Best Kept Secret 2025

Als dit de headliners zijn, dan begin ik wel de One een beetje in vraag te stellen, want lijken me allemaal acts die stukken beter zouden zijn in de Two (hoop alvast dat Deftones daar staan, maar vrees ervoor).

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en splinter013
Zou me best vermaken als ik zou gaan, maar och wat is het karig voor die prijs.

Wel gewaagde keuzes en ik was persoonlijk al benieuwd wanneer eefje een keer een Nederlands festival zou headlinen. Ze zal menig persoon nog verrassen gok ik zo.
Geen idee of die Eefje al elders staat in Nederland qua festivals volgende zomer maar zou je daar dan geen festival exlusive van verwachten? Anders staat je headliner straks 20 keer op te treden in de weken voor en na je festival.

• Leuk
Waarderingen: nitotheno
Als dit de headliners zijn, dan begin ik wel de One een beetje in vraag te stellen, want lijken me allemaal acts die stukken beter zouden zijn in de Two (hoop alvast dat Deftones daar staan, maar vrees ervoor).
De One is eigenlijk structureel te groot voor de richting die het festival op gaat. Radiohead, Arcade Fire en een Nick Cave kregen het wel vol. Maar de voorgaande jaren was het konstant half leeg/half vol. En de echte grote namen komen niet meer zo blijkt

Ik vind het qua ticketprijs nog wel meevallen, je betaalt voor festivals als Eurosonic tegenwoordig ook al 180 euro en dan ken je niks, kun je daar ook niks van zien door de drukte, en is er ook geen sfeer want er zijn alleen maar journalisten verder. Ohja en dan krijgen de artiesten ook nog eens niks.

• Leuk
Waarderingen: gretz
Vast en zeker een goeie undercard met genoeg nog onbekends. Maar geen enkele must see voor mij. En ik kom toch echt voor de combinatie.

En interessant dat ze het dit jaar een keer zonder headliners proberen?

• Leuk
Waarderingen: nitotheno en snoep
Ik vind het best stoer dat ze zelf tot het inzicht zijn gekomen dat ze de headliners van weleer niet meer kunnen krijgen en het daardoor in de breedte moeten zoeken. Die Barry voelt als een flinke mispeer (had die positie aan Caribou gegeven!), maar kijk uit naar de show van Eefje en tel zo'n 16 namen die ik zou willen zien. Bij mij overheerst de positiviteit.
Eens en Barry had ik zelf misschien liever als sub gezien, maar ik snap die boeking wel. En als je ziet hoe populair hij al was op Lowlands en ADE..

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
De One is eigenlijk structureel te groot voor de richting die het festival op gaat. Radiohead, Arcade Fire en een Nick Cave kregen het wel vol. Maar de voorgaande jaren was het konstant half leeg/half vol. En de echte grote namen komen niet meer zo blijkt
Ja helemaal akkoord. Ik ben tegenwoordig meestal teleurgesteld als er een act die ik wil zien op de One staat, want dat betekent vaak een halfvol strand met een weinig enthousiast publiek en veel geroezemoes. Je moet voor mij echt een magistrale show afleveren als je wil uitblinken op de One & dat beperkt zich, voor mij, meestal tot 1 tot 2 shows per editie. Wat toch een zonde is van zo'n magische locatie.

Ik ben bang dat de sfeer bij Massive Attack op Down The Rabbit Hole 3x niks gaat zijn, en dat hetzelfde geldt voor de sfeer bij Barry op BKS. Zonde!

• Leuk
Waarderingen: davadude
Oef, wel vrij pijnlijk aan de bovenkant zeg. Aan de onderkant is het prima, maar het is geen showcase festival. Lijkt BKS dan toch last te hebben van DTRH?

Oef, dit is voor mij de laatste keer geweest dat ik blind een kaartje koop voordat de line-up bekend is.

In de breedte zeker leuke en interessante namen op de poster, maar voor bijna 300 euro had ik stiekem toch een iets spannendere bovenkant verwacht ☹️

• Leuk
Waarderingen: Dutchman
Het is eigenlijk vooral dat font daaronder die wat teleurstelt qua grootte.

Ik vind Amadou & Mariam, Blanco White, Kneecap of Djo best oké, maar dat zijn toch niet de 'middelgrote namen'? Kleine headliners is een ding, maar dan wil je dat voor die fikse prijs wel compenseren met grotere namen in de buik van je lineup.
Nilufer Yanya, Waxahatchee, King Hannah, Cassandra Jenkins. Allemaal raak.

Ja helemaal akkoord. Ik ben tegenwoordig meestal teleurgesteld als er een act die ik wil zien op de One staat, want dat betekent vaak een halfvol strand met een weinig enthousiast publiek en veel geroezemoes. Je moet voor mij echt een magistrale show afleveren als je wil uitblinken op de One & dat beperkt zich, voor mij, meestal tot 1 tot 2 shows per editie. Wat toch een zonde is van zo'n magische locatie.
Het ionderdaad echt een unieke locatie. Maar zelfs bij populaire popnamen als The 1975 kon je zo naar voren lopen hoorde ik. In het donker gaat het nog wel al werd er bij Paolo Nutini vooral bijgepraat heug ik me

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
De bovenste 6 namen kunnen me niets schelen. Alles daaronder heel blij mee. Wel verrast dat dit dus evenveel kost als een DTRH en ben benieuwd hoe hard de tickets zullen gaan. Mis vooral de drieklapper van vorig jaar: St. Vincent - Slowdive - PJ Harvey.

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en mattman

Users who are viewing this thread