Best Kept Secret 2025

Qua kaartverkoop kan ik me voorstellen dat BKS hier serieus concurreert met DTRH. Met Barry can't swim, Kiwanuka, Eefje, Caribou, Nia Archives en l'Impératrice staan volgens mij meer namen op deze line-up die het traditionele DTRH-publiek aanspreken dan op de eerste aankondiging van DTRH zelf. Moet gezegd dat een groot deel van die namen daar vorig jaar stond, maar ik denk dat het traditionele DTRH-publiek daar iets minder om geeft dan de gemiddelde forumbezoeker hier.

• Leuk
Waarderingen: mees
Wie zijn nou de headliners eigenlijk? alleen Eefje? en ik mis Beach House.. :(

Staat veel op dat ik niet ken, wat ik altijd fijn vind (tijd om me te gaan in luisteren).
Amenra is mijn persoonlijke headliner (heb ze al 10x gezien, maar elke keer blijft een spirituele ervaring).
Daarnaast ook wel een paar bands die ik al een tijdje wel eens live wou zien (Deftones, Pigs x7, Fckers, Gouge Away).

Dus over het algemeen best tevreden, ondanks dat sommige headliners teleurstellen (maar ik ben elk jaar al blij als er 1 headliner tussen staat die me kan boeien). Mijn vriendin gaat wel enorm teleurgesteld zijn dat fontaines dc er niet bij staat.

Hier had Maurits ons na de laatste editie natuurlijk eigenlijk al voor gewaarschuwd, namelijk dat de bovenste namen niet per se de grote headliners zullen zijn in de toekomst. En dat klopt helemaal. En toch baal ik daarvan. BKS trok mij in het verleden zo door én een paar echte grote indy namen waar je een hele dag naar uit keek, en een goed gevulde mid en undercard. Die laatste twee lijken wel weer aardig goed te komen deze editie, maar ik mis gewoon de 'knallers' bovenin waar je echt naar uit kijkt. En, laat ik eerlijk zijn, het voor mijzelf ook een dergelijke investering waard maakt...

• Leuk
Waarderingen: Jelle
Zou me best vermaken als ik zou gaan, maar och wat is het karig voor die prijs.

Wel gewaagde keuzes en ik was persoonlijk al benieuwd wanneer eefje een keer een Nederlands festival zou headlinen. Ze zal menig persoon nog verrassen gok ik zo.

Die grote namen zijn toch gewoon op alfabetische volgorde? Kunnen de One en Two afsluiters zijn maar kunnen ook maar 2 One afsluiters tussen zitten toch? Bijv. Eefje de Visser en Deftones.

Hier had Maurits ons na de laatste editie natuurlijk eigenlijk al voor gewaarschuwd, namelijk dat de bovenste namen niet per se de grote headliners zullen zijn in de toekomst. En dat klopt helemaal. En toch baal ik daarvan. BKS trok mij in het verleden zo door én een paar echte grote indy namen waar je een hele dag naar uit keek, en een goed gevulde mid en undercard. Die laatste twee lijken wel weer aardig goed te komen deze editie, maar ik mis gewoon de 'knallers' bovenin waar je echt naar uit kijkt. En, laat ik eerlijk zijn, het voor mijzelf ook een dergelijke investering waard maakt...
Het is eigenlijk vooral dat font daaronder die wat teleurstelt qua grootte.

Ik vind Amadou & Mariam, Blanco White, Kneecap of Djo best oké, maar dat zijn toch niet de 'middelgrote namen'? Kleine headliners is een ding, maar dan wil je dat voor die fikse prijs wel compenseren met grotere namen in de buik van je lineup.

Maar zoals verwacht staat Beach House dus redelijk exclusief op Primavera.

• Leuk
Waarderingen: gretz
Het is eigenlijk vooral dat font daaronder die wat teleurstelt qua grootte. Ik vind Amadou & Mariam, Blanco White, Kneecap of Djo best oké, maar dat zijn toch niet de middelgrote namen?
voor mij zijn caribou, nia archives, nulifur yanya wel goede mid card namen voor BKS. grootste probleempje is dat voor mij TV on the Radio en Wilco bv ook goeie midcard namen zijn voor BKS wat mij betreft maar die staan nu blijkbaar wat hoger op het affiche dan ik had gewild :geek:

• Leuk
Waarderingen: davadude en Matthijs

Users who are viewing this thread