Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vreemd. Als ze een zaalshow in NL hadden gedaan dan was dat al bekend inmiddels lijkt me. Dan toch BKS? Zou wel nog perfect passen op de zondag, maar dan hadden ze denk ik al wel in de eerste aankondiging gezeten.
Volgens de agent zijn de shows in de AB en in Lyon de enige 2 mogelijkheden om ze in een zaal te zien in Europa dit jaar. Geen opmerkingen over festivalshows, maar ik vrees dat het bij PS blijft.
Volgens de agent zijn de shows in de AB en in Lyon de enige 2 mogelijkheden om ze in een zaal te zien in Europa dit jaar. Geen opmerkingen over festivalshows, maar ik vrees dat het bij PS blijft.
Volgens mij komen ze speciaal voor PS naar Europa, heeft de EU agent goede connecties met de AB en die zaal in Lyon en heeft ie zo nog 2 exclusieve zaalshows weten te regelen bij de band.
Vreemd. Als ze een zaalshow in NL hadden gedaan dan was dat al bekend inmiddels lijkt me. Dan toch BKS? Zou wel nog perfect passen op de zondag, maar dan hadden ze denk ik al wel in de eerste aankondiging gezeten.
Dat zou je denken ja. DTRH nog niet uitverkocht, Lowlands nog niet met namen gekomen. Het moment om dan als BKS al je troeven op tafel te gooien. BH nog achter de hand houden voor een tweede worp lijkt me onwaarschijnlijk.
Ben zojuist naar het concert van TV on the Radio in Londen geweest, het was echt fantastisch. Dat is wel een hele rake boeking van BKS hoor. Kijk er naar uit ze daar nog eens te zien.
Ben zojuist naar het concert van TV on the Radio in Londen geweest, het was echt fantastisch. Dat is wel een hele rake boeking van BKS hoor. Kijk er naar uit ze daar nog eens te zien.