khana Bierbood, Cassandra Jenkins, Divorce, Droom Dit, Elephant, Fcukers, Jasmine 4T, Kin'Gongolo Kiniata, Kneecap, Paceshifters, Pigs x7, Sailor Honeymoon, The Dare, The Pill

Skip:
Barry Can't Swim, Eefje De Visser, Amadou & Mariam, Amenra, Big Special, Blanco White, Brass Rave Unit, Kabeaushé, Nia Archives

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
"Thanks again for your pre-registration for BKS25. Just a friendly reminder that tickets are now available!

In other news — We'll have something exclusive in store for you soon as a thank you for your support. Stay tuned!"

benieuwd wat dat kan zijn!

"Thanks again for your pre-registration for BKS25. Just a friendly reminder that tickets are now available!

In other news — We'll have something exclusive in store for you soon as a thank you for your support. Stay tuned!"

Aparte dag met Charli XCX, Beach House en MJ Lendermann voor klanten van de Sligro.

Ik ben net terug van een vakantie in Ierland en daar is Kneecap hot! Ik zit helemaal in een hyperfocus :), terwijl hiphop niet echt m'n favoriete genre is. Ben maandag naar hun film geweest (hi-la-risch! Een aanrader).
Ik vond de line-up een beetje tegen vallen met veel "Wel goed, maar geen must see".
Dat is nu veranderd, dus tickets gekocht.

Ik ben net terug van een vakantie in Ierland en daar is Kneecap hot! Ik zit helemaal in een hyperfocus :), terwijl hiphop niet echt m'n favoriete genre is. Ben maandag naar hun film geweest (hi-la-risch! Een aanrader).
Ik vond de line-up een beetje tegen vallen met veel "Wel goed, maar geen must see".
Dat is nu veranderd, dus tickets gekocht.
Kneecap was vorig jaar op DTRH het hoogtepunt. En heerlijk dat zij zich uitspreken over de genocide. De muziek is echt tof en het feest wat zij brengen gaat bks zoveel energie geven!

470201889_9037543016292309_6201620592478620029_n.jpg

We Love Green met een nieuwe drop.. Sja.
Die zondag heeft dus nu ook nog LCD soundsystem erbij gekregen.

Kneecap was vorig jaar op DTRH het hoogtepunt. En heerlijk dat zij zich uitspreken over de genocide. De muziek is echt tof en het feest wat zij brengen gaat bks zoveel energie geven!

Die energie doet het 'm inderdaad. En ik ga ook heel goed op die intelligente rebellie. Ze hebben onlangs een rechtszaak tegen de overheid gewonnen over een ingetrokken subsidie en vervolgens dat geld aan goede doelen geschonken. Heerlijk.

Het zal wel iets zijn als een handtekeningssessie met St. Paul in de Kilo Kilo of zoiets.

• Thinking
  • Haha
Waarderingen: JKGB en rubenv
Die zondag heeft dus nu ook nog LCD soundsystem erbij gekregen.
Zit ik dan met mijn dagticket... Nu wil ik twee dagen !
Komt ervan om "bratty moves" uit te halen, zeker ?

Oh well... Ticket voor twee dagen er bij gehaald en extra nachtje hotel geboekt.

En dat ze nu niet op die vrijdag nog met Lana Del Rey of zo durven af te komen...

Users who are viewing this thread