Best Kept Secret 2025

Hmm, ze zijn dan wel echt afgestapt van de headliners. Veel hele sterke namen, maar een Fontaines D.C. of LCD Soundsystem had het wel afgemaakt.

Eefje de Visser
Michael Kiwanuka
Cassandra Jenkins

Deftones
Wilco
Nilüfer Yanya
Waxahatchee

zijn de namen die mij aanspreken. toevallig net Eefje gezien en kaartjes voor Kiwanuka in Amare zijn al in de pocket. Deftones is vooral jeugdsentiment als ik eerlijk ben

Ik vind het best stoer dat ze zelf tot het inzicht zijn gekomen dat ze de headliners van weleer niet meer kunnen krijgen en het daardoor in de breedte moeten zoeken. Die Barry voelt als een flinke mispeer (had die positie aan Caribou gegeven!), maar kijk uit naar de show van Eefje en tel zo'n 16 namen die ik zou willen zien. Bij mij overheerst de positiviteit.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Matthijs
Klopt het dat BKS nog niks op de socials heeft geplaatst qua namen? Of is daar ook al een announcement gemaakt?

Vraag me af hoeveel kaarten je hiermee verschuift. Weekendticket is gelijk aan DTRH en een dagkaart zal wel over de 100 euro heen gaan. Als je daarvoor Eefje als headliner krijgt (die nog een concert in de afas heeft staan dat niet is uitverkocht), dan verwacht ik niet dat je veel kaarten verkoopt.

Ik hoop dat er nog twee headliners komen.

Kiwanuka lijkt me één van de headliners.
Eefje, Deftones en Barry die niet kan zwemmen als headliners TWO? Nee? Toch?

En wij maar LCD Soundsystem en Fontaines D.C. verwachten. Haha, dit festival.

TV On The Radio en Magdalena Bay als bijzondere boekingen, verder echt weer troosteloos.
Geen LCD, geen Fontaines, geen Beach House, geen Ahnoni, terwijl daar toch een tweetal van verwachtte.

Maar ja, dit is niet heel best. Ook voor mij zijn TV On The Radio en Magdalena Bay de twee écht lekkere uitschieters, naast Wilco. Ook vind ik Eefje en Detones als headliner neerzetten best prikkelend, maar heel objectief is het dat niet heel sterk.

Users who are viewing this thread